Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

Chciałbym stuningować mojego M58 Kart. Wiem, że zbyt dużego pola do popisu nie mam ale proszę o pomoc. podobno pasują części od VSR.

Wiem tyle, że:

1. Wymiana sprężyny- jaki model, jakiej firmy?

2. Wymiana komory HU- - || -

3. Wymiana lufy- jaka długość, model, firma

4. Może tłok? - Prometheus 55 zł można by to zamontować??

Chciałbym aby zmieściło się to w granicach 300 pln. Ewentualnie jakieś Wasze propozycje? Jestem zielony i nie wiem co wymienić za bardzo ;) Bardzo proszę o szybką pomoc...

 

Z góry dzięki za odp, pozdro :uśmiech:

Edited by Drzewokg
Link to post
Share on other sites

warto wstawić porządną lufe. Nie masz kasy? Nie zabieraj się za to. Bo kupisz coś za 120 zł a potem jak "dorośniesz" w świecie ASG to skapujesz że zrobiłeś błąd i bedziesz mógł powiesić ja na ścianie bo wątpie czy sprzedasz ją w dobrej cenie. Dlatego czekac zbierać kupować składać i się cieszyć.

Link to post
Share on other sites

W moim przypadku to jest tak: Mam kasę na tanią replikę i pewien tuning (chce uzyskać około 500fps na kulkach 0,25gr), a nie mam kasy na dobrą replikę, a co dopiero tuning. ASG nie jest dla mnie priorytetem, stąd te problemy.

 

mówisz że masz kase na tanią replike i pewien tuning. Potem ze nie masz kasy na markową a już tymbardziej na tuning. Czy wg Ciebie tuning markowego sprzętu wychodzi drożej niż chinola? Nie zawsze. Np G&P ma świetne GB i zębatki które wytrzymują nawet M170. Więc kupując coś droższego poniekąd zaoszczędzasz na dobieraniu odpowiednich części.

 

 

NIe ma szans za 300 zł ,kup lepiej jakiegoś AK cymy czy G36C JG

PS.A FPS mirzy się na kulce 0.2