Didi Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Planuję zakup ICS M4A1 Universal, ale mam pewien dylemat. Otóż znalazłem kilka ofert tego karabinu: na MadOnion za 859 zł, na Allegro u użytkownika vip1977 za 749 oraz na zbrojownii za 645. Wszystkie trzy są prawie takie same; różnią się -ceną (skok do 200 zł), -silnikiem (pierwsza i trzecia z ICS Infinite, a ta druga na Allegro z ICS Turbo 3000), -długością gwarancji (18 miesięcy na madonion), -dostępnością (póki co dostępna tylko u vip1977), -a także ta sprzedawana przez vip1977 ma w zestawie tylko jeden magazynek. Nie potrafię się zdecydować... Stąd mam do Was pytanie - którą wybrać? Czy uważacie, że lepiej poczekać na dostawę i kupić tę ze zbrojowni, i zaoszczędzić dwie stówy? A może już teraz kupić na Allegro? Albo przepłacić na madonionie, lecz mieć gwarancję dłuższą o pół roku? O ile się orientuję ta ze zbrojowni to jest jeszcze poprzednia generacja z silnikiem Infiniti, a nie Turbo 3000. Więc jak zbrojownia dostanie tę eMkę, to cena pójdzie w górę. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Przypuszczany powód strzelania kilka kulek naraz jest następujący. Silnik Infiniti jest za szybki i czasem zrobi ponad jeden cykl tłoka, dysza jest wtedy cofnięta i kulki wpadają. Czy jest to możliwe o czym mówię czy są to błędne założenia? Zmieniam na Turbo 3000 i zobaczymy z jakim skutkiem. Mam springa M130 i lipo 11.1V. Quote Link to post Share on other sites
Vicodin Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 (edited) O ile się orientuję ta ze zbrojowni to jest jeszcze poprzednia generacja z silnikiem Infiniti, a nie Turbo 3000. Więc jak zbrojownia dostanie tę eMkę, to cena pójdzie w górę. Zaraz, zaraz. Chyba najpierw były generacje z Turbo 3000, a dopiero potem ICS zaczął wsadzać w eMki silniki Infinite. Dlatego cena poszła w górę. Zbrojownia oferuje M4A1 z silnikiem Infinite, tak samo jak madonion. Natomiast vip1977 sprzedaje starszy model eMki z enginem Turbo 3000. No, chyba że rzeczywiście jest na odwrót... Trochę się mi to kręci. Edited April 1, 2011 by Vicodin Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Jesli dobrze pamiętam w październiku 2009 roku ICS wprowadził do Universala silnik Infinite zamiast Turbo. Przed tym okresem Universale wszystkie miały Turbo 3000 bo innego silnika poprostu nie było. Wsześniejsze repliki miały silnik T2000. Ledwo 3 strony wyżej. Infinite jest tańszą odmianą silnika. Nie osiąga parametrów T3000 i tyle. Przypuszczany powód strzelania kilka kulek naraz jest następujący. Silnik Infiniti jest za szybki i czasem zrobi ponad jeden cykl tłoka, dysza jest wtedy cofnięta i kulki wpadają. Czy jest to możliwe o czym mówię czy są to błędne założenia? Zmieniam na Turbo 3000 i zobaczymy z jakim skutkiem. Mam springa M130 i lipo 11.1V. Co do szybkości silnika to jesteś w błędzie. Nie ma to żadnego wpływu na podwójne kulki, podobnie jak ustawienie dyszy. Kulka jest blokowana przez kołnierz gumki hopa i tylko gumka ma wpływ na podwójne strzały. Oczywiście nie rozpatrując przypadków złego doboru dyszy lub opóźniacza. Zadaj sobie pytanie czy przed wymianą gumki miałeś podobną usterkę? Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Jaki kupić silnik ICS Turbo 3000? Chodzi mi czy długi, krótki czy średni. Pytam bo mam propozycje za 30zł długi. Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 długi Quote Link to post Share on other sites
Bertis Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Panowie co trzeba bedzie zmienic zeby wyciagnac stabilne 450 fps? Mam wersje eco. Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Tłok, prowadnica springa, spring, USZCZELNIENIE Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted April 10, 2011 Report Share Posted April 10, 2011 (edited) I jeszcze SILNIK!! Będzie się tak grzał, że ci łapy przez chwyt poparzy. Sam zmieniam na T3000. Edited April 10, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
