fint Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Opis ogólny sytuacji Gruzja, 23.10.07r. Wojska odcięły duże części kraju od głównych ośrodków, uniemożliwiają także lotnictwu patrolowanie terenu z powietrza. Dowództwo otrzymało wiadomość o wzmożonej aktywności niedziałającej bazy wojskowej na teranie Gruzji w Sokhumi. W tym czasie w Rosji prowadzone są prace nad bronią EMP (electromagnetic pulse), której siłą rażenia byłby impuls elektromagnetyczny. Powodowałaby ona zniszczenie sprzętu elektronicznego w promieniu rażenia (w tym radarów, elektroniki samolotów itd.). Kilka dni po zakończeniu produkcji, zostają wykradzione ich plany. Wywiad podejrzewa że plany mogą być przetrzymywane przez terrorystów w okolicach bazy RU-583. Baza jest jedną z mniejszych oraz mniej znaczących baz wojskowych na terenie Gruzji. Użycie przez terrorystów nowego typu broni pociągnęłoby za sobą ogromne straty wśród ludności cywilnej. Po przeprowadzeniu dochodzenia w tej sprawie dowiedziano się, że prezydent Gruzji jest podejrzewany o sprzedawanie broni na czarnym rynku oraz o powiązania ze zorganizowaną grupą terrorystyczną dowodzącą przez Wiaczesława Grinko NSA opracowuje specjalną taktykę "szklanego sztyletu" oraz dostaje zgodę na wysłanie dwóch specjalnych agentów do Sokhumi w Gruzji, gdzie są przetrzymywane ulepszone plany chipów EMP. Ich zadanie jest proste, odnaleźć, wykraść i uciec… Informacje o misji: Data: 01.03.2008r. 4:25 UTC Przewidywany czas misji: 15min. Miejsce: Gruzja, Sokhumi - północne wybrzeże morza czarnego Poziom zagrożenia w skali: 7.10 Możliwość występowania cywili: brak Typ misji: neutralizacja Główny cel misji: zdobycie planów chipów EMP Kryptonim misji: "szklany sztylet" Agentów wysłano w pobliże stacji w otaczające ją lasy. Nie wiedzą o tym, że terroryści rozpoczynają zimową akcję polegająca na zlikwidowaniu kilku pomocników prezydenta Rosji. Ma to na celu zmniejszeniu jego wpływów oraz pokazanie że opór jest bezcelowy. Drużyny NSA: 2 osoby (dobrze wyszkoleni i uzbrojeni - broń z tłumikami, lasery, kolimatory...) JBA: 7-8 osób (słabo wyszkoleni lecz dobrze uzbrojeni no jak to terroryści kalachy, MAC-10, jakas snajperka moze...) Wytyczne NSA: 1. Zabrać ze zrzutu broń i amunicje. 2. Dokonać infiltracji obiektu. 3. Uzyskać dostęp do głównego budynku. 4. Zmienić częstotliwość anteny satelitarnej. 5. Podłożyć podsłuch. 6. Wykraść plany. 7. Zabić Wiaczesława Grinko. 8. Przesłuchać/porwać prezydenta. 9. Ewakuować się. Terroryści: 1. Sprawdzić co „spadło z nieba”. (sprzęt) 2. Skopiować ulepszone plany chipów EMP. 2. Przechwycić rozmowę ONZ z NATO. 3. Chronić bazę. 4. Wezwać helikopter. 5. Ewakuować się. Przebieg: Terroryści zuważyli jakiś obiekt ze spadochronem spadający z nieba, idą sie rozerzeć. Po dotarciu na miejsce okazuje się że jest to profesionalny sprzęt szpiegowski. Terroryści włączają alarm wszyscy w panice... W tym czasie agenci NSA rozpoczynają akcję, biorą ze zrzutu broń i po cichu likwidują przeciwników (nie muszą, mogą ich ominać lub zmylic) W zabawie chodzi o to aby agenci nie szli jak rambo tylko profesjonalnie i po cichu wykonać swoją misje. Terroyści patrolują teren w wyznaczony wcześniej sposob. Terroryści nie mogą zabrać sprzetu... Odrazu mówię scenariusz składa się z kilku scnenariusze oraz scenek z gier m.in. IGI2, Splinter Cell, Splinter Cell PT, Splinter Cell DA połączyłem to wszystko i wyszło cos takiego :P Link to post Share on other sites
Sybir Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 (edited) Odrazu mówię scenariusz składa się z kilku scnenariusze oraz scenek z gier m.in. IGI2, Splinter Cell, Splinter Cell PT, Splinter Cell DA połączyłem to wszystko i wyszło cos takiego :P No właśnie...widać. Dobrze że się chociaż przyznałeś ;) Zdecydowanie popracuj nad grywalnością scenariusza. Dopisana do tego historia (jakkolwiek wzbogaca atrakkcyjność) jest jednak czynnikiem drugorzędnym. A konkretnie: jak chcesz tego dokonać: 1. Zabrać ze zrzutu broń i amunicje. 2. Dokonać infiltracji obiektu. 3. Uzyskać dostęp do głównego budynku. 4. Zmienić częstotliwość anteny satelitarnej. 5. Podłożyć podsłuch. 6. Wykraść plany. 7. Zabić Wiaczesława Grinko. 8. Przesłuchać/porwać prezydenta. 