Kajor Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Jak to w chińczykach - loteria. Ja tam nie narzekam, ale nie skaczę z zachwytu, bo repliki od customsów nie są wg mnie w 100% "dopicowane". Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 (edited) Kupiłem u Krakmanów ostatnio Scara (24-08) i w GB miałem tak: ---stockowa głowica i tłok Boyi (ułamał się ząb, po tym jak pękła sprężynka antireversala - po 2 dniach) = szajs (teraz hulam na CA) ---prowadnica plastikowa (ale chyba nie stockowa, jest ok), w tłoku i na prowadnicy są łożyska - to na + ---Sprężyna - bardzo twarda, twardsza niż w kałachach Boyi, ale równa długością tylko z grubszego drutu (na oko coś koło M120-125), równe zwoje i nie zakończona nawet ścięciami równającymi = shit, ---Łożyska kulkowe stalowe - dobre i fajnie działają -> + ---Podkładkowanie zębatek jest ok, nic nie zmieniałem, choć idealnie nie jest, ale jest dobrze -> + (Nie dostałem "stockowych" części) reasumując :mrgreen: jak wymienie głowice tłoka, tłok na wzmocniony, prowadnice na stalową i dla świętego spokoju bardziej miękką sprężyne w przyszłym SCARze to będe sypał kompozytem bez większego oporu i zmartwień?? :killer: :killer: :killer: Edited November 5, 2008 by Damiano Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Uszczelnisz głowicę cylindra, dasz batkę 9.6 i hula jak Lajkonik. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 prowadnice na stalową Błąd. Ta która jest w środku to najprawdopodobniej element i jest dobra. Uszczelnisz głowicę cylindra Cylindra? Jeśli jest boyi plastik, to jest ok. Głowicę tłoka należałoby sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Błąd. Ta która jest w środku to najprawdopodobniej element i jest dobra. Cylindra? Jeśli jest boyi plastik, to jest ok. Głowicę tłoka należałoby sprawdzić. Właściwie o sam o'ring chodzi. Głowica jak głowica - kawałek plastiku, kierunkowa. Tutaj nie ma filozofii, byle nie pękała - a nie pęka. Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Głowicę tłoka mają dobrą, ale głowica cylindra wymagała u mnie dwóch warstw taśmy do dobrej szczelności. Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 a jakiej jakości są zębatki?? raczej do wymiany czy na początek zostawić? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Zębatek nie wymieniają, więc są standardowe chińskie stalowe XYT. Wytrzymują tyle, na ile też pozwala standardowe przełożenie więc wymiany nie wymagają do m120, a i m130 pociągną przy odrobinie szczęścia. Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 W replice kumpla ciągną M150 bez większych problemów, ale do takiej mocy to już torque up czy jakieś inne helikalne, wypasione, itp. Ja katuję 2 pary XYT na full auto, M110 i 9.6V i przy 40000 BB są nieruszone. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 U mnie na tych zębatkach wylądowało dzisiaj m130 Guardera, silnik stockowy boyi, sanyo 9,6 large normalne (nie RC) - rof jest bardzo dobry. Na m120, na tej samej baterii, przemieliły z 20k i żadnych śladów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.