Chaszczu Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 [Panowię powiem tak. Zakupiłem takowego.Własnie wróciłem z pierwszej wojny. Akumulatory mimo ładowania odrazu padły to raz. a full metal.....powiem tak spadła mi za pasa na trawę i korpus odrazu strzelił i mam niezłego zgryz bo zamienników to tego brak...:((((( Quote Link to post Share on other sites
Liquid Snake Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 No ja narazie zadowolony z AGM, ale: -po nakreceniu tlumika plomienia na dluga lufe juz go nie moge sciagnac, -po wlozeniu batki i zlozeniu kolby pekla oslona bezpiecznika (pewnie wywale) - nie podaje z midcapow "MAG", trzeba dociskac - przekreca sie lufa w stosunku do body - ktos wie jak otworzyc korpus? (za cholere nie moge go otworzyc, moze nie wiem jak?) Quote Link to post Share on other sites
felek Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 (edited) Ech kolejne uszkodzenia mi się przytrafiły ,ale cóż AGM ... Własnie rozebrałem tłok z ciekawości i powiem ,że się troche zdziwiłem ,gdy zobaczyłem łożyskowanie wewnątrz tłoka. Może to jest całkiem normalne ale dla takiego laika ASG jak ja jest nowością. Planuje jeszcze łożyskować na prowadnicy. Napiszę jak kupię odpowiednie łozysko na forum ile to dało i ile kosztowało. Co do otwierania wyciagasz pina który łaczy lufe z dolnym body. wyciagasz pina nad chwytem, odkrecasz chwyt(wystarczą 2 srubki krzyzakowe na zewnątrz oraz 2 w srodku. Tej imbusowej w chwycie nie ruszaj. Sluży do regulacji docisku silnika do zebatek w gb. Potem proponuje odkrecić kolbę.Wyjmij baterie, odciagnij na maxa to do regulacji długości(zakładam ze masz kolbe sf). Jeżeli nei masz to i tak niewiele zmienia. W prowadnicy masz jedną srubę którą odkreć. jest ona dosyć dluga. Odkręcasz pdajnik kulek(nie wyciągaj go tylko wykreć srubki , po wyciągnieciu gb sam wyleci).Odkrecasz trzymadło magów. Ostatnia rzecz to pin nad językiem spustu. Gb troche z trudem wychodzi ale wychodzi. Co do rozbierania gb to TU Wrazie czego moge pomóc na gg 8492815 Edited October 18, 2008 by felek Quote Link to post Share on other sites
giwo Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 (edited) Pytanie: Testował ktoś low capy PJ w tej replice ( LOW CAP PJ )?? Dobrze podają? Nie latają w gnieździe?? Z góry dzięki Edited October 21, 2008 by giwo Quote Link to post Share on other sites
sonicr Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 mam już go trzeci tydzień body to jakaś mocniejsza odmiana aluminium, ciężki, nic nie lata ani nie trzeszczu (może za wyjątkiem składanej muszki selektor ognia działa ok bateria po formacie to jakieś4-5 hi-capów moc na kulkacj 0.25 extreme precision lekko ponad 400 farba jeszcze nie schodzi dali w zestawie dodatkową dłuższą lufę strzela mocno ale wolniej niż cyma lub jg zasięg ma ok a żeby trafi jakąś wystającą rękę albo główkę to tak do 35m ogólnie kupiłem w gunfire.pl za 520 zł (wersja ze składaną kolbą i baterią w środku) i jestem bardzo zadowolony. a teraz wady (tylko dwie): 1. pasek na ramię który jest w komplecie to szajs (ale nie ma to nic wspólnego z samą repliką) 2. karabin od dwóch dni jest w reklamacji bo "najprawdopodobniej zmieliło zębatki w gearboxie..." :-P wystrzeliłem ok 5 tys kulek i ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej repliki a awarie jak to awarie... zdarzają się ;-) mam jeszcze sig-552 jg (340fps) oraz kałacha cymy(380fps) i stwierdzam że hk416 agm jest najlepsza z tych trzech Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Tak sobie poczytałem ten temat i stwierdzam kilka rzeczy. 1. Narzekający na ROF na stockowej baterii powinni chyba sprawdzić twardość sprężyny. Pomijam jakość samej baterii, bo może robić najwyżej za zapas, ale przyzwoity ROF to ta replika ma na 9,6. A przyjemny na 10,8. Oczywiście przy 10,8 może już się szybciej zużywać, ale na 9,6 chodzi całkiem ładnie. 2. Musiałem trafić jakiś dobry egzemplarz bo nijakich luzów na risach nie mam [wersja ze stałą kolbą], co więcej - ciężko schodzą i wszystko jest dobrze spasowane. 3. Nie wiem jak w JG, ale tu spodobało mi się, że w chinolu za 500 jest np. odwzorowanie zespołu gazowego, a nie pustka pod risem. Blok gazowy też ciężko siedzi, piny dobrze trzymają. 4.Gwinty faktycznie słabe, jak to w chinolach, ale kilka razy odkręcałem i nakręcałem różne tłumiki i na razie spoko. 