Erwin008 Posted August 21, 2008 Report Share Posted August 21, 2008 Nie wiem czy ktoś juz się spotkał z tym problemem. Mianowicie w G36 JG komora Hu po za tym że wymaga dyszy od Aug'a to zauważyłem w niej jeszcze jeden problem, mocowanie lufy. Ostatnio do swojej gieni zamontowałem BU Guardera, M120 i łożyskowaną prowadnice sprężyny. I wszystko było by fajnie do czasu chrona. Okazało się że mam 330fps. No cóż myśląc wiedziałem że dysze w JG są niestandardowe sprawdziłem szczelność dysza-gumka i było nieszczelne więc wziołem i zamówiłem dysze do Aug'a CA i co i dalej nieszczelne. Idąć dalej różnymi tropami mam lufe systemy i gumkę HU guardera. Więc zamówiłem gumkę czarna systemy i niestety dalej nieszczelne. Patrze i spróbowałem mocniej dopchnąć lufe w komorze i pomogło jest szczelność, ale za to nie moge założyć tego dynksika trzymającego lufe w komorze. Wyjołem i porównałem i faktycznie lufy są trochę inne tzn mają wycięcia w innych miejscach. Ale szukając założyłem gumkę systemy i stockową lufę i jest nieszczelne. Biore oryginalną gumke i lufe stock -> szczelne. Oryginalna gumka i lufa systemy prawie szczelne. Wynika więc że i wycięcia i gumka są inne niż standard. Czy ktoś z was tez miał taki problem? Wiem juz że muszę zamówić inną komorę i to do wyboru są komora CA lub Pro-win'a. Którą z tych komór byście polecili? Jak jest po ich zamianie z dyszą o ile ktoś to już robił? A może w inny sposób to da się rozwiązać? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 wymaga dyszy od Aug'a Bzdura :roll: Miałem podobny problem w G36C JG po zamontowaniu BU DF, preclufy i gumki (nie pamiętam jakie). Rozwiązaniem było wyłamanie ząbków trzymających komorę w lufie zewnętrznej, co by była lepiej dociskana do gearboxa. Trzeba było wyciąć też mały skosik, bo kulki blokowały się o przesuniętą komorę. Przed modyfikacją byo ok 320fps, po - ok. 420. Quote Link to post Share on other sites
Erwin008 Posted August 22, 2008 Author Report Share Posted August 22, 2008 Czemu bzdura? U mnie dysza od G36 i zresztą większość ludzi w wątku o G36 JG mówi tak samo że dysza od G36 jest za krótka i trzeba założyć dysze od Auga. A próbowałeś może założyć inną komorę HU do JG? Bo jestem ciekaw czy to by rozwiązało problem. Quote Link to post Share on other sites
zeromag Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Bzdura :roll: Przed modyfikacją byo ok 320fps, po - ok. 420. Sorki za pytanie ale mierzyłeś czy na oko te 420 fps, bo często pomiar redukuje moc którą myślimy że mamy Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 mierzyłeś czy na oko Mierzone na Guarderze Speeder 2000 i kulkach 0,2 GoldFire. Innych komór nie zakładałem, nie wstawiałem też nigdy dysz od AUGa do G36, bo nigdy nie widziałem takiej potrzeby (jakoś mi zawsze pasowały :roll:). Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 OLO, chłopaki chyba nie wiedzą gdzie pracujesz zawodowo :-D , że pytają o chrono :-D . Quote Link to post Share on other sites
FIFEK Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Olo mam prośbę możesz dać jakieś fotki tej modyfikacji, najlepiej tych części których trzeba się pozbyć. Z góry dzięki. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Zigfir Posted October 12, 2008 Report Share Posted October 12, 2008 (edited) Czyli chcąc zmienić w G36K (G608-2) lufę na preckę Systema mam liczyć się z nieszczelnością lub wyłamywać ząbi :strach: ????? Właśnie wczoraj założyłem gumkę systema czyli automatycznie pozbyłem się paru fps? Ja sprawdzić szczelność w tym punkcie bez pomiaru prędkości? Edited October 12, 2008 by Zigfir Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted October 12, 2008 Report Share Posted October 12, 2008 Temat jest raczej o kompatybilności dyszy z BU... precka i guma siedzą szczelni, więc o utratę szczelności się nie martw. Quote Link to post Share on other sites
Makaveli_89 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) Cos w tym jest bo po wymianie gumki hop up na systeme,cos mi sie wydaje ze fpsy spadly. Nie wiem jak bylo w stocku ale potem bylo ok 360fps. Mam g36k JG Czy tyle fps jest norma,czy powinno byc ciut wiecej ? Edited December 25, 2008 by Makaveli_89 Quote Link to post Share on other sites
szturmowiec Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 No właśnie... a ja mam zamiar kupić G608-2 [JG] u Krakmanów: http://www.taiwangun.com/shop,show,1191 i tak... chciałbym wymienić lufę zwykłą jaka jest w stocku na precyzyjną [Element] http://www.taiwangun.com/shop,show,371 Wiem. ona jest ok. 15cm dłuższa... ale ja mam zamiar dokupić sobie tłumik 20cm i schowam w niej wystającą lufę precyzyjną więc będzie git :D ale moje pytanie: czy będzie trzeba wymieniać jakieś części np. w GB ?? albo np. komora HU... Sorry ale nie jestem zorientowany w tych tematach :/ Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Nie widze sensu w kupowaniu dluzszej lufy, czemu nie kupisz sobie odrazu najdluzszej wersji g36? Codo samej lufy Ekenebta to czytalem duzo opini o tym ze kulki lataja jak chca -kup lepiej systeme razem z gumka. Quote Link to post Share on other sites
