p71 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Dzięki. A jak sie spisuje twoja bronka. Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 W moim Sig-u tez szwankuje przełęcznik rodzaju ognia w pozycji "ogień pojedyńczy" ale mam nadzieję że customsi sobie z tym poradzą przy okazji tuningu. Z przeprowadzonej z Nimi rozmowy wynika że Sig550 jest trudny z rozbiórce i dlatego wolę zeby to Oni się tym zajęli. Jeśli ktoś nie ma zbyt dużego doświadczenia w "grzebaniu" w replikach, to lepiej niech da zarobić zawodowcom z serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Dzięki. A jak sie spisuje twoja bronka. jest okej, oprócz tego selektora ognia :) wszystko w porządku ;) W moim Sig-u tez szwankuje przełęcznik rodzaju ognia w pozycji "ogień pojedyńczy" ale mam nadzieję że customsi sobie z tym poradzą przy okazji tuningu. Z przeprowadzonej z Nimi rozmowy wynika że Sig550 jest trudny z rozbiórce i dlatego wolę zeby to Oni się tym zajęli. Jeśli ktoś nie ma zbyt dużego doświadczenia w "grzebaniu" w replikach, to lepiej niech da zarobić zawodowcom z serwisu. Dobrze gadasz ;) a ten selektor to najwyraźniej porażka w tym modelu... u mnie też na semi się zacina... Ale też spróbuje namówic krakmanów na jego wymianę przy okazji ewentualnego tuningu ;) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 Tuning jest wskazany, bo już w stocku Sig jest bardzo celny, w końcu długa lufa procentuje. Tu znów powołam się na rozmowę z customsami-zębatki gearboxa wytrzymuja ponoć nawet sprężynkę m150. Ja zamierzam wstawić m120-akumulator powinien dać radę no i oczywiście nową gumkę i chyba preckę. Zobaczymy jak to finansowo wyjdzie. W każdym razie Sig mi się bardzo podoba, na duży potencjał tuningowy i mimo problemów ze wspomnianym przełącznikim jestem z niego zadowolony. Jak się wszystko uda, zwłaszcza z finansami to będę miał całkiem niezły karabin wyborowy. Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 Ja planuje wymiane tłoka na cichszy, łozyska , lufe na precke no i gumke.... No moze jeszcze prowadnice. Co byście polecili i jakiej firmy. Tylko prosze bez konieczności wygrani w totka. Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 Ja planuje wymiane tłoka na cichszy, łozyska , lufe na precke no i gumke.... No moze jeszcze prowadnice. Co byście polecili i jakiej firmy. Tylko prosze bez konieczności wygrani w totka. Systema. Będziesz zadowolony, ludzie ją sobie chwalą :) pozatym poszukaj sobie na forum co pisze się o poszczególnych częściach, co jest dobre itp. A jeśli chcesz miec coś naprawdę dobrego w środku (tak jak już powiedziałem np. części systemy), to nie licz że zapłacisz za to jak za gumy do żucia w kiosku... to nie jest tani sport :) 1. Preclufa: http://www.taiwangun.com/shop,show,883 2. Gumka: http://www.taiwangun.com/shop,show,871 3. To też powinno bez problemu do niego spasowac... bynajmniej ja tak myślę, jak się mylę to mnie poprawcie i nakrzyczcie: http://www.taiwangun.com/shop,show,76 4. Łożyska: http://www.taiwangun.com/shop,show,546 Z takim sprzętem możesz śmigac aż miło :) Quote Link to post Share on other sites
Keraj Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 A jak z magazynkami do tej repliki? Są w sprzedaży? I w jakich cenach chodzą? Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Gdybym znalazł jakiegoś mid-cap'a do sig'a to bardzo by mnie to ucieszyło :) na chwilę obecną można jednak dokupic za 39zł hi-cap na taiwangunie: KLIK Quote Link to post Share on other sites