myszekmyszek Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Witam. Mam problem z moją eMką ICS'a. Jej zasięg jest... porażający. Kulki lecą na 20 może 30m, problem ma już chyba miesiąc, wymieniłem w tym czasie gumkę, lufę i prowadnicę. NIC! Zacząłem w niej grzebać dopiero PO pojawieniu się problemu... Nie wiem co jest przyczyną. Gumka Systema Energy, lufa Gunner 370mm. Poza tym kulki się potrafią wysypać z lufy. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 JA podobnie miałem jak dystanser gumki hop up wypadł. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Potwierdzam. Bardzo często zdarza się zgubienie dystansera podczas zmiany gumki. Prowizorycznie może być jakikolwiek kawałek plastyku, wkład od długopisu, izolacja z kabla. Docelowo polecam dystanser H. Quote Link to post Share on other sites
myszekmyszek Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Dystanser na miejscu, dyszę wymieniłem. NIC! Kompletnie NIC! zasięg 30m, potem lob... Quote Link to post Share on other sites
mangust Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Witam, mam pytanie o maksymalną rozsądną długość lufy precyzyjnej do m16 ICSa http://www.madonion.eu/M16A3_p6.html chodzi mi raczej o "wydolność wkładu" niż o to ile się do lufy zewnętrznej zmieści bo to zawsze można sztukować tłumikiem :) Ma ktoś np 605 wsadzone? istotny spadek prędkości wylotowej? a może zysk celności w porównaniu z 550 będzie znikomy? Docelowa prędkość wylotowa to około 450 fps. dzięki za pomoc, Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :) Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Temat jest poświęcony m4a1 Ics'a a nie m16. Co do twojego pytania, to masz wszystko wytłumaczone w innym temacie (chyba cylinder-typ ma znaczenie). 450fps osiągniesz zmieniając springa i mocno uszczelniając. Ja w sr25 uszczelniłem sylikonem, i mam szczelność 100% test papierka wypadł idealnie. Polecam posiedzieć przy replice, a osiągniesz bardzo dobry wynik, jakiego byś się nie spodziewał. Co do osoby, która napisała, że trzeba wymienić silnik to ja powiem, że nie trzeba. Silnik ICS'a jest bardzo dobry, i nie trzeba go wymienić.(to jest moje zdanie sprawdzone prze zemnie, i nikt nie musi się z tym zgadzać.) Quote Link to post Share on other sites
mangust Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Dzięki za odpowiedz ale chyba nie o to mi chodziło - pytam tylko i wyłącznie o długość lufy jaką dadza radę bez spadku fps obsłużyć bebechy ICS. Nie chcę się czepiać bo chciałeś pewnie pomóc ale pomiędzy m16 i m4 to różnica jest głównie jak nie wyłącznie w długości "przodu: broni. Może nie dokładnie szukałem ale nie znalazłem osobnego tematu o M16 ICS a nawet firma reklamuje serię jaka M16/M4 więc chyba nie jest źle, że nie wspomnę że SR to jeszcze mniej m16 więc doświadczenia z SR zwłaszcza na inny temat mi nie pomogą. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
radmack Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 A ja mam kolejne pytanie zdeka z innej beczki. Czy do m4 ICS`a mogę bezproblemowo zamontować oryginalną kolbę Magpul CTR? Czy jednak wymagane są jakieś przeróbki? To samo tyczy się chwytów przedniego i pistoletowego MOE. Ogólnie to jakie przeszkody mnie czekają, jeśli chcę "zmapulować" moją emkę? Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 mangust We stockowym m16 masz cylinder typ zero dla którego najbardziej wydajna(z tego co czytałem) będzie lufa 455-509 mm. Od luf 509 w góre potrzebny będzie bore up. Jedynym chyba wyjątkiem jest sr25 g&p i a&k/PJ które ma przedłużony gearbox i większą powierzchnie cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Isao666 Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Witam Ja swoją emkę ICS'a kupiłem w listopadzie i jak dotąd sprawuje się dobrze, jednak mam pewne pytania, otóż. Czy posiadacie luzy w kolbie, w sensie kolepie się ona na boki? Bo powiem szczerze jest to moja pierwsza replika i nie wiem czy to jest przywara mojego egzemplarzu czy wszystkich emek produkcji ICS'a i nie tylko, czy po prostu tak ma być. Oraz czy miał ktoś problemy z lufą zewnętrzną, z jej przednią częścią od muszki w górę. Powiem szczerze iż z początku zaczęła mi się przekręcać w obie strony, aż w końcu wypadła. Przykręciłem ją z powrotem już można powiedzieć jest dobrze trzyma się na swoim miejscu ale czuć delikatne luzy. Czego to może być wina. Te trzy malutkie śrubeczki przykręciłem na maksa. Quote Link to post Share on other sites
