Bartollo Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 witajcie !! :killer: pytanko mi się nasunęło. mianowicie mam m15p4 lekko upgrade'owane. obecnie założono preclufkę 509 - 6,04mm Guardera, metalową komorę hop up Classic'a, i skompletowany zestaw taki jak UPGRADE LEVEL III do CA czyli - Wzmocniony zestaw zębatek - Super Torque Up (Classic Army) - Wzmocniona, łożyskowana prowadnica sprężyny (Guarder) - sprężyna M120 (Guarder) - (standardowo w tym zestawie jest M130) - Wzmocniony, poszerzony cylinder (Guarder) - Wzmocniona, poszerzona, głowica cylindra - podwójnie uszczelniona (Guarder) - Wzmocniona, poszerzona, łożyskowana głowica tłoka (Guarder) - Wzmocniona, poszerzona, uszczelniona dysza (Guarder) + zmieniony silnik na Super Torque Up - CA - wymienione kable na niskooporowe wszystko to jest w stockowej obudowie gearboxa :???: +zasilanie batka GP w wersji large - 9,6V, 3300mAh z racji (nawet jak na level III) słabszej sprężyny, chciałbym ją wymienić. i tu jest pytanie: jaką sprężynę bezpiecznie uciągnie takie zestawienie - zastanawiałem się na M140 GUARDER'a... :uśmiech: poradźcie proszę Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Nooo M140 ci uciągnie.Proponowałbym SYSTEMY, rof będzie bardzo niski.Radziłbym ci wymienic silnik bo ten jest g**** warty :-P jeżeli masz hajs to kup sobie silnik SYSTEMA Magnum lub Turbo(chyba że jedziesz cały czas na SEMI). Batka powinna dać rade. Poozdroo Quote Link to post Share on other sites
Bartollo Posted June 2, 2008 Author Report Share Posted June 2, 2008 rof będzie bardzo niski.Radziłbym ci wymienic silnik bo ten jest g**** warty :-P j na rzie na M120 rof jest, można powiedzieć, aż za duży :mrgreen: myślisz że na 140 tak spadnie ?? qrcze nie dawno wymieniałem silnik bo poprzedni (stockowy) padł - i ten mi polecali w sklepie, którego nazwy nie będę wymieniał, z miasta o którym nic nie powiem... :wink: jeżeli masz hajs to kup sobie silnik SYSTEMA Magnum lub Turbo(chyba że jedziesz cały czas na SEMI). Batka powinna dać rade. a SYSTEMA nie zajedzie całej reszty ?? np zębatek ?? czyli jakbym założył polecony przez ciebie silnik to batka udźwignie - a to akurat cieszy :lol: Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Spręzyna ci nie zajedzie jeżeli bedziesz spokojnie użytkował broń i dbał o nią.To jest jeden z najlepszych silników i batka 9.6V na pewno mu starczy.Przy tym silniku ROF będzie na wysokim poziomie.Chociaż czy nie lepiej ci wsadzić sprężyny M130??Bo to by było optimum. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 (edited) M140 na tym zestawie da ci koło 500 fps , trochę dużo , ale jak chcesz . Zestaw mocny , miałem go w M15 CA (też M120) i wywaliłem masę kulek , potem do M249 przełożyłem i tam 20000 na M120 , 10000 na M130 i 6000 na M140 .Pewnie działał by pewnie do dziś gdybym ponownie go nie założył do M15 , tam GB sie sypnoł , (jest on najsłabszym punktem zestawu ) , dysze złamało , cylinder został porysowany przez tłok i głowica tłok padła :poddanie: . Wymień GB i będzie dobrze . Edited June 2, 2008 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 przemek10 Napisano 2/6/2008, 14:30 M140 na tym zestawie da ci koło 500 fps , trochę dużo , ale jak chcesz . 500 Fps przy tym(nie kłamiąc) nie najlepszej jakosci bore-upie??Chyba , że na ssaniu hehehe. Daje temu max 480Fps.Spokojnie moze włożyć tą spręż. M140 a Gearbox powinien to wytrzymać.Wymień tylko silnik i kup sobie koli. lub lunetke dobry karabinek parasnajperski będzie 8) Quote Link to post Share on other sites
