Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox z Custom's


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kupiłem u Krakmanów ostatnio Scara (24-08) i w GB miałem tak:

---stockowa głowica i tłok Boyi (ułamał się ząb, po tym jak pękła sprężynka antireversala - po 2 dniach) = szajs (teraz hulam na CA)

---prowadnica plastikowa (ale chyba nie stockowa, jest ok), w tłoku i na prowadnicy są łożyska - to na +

---Sprężyna - bardzo twarda, twardsza niż w kałachach Boyi, ale równa długością tylko z grubszego drutu (na oko coś koło M120-125), równe zwoje i nie zakończona nawet ścięciami równającymi = shit,

---Łożyska kulkowe stalowe - dobre i fajnie działają -> +

---Podkładkowanie zębatek jest ok, nic nie zmieniałem, choć idealnie nie jest, ale jest dobrze -> +

(Nie dostałem "stockowych" części)

 

 

reasumując :mrgreen: jak wymienie głowice tłoka, tłok na wzmocniony, prowadnice na stalową i dla świętego spokoju bardziej miękką sprężyne w przyszłym SCARze to będe sypał kompozytem bez większego oporu i zmartwień?? :killer: :killer: :killer:

Edited by Damiano
Link to post
Share on other sites

Błąd. Ta która jest w środku to najprawdopodobniej element i jest dobra.

Cylindra? Jeśli jest boyi plastik, to jest ok. Głowicę tłoka należałoby sprawdzić.

 

Właściwie o sam o'ring chodzi. Głowica jak głowica - kawałek plastiku, kierunkowa. Tutaj nie ma filozofii, byle nie pękała - a nie pęka.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...