Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przewertowałem temat i nadal mam mętlik w głowie co do wstawienia przednich risów innej produkcji niż ICS. Wiem, że na przeszkodzie stoi specyficzny deltaring. Wiadomo już, że ładnie pasuje ten produkcji JG, natomiast co do lufy zewnętrznej - ma ktoś jakieś doświadczenia z jej wymianą? Mam zamiar wrzucić jakąś chińską lufę jednoczęściową, tylko całkowicie nie wiem jakiej firmy. JG była by pewnie najodpowiedniejsza, natomiast łatwiej i większy wybór długości oferuje Boyi.

 

I pytanie co do takich risów http://bradleymilitaria.pl/opis/2754533/szyna-ris-daniel-defense-mk18-7.html

Da się zamontować w naszych ICS'kach? Co ewentualnie trzeba wymienić?

Doświadczenia z frontami i ogólnie serią M mam niewielkie i gubię się w różnorodności tego wszystkiego.

Link to post
Share on other sites

Witam. otóż ja - jako posiadacz ICS-a i nieco przeszedłem temat risów i luf..

Do rzeczy :

 

zamontowałem lufę zewnętrzną od CA ,lecz jest małe ale - brakuje w niej skrzydełek które wchodzą w body - jaśniej mówiąc trzeba lufę ustawić równo pionowo i wtedy dokręcić nakrętkę na którą nakłada się deltaring i problem załątwiony , tylko gdy chcemy wymienić samą lufę bez muszki i okładzin to nam się nie uda

W twoim przypadku chcesz zamontować risy...

 

Także kupiłem sobie risy identyczne co Ty lecz dłuższe i okazało się że nakrętka mocująca ma inny gwint... byłem u tokarza i nakrętkę od deltaringu przerabiałem aby wyglądała tak- jak ta z zestawu do szyny ris... lecz tutaj nie jest tak wesoło - otóż jeśli mamy już tę nakrętkę gotową , to ma ona za zadanie dociskać lufę zewn. do body i jednocześnie element do którego są przykręcone szyny ris (są to 2 elementy) i z tego wynikło że będziemy mieli lufę sztywną ale szyny będą latały i na odwrót... ale przyszło mi do głowy że można wykonać nakrętkę dosyć wąską , aby dociskała element odpowiedzialny za trzymanie risów , i drugą nakrętkę która będzie dociskać lufę, tylko pic polega na tym że musimy wykonać 2 nakrętki które nie mogą się stykać po dokręceniu i na dodatek ,,złapią,, po kilka zwój gwintu na body... - jest to wykonalne ale nie wiem czy się opłaca... sprzedałem ten ris i kupiłem

 

madbull dragon fire 16" za 250pln (który jest juz nie dostępny) został tylko 12" - 220pln

 

musiałem wytoczyć identyczną nakrętkę lecz z gwintem który jest w body taki zabieg kosztował mnie 100pln

moim zdaniem jest to najstabilniejsze mocowanie szyn ris, oczywiście mówię o szynach rozłącznych a nie wykonanych razem z body...

 

jest możliwość przerobienia nakrętki z zestawu szyn madbulla , i to kosztowałoby sporo mniej...

także ja bym Ci radził kupić te właśnie risy i przerobić nakrętkę.

 

Sam miałem identyczny problem i zakładałem nawet temat. Tak jak pisałem wytoczyłem nakrętkę i emka wygląda zaje...... gdy przyszedłem po odbiór nakrętki , okazało się że faktycznie można by ją przetoczyć (sam tokarz mi to mówił) ale dobrze jest jak jest..

 

Starczy tych wypocin. decyzję podejmiesz sam.

 

PS. jeśli będzie potrzeba to podrzucę Ci fotki emeczki z risem madbull

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam potrzebę dostania się do wnętrza prowadnicy kolby, jednak przeszkadza mi w tym niecnym działaniu stopka kolby. Aby ją zdemontować, konieczne jest odkręcenie tej śrubki znajdującej się pod koniec kolby? Może coś oprócz tego? Bo w owej śrubce mam zniszczony łeb śrubki, a nie chciałbym robić sobie roboty na marne.

Link to post
Share on other sites

Jest tam jeszcze dźwignia blokady spustu. Mój znajomy też ma ICSa universal i tak samo po "złamaniu" i zamknięciu z powrotem padł mu tryb safe. Szczerze, nie przeszkadza mi to, a nawet w pewnym sensie jest przydatne, bo wcześniej po ustawieniu na semi, gdy selektor przesunął się minimalnie w stronę auto, to kulki leciały już na auto. Podkleiłem trochę tę tulejkę silikonem i na razie się trzyma, zobaczymy jak będzie dalej...

Link to post
Share on other sites

A więt tak :

 

czy ta ,,tulejka,, to nie ma ona szerokości ok 3-4mm??? możliwe że jest to stabilizator lufy W komorze hopka........