9. Ewakuować się. w czasie: Przewidywany czas misji: 15min. ?? Itede, itepe. Mniej graj, więcej chodź na gry w terenie - szybko zobaczysz różnicę. EDYTA: Nie mówiąc już o tym, że do propozycji scenariuszy służy osobny dział... Edited February 18, 2008 by Sybir Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 A ja proponowałbym zaraz po zalogowaniu poczytać trochę forum, dział w którym coś chcemy napisać i dopiero wtedy pisać. Generalnie wygląda na to że poza graniem na komputerze chyba ani razu nie byłeś na strzelance która miałaby jakikolwiek scenariusz. Kompletnie nie widzę żebyś zdawał sobie sprawę z możliwości jakimi dysponuje większość środowisk ASG w Polsce. Skąd chcesz wziąć antenę satelitarną ze sprzętem do zmiany częstotliwości jej pracy ? Skąd chcesz wziąć "podsłuch" i gdzie go założyć ? Jakie plany chcesz wykraść skąd je weźmiesz? Rozumiem że to wszystko sam przygotujesz na ewentualną grę? Pomijam kwestie zrzutu spadochronowego... No chyba że dysponujesz samolotem .. ;) Jak zauważył Sybir, mniej bajek a wiecej czystej mechaniki na potrzeby gry. Jak opracujesz założenia, zasady, mechanikę REALNĄ wtedy dorób do tego bajkę. Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 No chyba że dysponujesz samolotem .. ;) No nie żartuj Thor_, nie masz własnego samolotu?? :strach: Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Mam nawet kilkanaście ;) w 1:72 :D Link to post Share on other sites
Arthur Currie Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Ja mam nawet w 1:48 wiec mam większe od Thora ;) Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 No to można robić scenariusz :mrgreen: Link to post Share on other sites
fint Posted February 26, 2008 Author Report Share Posted February 26, 2008 Aja proponowałbym zaraz po zalogowaniu poczytać trochę forum, dział w którym coś chcemy napisać i dopiero wtedy pisać. Generalnie wygląda na to że poza graniem na komputerze chyba ani razu nie byłeś na strzelance która miałaby jakikolwiek scenariusz. Kompletnie nie widzę żebyś zdawał sobie sprawę z możliwości jakimi dysponuje większość środowisk ASG w Polsce. Skąd chcesz wziąć antenę satelitarną ze sprzętem do zmiany częstotliwości jej pracy ? Skąd chcesz wziąć "podsłuch" i gdzie go założyć ? Jakie plany chcesz wykraść skąd je weźmiesz? Rozumiem że to wszystko sam przygotujesz na ewentualną grę? Pomijam kwestie zrzutu spadochronowego... No chyba że dysponujesz samolotem .. ;) 1. Antene może stanowic obojętny budynek ;) a sam komputer sterujący moze to byc jakis karton z namalowanymi przyciskami... (nie musi to być dosłowni aneta omg) 2.podsłuch hmmm... nie wiem moze to byc kawałek plasteliny uformowany w kształt jakiegos nadajnika 3. A plany to juz całkwicie no coment...(pomysl troche) plany chipow emp oczywiscie Skad je wezme zal.pl - zrobie? wydrukuje? wymyśle jakieś schematy? 4. Z samolotem to przesadzasz - wystarczy zapakowac bron i amunicje w jakies pudlo zaniesc na miesjce i jest (to jest tylko wytwor mojej wyobraźni) Tak samo jak ja bym ci zadał pytanie "Skąd wziac prawdziwy granat odłamkowy HDGR73???" Moim zdaniem w kazdym scenario chodzi o to samo jak nie odbic zakladnika to zdobyc albo rozbroic jakas bombe nie myslicie ze to juz troche nudne? Ja mysle ze polaczenie fabuly z kilku gier oraz polaczenie scnario stworzonych przez innych z dodatkiem wysiłku aby wszysctko miało jakis sens jest dobrym pomysłem aby odbic sie od ciagle przerabianych scenariuszy. W kazdym scnariuszu zmienia sie tylko fabula a w koncu chodzi o to samo... Link to post Share on other sites
thor_ Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Moim zdaniem w kazdym scenario chodzi o to samo jak nie odbic zakladnika to zdobyc albo rozbroic jakas bombe nie myslicie ze to juz troche nudne? Ja mysle ze polaczenie fabuly z kilku gier oraz polaczenie scnario stworzonych przez innych z dodatkiem wysiłku aby wszysctko miało jakis sens jest dobrym pomysłem aby odbic sie od ciagle przerabianych scenariuszy.W kazdym scnariuszu zmienia sie tylko fabula a w koncu chodzi o to samo... Taak dokładnie tak jak piszesz... wziąć kilka nudnych pomysłów i połączyć w jeden jeszcze nudniejszy do tego jeszcze bardziej nudny niż każdy z nich osobno... Człowieku wszystko co tu napisałeś już było. I naprawdę połączenie tego do kupy nic nie zmieni. Moze zamiast bronić swojego pomysłu jakimiś dziwnymi argumentami/sloganami rodem z reklam w TV (to już było i wszystko to samo) Pomyśł jak zrealizować zabawę. Jak chcesz "przechwycić" na potrzeby gry transmisję/łączność ONZ-NATO ?? też za pomocą plasteliny? Dziwne ja takiej nie widziałem która by mi dała znać że właśnie teraz w tej chwili ktoś gada przez radio. podsłuch hmmm... nie wiem moze to byc kawałek plasteliny uformowany w kształt jakiegos nadajnika Taak a potem będziesz sie kłócił że ta guma do żucia to nie plastelina i nie jest przyklejona tam gdzie powinna... Wracając do tego: Moim zdaniem w kazdym scenario chodzi o to samo jak nie odbic zakladnika to zdobyc albo rozbroic jakas bombe nie myslicie ze to juz troche nudne? może wyjaśnisz nam co oferuje Twój wspaniały odkrywczy scenariusz w zamian?? Podpowiem/pochwalę się że dość dawno nei bawiłem się w odbijanie zakladników, zdobywanie czegoś czy rozbrajanie bomb i jakoś świetnie się bawię i nie narzekam... Link to post Share on other sites
Recommended Posts