Vicodin Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Czy posiadacie luzy w kolbie, w sensie kolepie się ona na boki? Tak, ma się przez to wrażenie jakby miała za chwilę odpaść. Quote Link to post Share on other sites
mangust Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Dzięki za odpowiedz. A z bore-upem 605 uciągnie czy raczej iść na 550? Pozdrawiam i dzięki, MN Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Witam Ja swoją emkę ICS'a kupiłem w listopadzie i jak dotąd sprawuje się dobrze, jednak mam pewne pytania, otóż. Czy posiadacie luzy w kolbie, w sensie kolepie się ona na boki? Bo powiem szczerze jest to moja pierwsza replika i nie wiem czy to jest przywara mojego egzemplarzu czy wszystkich emek produkcji ICS'a i nie tylko, czy po prostu tak ma być. Oraz czy miał ktoś problemy z lufą zewnętrzną, z jej przednią częścią od muszki w górę. Powiem szczerze iż z początku zaczęła mi się przekręcać w obie strony, aż w końcu wypadła. Przykręciłem ją z powrotem już można powiedzieć jest dobrze trzyma się na swoim miejscu ale czuć delikatne luzy. Czego to może być wina. Te trzy malutkie śrubeczki przykręciłem na maksa. Co do kolby to się nie wypowiem , bo swojego ics-a kupiłem używanego z inną kolbą ,a ale jeśli chodzi o luz przedniej części lufy zewnętrznej , to u mnie też ona się delikatnie obracała, po jakimś czasie zgubiłem 2 śróbki. Może CI się wydawać że dokręciłeś je na maxa (możliwe że tak jest ) ale gwint w lufie jest lipny i się niszczy pomimo że gwint na tych śrubkach jest dobry , a i jeszcze jedno, sześciokąt w który wkładasz imbusa także się ściera i powstaje koło i imbus się obraca, ja to rozwiązałem poprzez wywalenie muszki i okładzin , dokręciłem lufę zewnętrzną na full i kupiłem risy daniel defense (do których potrzebne jest mocowanie tylko przy body) , jeśli chciałbyś wyeliminowac te obracanie się lufy to możesz dokręcić odpowiedni lufę zewn(tak aby muszka była idealnie równo) oczywiście najpierw nasmarować to miejsce takim specjalnym klejem... , innego wyjścia nie widzę.. Quote Link to post Share on other sites
Isao666 Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Dzięki za info, replika pojechała na serwis na gwarancji, a co sądzicie o stockowej gumce hop-up? Opłaca się ją wymieniać czy ją lepiej zostawić? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) Ponoć dobra jest stockowa, ale jeśli masz kasę to niech Ci wymienią - jeśli masz stockowego ics-a to biały guarder , jeśli po tuningu to czarna systema / zialony G&G (u mnie zielony G&G lepiej kręci od systemki) ... Edited April 29, 2011 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Ja mam i CTRke i front magpul z przodu na deltaringu CA... Pierwsza prawa to muszka a raczej jej brak. Po tym jak wymieniłem deltaring i założyłem front okazało się że muszka wraz z przednim kapslem jest za blisko, po demontażu muszki okazało się że muszę ją przesunąć o jakieś 5-6mm do przodu. Oczywiście wiercenie tych dwóch małych wcięć w lufie się mija z celem więc są inne rozwiązania, np blok gazowy z szyną ris na której możesz sobie założyć przyrządy MBUS albo kupić składaną muszkę bo one posiadają montaż na śrubki. Jeżeli chodzi o kolbe to przejściowka ICS na kolby innych producentów, zakładasz prowadnicę kolby a na to CTRke Ot to cała filozofia:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.