komora Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 To trochę tych midów za słabo szukałeś. Bo są dostępne m.in. na Specshopie, Capri i Madonion. http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=2005 Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 faktycznie :) na specshopie przeoczyłem, a na capri nie sprawdzałem :P mam jeszcze pytanie ;) 1. Czy ten tłok KILK da rade z zębatkami stockowymi JG i sprężyną M120s Systemy? Czy warto dołożyc 50zł do systemy? 2. Czy cały szkielet wytrzyma tą sprężynę (wsadzę jeszcze cały zespół cylindra typu 0 systemy i prowadnice łożyskowaną P&J)? 3. Czym się różni TO od TEGO? Co to jest to łożyskowanie vortex? Różnica 4zł, więc bardziej z ciekawości pytam :) Z góry dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Ja swojego SIGa juz wysłałem na tuning ; wyciszona lozyskowana głowica tłoka z DURACONU łozyska kulkowe 6mm łozyskowana prowadnica spręzyny spręzyna M120 Tłok mi odradził serwis ponoc spokojnie wytrzyma, a z lufą i gumką poczekam az beda mieli SYSTEME. Wysylam do gunfire bo tam kupiłem i przy okazji naprawia selektor ognia. Quote Link to post Share on other sites
Keraj Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 A ile bedzie cię kosztowała taka pzyjemność? U mnie jest ten sam problem z selektorem.... Gdy wróci ci sprzęcik z serwisu to napisz jaka powstała rużnica pomiędzy karabinem seryjnym a po takich przeróbkach. Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Ja swojego SIGa juz wysłałem na tuning ; wyciszona lozyskowana głowica tłoka z DURACONU łozyska kulkowe 6mm łozyskowana prowadnica spręzyny spręzyna M120 Tłok mi odradził serwis ponoc spokojnie wytrzyma, a z lufą i gumką poczekam az beda mieli SYSTEME. Wysylam do gunfire bo tam kupiłem i przy okazji naprawia selektor ognia. kurcze teraz mnie troche zdezorientowałeś, bo byłem święcie przekonany że tam są łożyska 7mm... dziwne :) a sprężyna M120 z czego? i tuning robią Ci za darmo czy musiałeś cos zapłacic? ;) jak byś mógł to dowiedz sie od nich jaki typ cylindra siedzi w tym GB, bo różne opinie krążą, a swojego niechce rozbierac :) Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Takie mi łozyska zaproponowali myśle ze wiedza co jest w srodku. O cenie i efektach dam znac jak odbiore replike. Reklamacjaselektora ognia gratis i tuning gratis bo od nich kupiłem replike Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 cennik1) Wyciszona łożyskowana głowica tłoka z DURACONu, Producent: GFC Parts - 44,90zł 2) Łożyska kulkowe 6mm, Producent: Systema - 79,00zł 3) Łożyskowana prowadnica sprężyny, Producent: Systema - 69,00zł 4) Sprężyna M125, Producent: GFC Parts - 14,90zł 5) Tłok IN0403 http://www.sklep.airsoftguns.pl/product-po...z-duraconu.html 44, Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 cennik1) Wyciszona łożyskowana głowica tłoka z DURACONu, Producent: GFC Parts - 44,90zł 2) Łożyska kulkowe 6mm, Producent: Systema - 79,00zł 3) Łożyskowana prowadnica sprężyny, Producent: Systema - 69,00zł 4) Sprężyna M125, Producent: GFC Parts - 14,90zł 5) Tłok IN0403 http://www.sklep.airsoftguns.pl/product-po...z-duraconu.html 44, sprężyna o zaskakująco niskiej cenie :) mam nadzieje że szybko Ci się nie zużyje ;) a widze że na inne części nie żałowałeś kasy :P systema rulez :D a pytałeś może jaki cylinder siedzi w tym sigu? Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Dopiero w poniedziałek będe wiedział jaki jest cylinder Tłok nie aktualny serwis stwierdził ze standartowy wystarczy do tej mocy M125 Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 w dzisiejszy słoneczny dzień miałem okazje przestrzelac sig'a na chrono :) miałem niestety tylko amunicje EXCEL 0,25g, więc to właśnie na tych kulkach będe podawał wyniki :) na początku kilka strzałów i wyniki w granicach 260fps... potem przypomniało mi sie że wypada wyzerowac hop-up :lol: i od razu kosmiczny skok, strzały od 315 do 330 FPS ;) w przeliczeniu na kulki 0,2g wydaje mi się że będzie to w granicach 350-370fps :uśmiech: p71 a co z tym cylindrem? miałeś napisac w poniedziałek, wszyscy z niecierpliwością czekamy na Twoją odpowiedź :D Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Jeszcze nie przyslali mi sig-a jak tylko go odbiore to dam znac Cylinder został ten sam bo serwis stwierdzil ze jest wystarczający . Wstępnie dostałem wiadomosc ze będzie po tuningu około 440 fps. Oczywiście sprawdze. Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Właśnie dostałem sig-a .Jestem troszke w szoku. -wymiana tłoka -spręzyny -łozyska (faktycznie 7 mm) -prowadnicy sprężyny -pinu przedniego Dosłali zdięcia z chrono i co 450fps. Martwie sie ze troche dużo ,ale sprawdze jeszcze raz. Tłok został orginalny. Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Właśnie dostałem sig-a .Jestem troszke w szoku. -wymiana tłoka -spręzyny -łozyska (faktycznie 7 mm) -prowadnicy sprężyny -pinu przedniego Dosłali zdięcia z chrono i co 450fps. Martwie sie ze troche dużo ,ale sprawdze jeszcze raz. Tłok został orginalny. Coś chyba pomieszałeś z tymi tłokami :P 450fps, to faktycznie bardzo dużo, opisz nam jaki masz zasięg z tyloma fpsami ;) dowiedziałeś sie jaki typ cylindra w tym sigu jest stockowo? bo to mnie chyba najbardziej interesuje :D Quote Link to post Share on other sites
Keraj Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 To sporo się fpsy podniosły. 8-) Jak wygląda jeszcze przesyłka? [ile kiosztuje]. Selektor naprawili? i czy za darmo zrobili? [prócz części oczywiście]. Orginalna bateria na mrozie -5'C padła praktycznie odrazu po ok 20 strzałach, po przyniesieniu do domu minęło 30min i juz działała dobrze. Bateria ta woli wyższe temperatury :evil: -taka ciekawostka :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Wielkie sorrki cylinder został orginalny oczywiście, selektor naprawili przesyłka w ramach gwarancji bezpłatna. Cylinder jest typ 1. taką dostałem odpowiedż , ale w oferci proponowali lozyska 6 mm a były 7mm Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Orginalna bateria na mrozie -5'C padła praktycznie odrazu po ok 20 strzałach, po przyniesieniu do domu minęło 30min i juz działała dobrze. Bateria ta woli wyższe temperatury :evil: -taka ciekawostka :mrgreen: Moja ostatnio się trzymała długo przy -3*C :) W razie czego owiń tą swoją w jakiś materiał lub coś co ją bedzie chroniło przed mrozem, we froncie jest sporo miejsca przecież ;) A co do cylindra to jak na mój gust prawdziwa chińszczyzna odstawiona przez JG... Typ 1 dla lufy 530mm... genialne to to nie jest :] ale i tak dobrze że nie typ 2... :wink: Zdaj nam jeszcze przy okazji kiedyś relacje jak sie sprawuje z tymi 450FPS'ami na polu walki ;) zasięg i takie tam różne rzeczy :) dzięki bardzo za wszelkie info! :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
p71 Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Czekam jeszcze na lufe precke, dopiero wtedy będzie mozna coś powiedziec ale oczywiście napisze. Aco do trwałości batki to jeszcze mnie nie zawiodla , a było juz -8 na strzelance i nie jedna wysiadla u innych kolesi. Ja narazie ryzykuje i nie mam zapasowej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.