Bartollo Posted June 2, 2008 Author Report Share Posted June 2, 2008 500 Fps przy tym(nie kłamiąc) nie najlepszej jakosci bore-upie??Chyba , że na ssaniu hehehe. Daje temu max 480Fps.Spokojnie moze włożyć tą spręż. M140 a Gearbox powinien to wytrzymać.Wymień tylko silnik i kup sobie koli. lub lunetke dobry karabinek parasnajperski będzie 8) 475 średnio fps ma na M120 - taki pomiar wyszedł w asgshop'ie :mrgreen: a już teraz siedzi na nim lunetka Bushnell'a 6-24x 56E a przez was już myślę o nowym silniku :wink: dzięki Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 (edited) U mnie oscylowało ok 450 fps przy prometheusie 509 mm , jednego jestem pewien GB długo nie pociągnie na M140 PS.Bartello a może zainwestuj w promyka albo Km head ? Edited June 2, 2008 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Bartollo Posted June 3, 2008 Author Report Share Posted June 3, 2008 (edited) U mnie oscylowało ok 450 fps przy prometheusie 509 mm , jednego jestem pewien GB długo nie pociągnie na M140 PS.Bartello a może zainwestuj w promyka albo Km head ? Bartollo :) chodzi o obudowę gearboxa ?? zbieram już na systemy ale chciałbym żeby ta jeszcze troszkę wytrzymała. miałem założony tłok aluminiowy systemy, ale trochę głosniej chodził niż zwykły classic, i dowiedizałem się, że jest cięższy niż standard i z większa siłą bezwładności walił po obudowie, dlatego też dzisiaj mam dostawę i wkładam wzmocniony tłok z tytanowymi zębami z deep fire :mrgreen: jak bardzo mam uważać na obudowe przy M140 ?? na 120 wywaliłem już jakies 25-30 tyś kulek, a był używany Edited June 3, 2008 by Bartollo Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Oj może lepiej pozbieraj na szkielet G&P.... Systema pękła OLO'wi po 1000 kulek na M170 (chyba single). Nawet on tam wspominał, że słabo z tym szkieletem (kupił PROWINA). Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 (edited) Misiek009 wiesz M140 a M170 to jest różnica . Ja bym nawet nie próbował zakładać M140 do stoka CA , wyżej opisałem jak sie skończyło pęknięcie . PS.Bartollo właśnie dochodzisz przebiegiem do momentu w którym mój GB sie rozpadł , fakt że znaczna większość tego była na auto :twisted: bo Mke używałem jak karabin wsparcia . Edited June 3, 2008 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Na bank obudowa ci wytrzyma.No przecież jej z 5 lat mieć nie będziesz:>??Będziesz ostrożny i dbał o broń to wytrzyma na 1000%( częściej stosuj tryb SEMI).Poozdroo Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Kurde, piszcie po ludzku. Obudowa to jest na komputerze. Szkielet GB najlepiej do M140 wymienić. Można zawsze zaryzykować, ale prędzej czy później skończy się dzień dziecka. Nie piszcie tu farmazonów. Będzie dbał o replikę i uważał. Ma ją rozbierać codziennie, pieścić i głaskać? Kupować smary z witaminą C? Na co będzie uważał? Żeby nie strzelać? Czy będzie strzelał tylko delikatnie? Kurde, będzie jechał na strzelankę i uważał, żeby przypadkiem nie wystrzelić za dużo kulek, bo mu się szkielet sypnie. No bez jaj. Jak go stać na taki tuning, to może stówkę się wykosztuje na wzmocniony szkielet. Poza tym, po co M140??? Dziury ludziom będziesz w ciele robił :/. A ograniczanie się tylko do trybu semi jest IMO śmieszne. Niech sobie snajperke kupi. Jak się tuninguje to się płaci. W skrócie: IMO wykosztuj się na ten szkielet i będziesz miał święty spokój, a nie będziesz srał na każdej strzelance w gacie, czy GB wytrzyma kolejny strzał. Masz się bawić, a nie obawiać. PS. Ja tak miałem z zębatkami. Wredne uczucie. Moim zdaniem M130 to jest max co powinieneś tam wsadzić, jeśli w ogóle jest sens, żeby zmieniać M120. Ale to już Twoja decyzja Bartollo. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Bartollo no najlepszym rozwiązaniem byłoby dołożyć i kupić wzm. szkielet gearboxa. A dom twojej wiadomosci Viamortis to nie jest prawdziwa broń(nawet ją trzeba czyyścić:) a tym bardziej replie). Dbaj o swoja jak chcesz jak cie stać na naprawy. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 A dom twojej wiadomosci Viamortis to nie jest prawdziwa broń(nawet ją trzeba czyyścić:) a tym bardziej replie) Chyba na odwrót. Broń palną dobrze jest wyczyścić po każdym strzelaniu. Replikę wystarczy co 10-15k kulek a nawet zadziej smarować i czyścić (no może lufę można częściej). Przecież nie będziesz rozbierał i wymieniał smarów w GB po każdej strzelance. Quote Link to post Share on other sites
Bartollo Posted June 6, 2008 Author Report Share Posted June 6, 2008 Chyba na odwrót. Broń palną dobrze jest wyczyścić po każdym strzelaniu. Replikę wystarczy co 10-15k kulek a nawet zadziej smarować i czyścić (no może lufę można częściej). Przecież nie będziesz rozbierał i wymieniał smarów w GB po każdej strzelance. dzieki wszystkim za podpowiedzi. sugestie i dywagacje nt ile to ja nie mam pieniędzy nie są mi potrzebne. uważam, że jak czasami cos padnie w replice to warto to zmienić na wyższe klasowo - tj bardziej wytrzymałe (chyba raczej się nie zdarza, żeby strzeliło nagle wszystko) :mrgreen: więc wydatek na nowy szkielet czy zębatki raz na kilka miesięcy to nie jakiś straszny kłopot GB ostatnio dość często rozbieram - wczoraj zmieniałem tłok z aluminiowego SYSTEMY, na wzmocniony z tytanowimi zębami z Deep Fire'a i przy okazji chciałem sprawdzić jaką sprężynę uciągnie... :uśmiech: zbadane - zostawiłem w środku M130 Guarder'a, ale nawet na M150 (bateria nie ładowana po dwóch strzelankach) rof raczej nie uległ zmianie - jak tak to minimalnej :evil: o wszelkich awariach będę informował zainteresowanych :) pozdrowienia Quote Link to post Share on other sites
żylet Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 Ludzie nie lamentujcie juz tak z tymi szkieletami. Na stocku CA m160 i m170 guardera przy aluminiowej plaskiej glowicy tloka polecialo przeszlo 40k kulek i to nie tylko na singlu a GB nadal caly. Kiedys na stocku Marui (ponad 440 fps) siekalem z morderczym rofem lipoly 11,1 V 60k kulek spring musialem wymieniac bo slabl a GB byl caly. Czy to wszystko tylko szczescie? Nie sadze. Mysle, ze to kwestia dobrze spasowanych czesci ktore dzialaja bez zbednych luzow powodujacych dodatkowo obciazajacych czesci i V3 ktory juz z zasady jest wytrzymaly. Pozdrawiam zylet Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 żylet czy mi się zdaje czy autor pisze o GB v2??? Więc co porównujesz v2 do v3???przecież to oczywiste który jest wytrzymalszy, także się nie dziw że v3 wytrzymuje silniejsze tuningi... Quote Link to post Share on other sites
żylet Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 żylet czy mi się zdaje czy autor pisze o GB v2??? Więc co porównujesz v2 do v3???przecież to oczywiste który jest wytrzymalszy, także się nie dziw że v3 wytrzymuje silniejsze tuningi... Mea maxima culpa 8-) Widzisz jak czasem mozna sie zamulic ;-) Pozdrawiam zylet Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.