5.Body niestandardowe z "półeczką" w środku - trzymającą komorę i podajnik w kupie, komora też niestandardowa, bo dwuczęściowa. I tu taka uwaga do osób, którym dziwnie strzela po wymianie gumki HU -zauważcie, że zarówno lufa ma niestandardową końcówkę [porównanie z kilkoma preckami] - ciut inny kształt otworu oraz inne wcięcia, jak i gumka jest ciut krótsza. Normalna precka ma "za dużo" na końcu za otworem, bo lufa z repliki jest tam o prawie 1mm krótsza, co za tym idzie wymiana lufy na preckę wymaga zeszlifowania jej końcówki. Ale ważniejsze: gumki HU, typowe, np guardera i TM, oraz inne [chińskie] które przymierzałem - wszystkie były minimalnie za długie; widać to dopiero po przyjrzeniu się - dostrzegł to kolega zmieniając gumkę - po włożeniu jakby się ciut "zwijała" czy odstawała na końcu. Może to powoduje kiepskie strzelanie mimo zmiany gumki na lepszą. Ja zostałem na stockowej. Body jest lepsze od boya. Powierzchnia też całkiem ładna. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Promant ,a może wystarczy zwykła wymiana komory hopka? Jeżeli ktoś miałby możliwość przetestowania czy wystarczy wymiana komory. Ja nie stety nie mam takiej możliwości. A może wystarczy zwykła wymiana komory? Jeżeli ktoś jest w stanie porównać stockową komore i jakąś firmową na wymienionej gumce i preclufie, i przedstawi wyniki to myślę ,że to może bardzo ułatwić tuning tego guna innym użytkownikom. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 "Body niestandardowe z "półeczką" w środku - trzymającą komorę i podajnik w kupie, komora też niestandardowa, bo dwuczęściowa. " Tam, gdzie w innych body jest pusta przestrzeń - tu jest pozioma blacha z otworem - i wygląda na integralny odlew, więc nie ma jak ususnąć. Nie ma miejsca na jednoczęściową komorę. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Nie zrozumiałes o co chodzi Promant.Może to właśnie góra jest niestandardowa w porównaniu do innych 2 częściowych. Myślę ,że po wymianie na np. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1163. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Jeżeli wymiana komory dwuczęściowej coś daje to chyba tylko na taką. Choć nigdy jej nie miałem i nie wiem jaki ma standard. Quote Link to post Share on other sites
MJ6 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Tam, gdzie w innych body jest pusta przestrzeń - tu jest pozioma blacha z otworem - i wygląda na integralny odlew, więc nie ma jak ususnąć.Nie ma miejsca na jednoczęściową komorę. Co za problem pilnik i jedziesz z przeróbką ;-) nawet nie wiesz jak ten znal podatny jest na obróbkę. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Co ty powiesz... ...tak się składa, że wiem. Wiem też jak jest podatny na kruszenie i pękanie. Jeśli się jeszcze nie przekonałeś - ciesz się. Przerobiłem sporo różnych korpusów, wykonanych z różnych materiałów i nauczyłem się nie robić niczego na siłę. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Chyba na temat komory pisałem wsześniej w tym temacie ,więc jeżeli ktoś chce bawić się w wymianę komory to : A) kup se pan nowe body i komore jednoczęściową B) piłuj piłuj a potem zastosuj się do A w większości przypadków... chyba ,że jesteś zdolny wtedy możesz czuć się fajnyi pochwalić się w tym wątku ile czasu ci to zajęło i czy były jakieś większe Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 W zasadzie o co Ci chodzi? Jakie nowe body? Które metal body pasuje zamiast tego z dostępnych na rynku? Bo tak się składa, że nie ma właściwego metal body w osobnej sprzedaży. Co do komory guardera, kolega z którym rozmawiałem twierdzi, że jest identyczna jak ta w agm, więc nie wiem czy jest sens ryzykować zakup, ale może ktoś taką dysponuje i się odezwie w wątku. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 (edited) Promant ty chyba nie wiesz ,że są 2 typy komór hop up w naszych emkopodobnych gunach: -jednoczęściowa np. www.taiwangun.com/shop,show,881 -dwuczęściowa np. www.taiwangun.com/shop,show,148 + ten lejek w obudowie który po wsadzeniu magazynka spuszcza blokade kulek Komora 1 częściowa jest szczelniejsza, wiec wymieniając body na te lub te dostajesz komore hopka. Wszystkie korpusy do emek powinny być dobre (ewentualne małe poprawki pilnikiem). Tak więc zmieniając korpus możesz zmienić też typ obudowy. Raczej ciężko ci bedzie przerobić korpus z 1 częściowym hopkiem na 2 lub odwrotnie. Edited November 13, 2008 by felek Quote Link to post Share on other sites
