Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jogizg

Użytkownik
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

  1. http://www.neoserwis.krlicho.org/testy-nowego-zestawu-cylindra-do-l96-warrior/ Tutaj masz dział kontakt. POZDRAWIAM
  2. O MEN! Johann współczuje, i życzę jak najszybsze rozwiązanie sprawy. A co do USmarine to czy nie wstyd ci tu jeszcze pisać?
  3. Złodziej? To poważne oskarżenia.
  4. Na przyszłość: Można zawsze na imbusa dać kropelkę kleju, i włożyć w śrubkę. Wtedy powinno się dać odkręcić. U mnie to podziałało.
  5. Mam m4 uniwersal ics, i po jakimś czasie użytkowania pękło dolne body na mocowaniu z kolbą. Osiągi jak na stocka są ok, jednak na twoim miejscu brałbym KWA.
  6. Ale przecież dexter ma racje. Jeżeli każdy by zadawał pytanie, zamiast sprawdzić temat, to zaraz zrobiło by się 1000 stron. A wtedy z poszukiwaniem cennej informacji byłby problem. Pozdrawiam
  7. A jak to zrobisz to daj fotki
  8. Możliwe, że coś z gumką hop-up nie gra. Rozbierz komorę i to sprawdź. POZDRAWIAM
  9. Coś mi się wydaje, że za parę latek będziemy zmuszeni biegać z pomarańczowymi replikami...
  10. P&J torque up będzie się też nadawać.
  11. Jest obszerny temat o tej replice na forum. Mi 2lata sprawowała się bardzo dobrze. Rok użytkuje moją gietę nowy użytkownik, i miesiąc temu poszedł mu tłok. Jednak i tak PONOĆ lepiej kupić g36 cymy. No chyba że cię stać na aresa.
  12. Możesz tutaj spróbować, jednak nic nie gwarantuję. Ja z usług tego pana jestem bardzo zadowolony. http://www.neoserwis.krlicho.org/
  13. Witam, Zapytałem się o dostępność, oraz możliwość zmniejszenia prędkości wylotowej kulki. Oto co mi odpowiedzieli:
  14. Dla nas malutko, dla sklepowych serwisów jako tako.
×
×
  • Create New...