 

 

falloutpl:

 

wystarczy że odkręcisz tę właśnie śróbkę i wyjmiesz tę zaślepkę prowadnicy kolby i po problemie...

zapewne nie miałeś odpowiedniego wkrętaka aby ładnie się dopasował na otwory we wkręcie i się zrobiło ,,kółeczko,, i na dodatek jeszcze gwinty są zabezpieczane klejem do gwintów.... czyli lipa trochę...

 

ja mam w swoim ics-ie m120 i kolega z teamu już nie raz się ,,bawił,, zwalniaczem springa i nic się nie stało......

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites

Tulejka ma jakieś ~ 6 mm, wchodzi na lufę wewnętrzną i mieści się idealnie na początku lufy zewnętrznej. To na 100% pochodzi z lufy i chyba jest czymś w rodzaju stabilizatora lufy wewnętrznej na końcowym odcinku, żeby było lepsze skupienie. W każdym razie mniejsza o to już sobie to przykleiłem, co prawda dalej się kreci wokół, ale już samo nie wylatuje, więc problem na tą chwilę uważam za rozwiązany :)

Link to post
Share on other sites

Aaaaa już wiek o jaki element chodzi.... on Ci nie stabilizuje lufę, bo lufa prec nie dochodzi do tej tulejki , je śli oczywiście masz stock lufę... jeśli dłuższą to oszem.

Ps. nie wiem po co dali tę tulejkę.

 

 

Temat jest o m4a1 ICS a nie o tulejce. Kiedy nauczycie się zakładać tematy w dziale "Problemy i serwis",

J.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sam kiedyś pytałem o komory hopka które da się dopasować do emki ICS- lecz sam kupiłem madbulla i przeszlifowałem/dokleiłem tu i ówdzie i jest....

Puki co jeszcze nie przestrzeliwałem , bo giwera w gruntownym przeglądzie, ale myślę że będzie ok...

 

PS. gumki systema , G&G zielona - nie pasują do tejże komory- testowane

biały guarder jak najbardziej ok.

Link to post
Share on other sites

Na to, że magi będą działać w innych replikach jest duża szansa bo są mniej wybredne. Moja zabawka od ICS nie chciała współpracować z midami od G&P, lowami STAR'a, więc info o magazynkach tanich, metalowych i dobrze podających w naszych replikach uważam za przydatne.

Link to post
Share on other sites

Na to, że magi będą działać w innych replikach jest duża szansa bo są mniej wybredne. Moja zabawka od ICS nie chciała współpracować z midami od G&P, lowami STAR'a, więc info o magazynkach tanich, metalowych i dobrze podających w naszych replikach uważam za przydatne.

 

to coś masz nie halo.Znajomy strzela z icsa na magach Stara ,ja używam hi-capow JG i A&k i innych cudów i strzela wsio ok

Link to post
Share on other sites

szczęka metalowa ???? a patrzyłeś jak jest ustawiony tłok względem zębatki tłokowej????

 

 

 

poprawneustawienuietoka.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Więc tak, jak na pierwszym rysunku widać jest dobrze, już wyjaśniam...

 

ząb na zębatce tłokowej który jako pierwszy się styka z pierwszym zębem na tłoku ma być na godzinie 6 i w tym momencie z ąb zębatki tłokowej musi się idealnie stykać z zębem na tłoku całą powierzchnią , jak widać na drugim rysunku , pierwszy ząb zębatki tłokowej jest na mniej więcej godzinie piątej czyli źle , bo zęby nie zazębiają się tak jak powinny , ratunkiem jest danie tyle podkładek między tłok a jego głowicę, aż do momentu w którym pierwszy ząb zębatki tłokowej będzie się stykał z zębem na tłoku o godz 6 i będzie to idealny styk.

 

u mnie w emce ics miałem zamontowane głowice od G&G i tłok był ustawiony jak na rys 2.

 

gdy zmieniłem głowice na ciche systema & promyk , pierwszy ząb zębatki tłokowej i pierwszy ząb na tłoku idealnie się zazębiają

 

 

jeśli chcesz to sprawdzić, zrób tak jak ja:

 

wyjmij i rozłóż górny gb, lecz zostaw w nim tłok razem z jego głowicą, cylinder z jego głowicą , i załóż te elementy na 1 połówkę górnego gb i zamontuj to do dolnego gb,załóż pin mocujący tylni, i zablokuj ten dzyndzelek w dolnym body (ta śrubka co go zaciska) aby przód górnego gb nie latał(chyba wiesz o co chodzi) i wtedy ruszając tłokiem (aha i wyjmij silnik w chwytu abyś mógł ruszać zębatkami) i zębatkami jednocześnie (tzn wykonujesz cykl tłoka)zobaczysz w jakim położeniu są zęby na tłoku , i na zębatce tłokowej i jaki jest ich styk , jeśli pierwszy ząb zębatki tłokowej będzie się stykał z zębem na tłoku na godzinie 5 tzn że musisz dać podkładki , i jednocześnie się kłania dentysta- drugi ząb na tłoku do wywalenia.....

 

Kurde , się rozpisałem ,lecz ni wiem czy zęby zjadło , czy tłok jako całość... , no nic , niech zostanie dla potomnych...

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...