lup Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Felek... a jak te body spasują Ci z szynami od 416ki? Wczytaj się proszę w posta Promant-a, ok? Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Dziwne, ale jestem świadom istnienia 2 typów komór do M4. Które to komory miałem w moich replikach. Zapewne w większej ilości replik niż widziałeś z bliska, więc daruj sobie pouczanie. ;) Jaki sens ma wymiana body HK416 na body typu M4, nawet z oznaczeniami HK416, skoro szyny nie będą zgrane na jednym poziomie? Zyskasz komorę jednoczęściową w zamian za całkowite odstępstwo od prawdziwego wyglądu HK416. Pozostaje więc komora 2 częściowa. Jeżeli jednak guarder nie różni się niczym w wymiarach od tej w AGM to po co wymieniać? Bez sprawdzenia nie wiadomo czy komora dwuczęściowa guardera akceptuje lufy i gumki inne niż takie jak w AGM. Jeżeli natomiast chcesz zostawić body AGM i wstawić komorę jednoczęściową to możesz rżnąć te body jak sugerował ktoś powyżej. Też kiepski pomysł. Czytaj ze zrozumieniem. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Ja mam takie pytanko. Bo wykonanie komory to jedno, ale dlaczego jest jednoczęściowa szczelniejsza? Czy to nie jest jakiś głupi stereotyp? Przecież dysza wchodzi w lufę uszczelniając się o kołnierz gumki. Jeśli tam nie będziesz miał dobrej kompresji, to nawet kosmiczna komora HU Cię nie uratuje przed utratą 50 fpsów. A może się mylę? Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Chodzi raczej o luzy części podajnika i kłopoty z podawaniem kulek jakie mogą z tego wynikać - przy jednoczęściowej tego nie ma. Ale jeśli dwucześciowa jest dobrze założona to nie powinno być problemów. Ważna jest część komory z gumką - gdy tam masz wszystko założone prawidłowo to powinno być ok, niezależnie czy mówimy o jedno czy o dwuczęściowej komorze. Quote Link to post Share on other sites
lup Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Bywają jeszcze "dopychacze" i inne dynksy łącznie z taśma teflonową żeby całość doszczelnić i lepiej spasować ale to już OT się robi :) http://www.v2fix.com/ Quote Link to post Share on other sites
Ernold Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Mam pytanie... Posiadam G36C JG i chciałbym je zamienić na HK416 AGM i tu nasuwa się pytanie czy taka zmiana dużo mi da? Chodzi mi o zasięg , celność itp Chcę kupić dokładnie takie HK http://gunfire.pl/product-yid-1152191220-E...lika-HK416.html Quote Link to post Share on other sites
Ernold Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 pomyłka chodzi mi o wersje 88cm http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4036 ;) taka niewielka zmianaxD Quote Link to post Share on other sites
Nabassu Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Pytanie techniczne, rozbieralem body HK416 AGM, wyciagnalem GB, wsadzilem, no i od tej pory selektor ognia nie dziala. safe ok, single sie blokuje, ale w koncu da sie docisnac spust, seria nie daje sie docisnac. Nie jest to zblokowanie jak na safe, tylko spust nie dojezdza do konca. Po ostatnich kombinacjach, safe jest, singiel niby jest, serii brak. Ustawiam single, wkladam maga, leci seria ciagla, bez naciskania spustu, super! Najgorsze ze zniszczylem plombe i z gwarancji nici. Zna ktos serwis w Warszawie i mniej wiecej cene takiej naprawy? Quote Link to post Share on other sites
felek Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 mysle ze w gunsmith powinni ci to tanio zrobic chyba ok 25 zl za godzine serwisu. Mam pytanie czy ktos zmienial korpus dolny na ten od boyi albo jakis inny z tych "tanszych" opcjach metalowych. urwało mi sie ucho i nie ma sposobu zeby to przykleic. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Czy ktoś moze wstawial do repliki precke systemy/promyka/km?? Zastanawiam sie nad tym powaznie od dluzszego czasu. Czy pomiedzy lufa 363 a 455 na cylindrze 1 bedzie znaczna roznica w celnosci/zasiegu czy minimalna albo wogole. Zamierzam tez wymienic komore hopka na plastikowa TM ,i zastanawiam sie czy wejdzie bez problemow z podawaniem kulek czy beda konieczne poprawki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.