Ricardo Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 To ja się dołączę do pytania czy trzeba/dobrze by było/można coś wymienić w GB żeby dłużej żył i kulturę pracy miał lepszą?? Quote Link to post Share on other sites
Ricardo Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 (edited) Dokładniej chodzi mi czy dobrze było by wymienić głowicę i prowadnicę na wzmocnione łożyskowane i czy wymienić łożyska? Przepraszam że 2 posty ale proces myślenia był wolniejszy od palców :-F Edited January 2, 2009 by Ricardo Quote Link to post Share on other sites
szturmowiec Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 O jezu... ale czy ty nie rozumiesz... chodzi mi nie o wydłużenie lufy wyglądem... tylko precyzją tak jak ma to zrobić lufa precyzyjna... Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 (edited) Człowieku widzę nie masz za bardzo pojęcia o co chodzi z lufą precyzyjną. Cóż z tego że dasz 50 cm lufę ale będzie to element czyli klasa mniej więcej stockowej lufy... Lufa precyzyjna ma mieć mniejszą średnicę wewnętrzną oraz być dokładniej wykonana dzięki czemu rośnie celność. Długość tak naprawdę nie ma wielkiego znaczenia. Często okazuje się że np prometheus jest sporo celniejszy niż dłuższa precka ale gorszej klasy jak np. systema. Do tego wsadzenie dłuższej lufy do g36k powoduje konieczność zmiany cylindra czyli zabawy w rozbieranie gearboxa.... Ze swojej strony radzę zakupić właśnie systemę 363 mm - dealnie pasuje do repliki. Sam mam taką i to kupioną jako używana- wzrost celności po zmianie gumki i lufy muszę przyznać być naprawdę bardzo widoczny. Przedłużanie g36k tłumikiem z ukrytą lufą jest totalnie bez sensu- taniej od tłumika wyjdzie kupno długiej wersji od jg. Problem jest taki ze już g36k w cqb sprawdza się średnio- długa wersja nada się już wyłącznie do lasu itp... Edited January 2, 2009 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
Erwin008 Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Nie pisałem dość dawno tutaj i odkopuje temat ale swego czasu znalazłem to co powodowało nieszczelność. Mianowicie lufa stockowa w moim G36 ma minimalnie przesunięte żłobienia po bokach na jej zatrzask i przez to jest ona minimalnie przesunięta w stronę lufy i dysza wchodząca do gumki nie uszczelnia się z nią do końca. Problem rozwiązałem nie wkładając zabezpieczenia lufy a wpychając ją na max do komory hu i przyklejając klejem na gorąco. Przez 2 miesiące działało a potem kupiłem M16 Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Mianowicie lufa stockowa w moim G36 ma minimalnie przesunięte żłobienia po bokach na jej zatrzask i przez to jest ona minimalnie przesunięta w stronę lufy Napisałeś to tak, że nie wiem z jakiego matrixa jesteś... :wink: Przez 2 miesiące działało a potem kupiłem M16 Świetnie, cieszymy się razem z tobą i zarazem ubolewamy. Nie mogę... :wink: Quote Link to post Share on other sites
pacy Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 A czy może ktoś wie skąd się beirze problem z nietypową dysza w giecie?? To znaczy czy to jest wina tego, że gb w Jg jest lekko cofniety do tyłu względem Tm czy może wynika to z mocowania zespołu lufy w body ?? Pytam się bo zastanawiam mnie czy wymiana body na te od TM rozwiązałaby by problem z dysza a i mozna by wtedy zapakować komore hop up TMowa :) Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Jeśli znajdziesz gdzieś komorę hu TM, to daj znać, chętnie kupie... Różnica długości dyszy wynika z konstrukcji samej komory, a właściwie jej wymiarów, poza tym jest dociskana do gb przez sprężynę, więc pozostałe części nie mają aż tak dużego znaczenia (czy na pewno, tego nie wiem, organoleptycznie nie sprawdziłem). O wymianie dyszy jest trochę w innych tematach, ale chyba nie chcesz wymieniać, dlatego że popsułeś dyszę :wink: Quote Link to post Share on other sites
ASGKebab Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Witajcie, mam pytanie, Czy przy wymianie komory Hop-Siup CA trzeba dodatkowo coś wymieniać? Np dyszę? bawił się ktoś z tym? Chcę wymienić komorę na CA, aby wsadzić precrurę i gumkę. Czy Gieta z komorą CA będzie bardziej szczelna (i lepiej strzelała) niż Gieta ze stockową komorą JG? Liczę na Waszą pomoc Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 komora CA jest troche lepiej wykonana to fakt :) mozesz też w stock'owa komore włożyc precke i lepszą gumke, nie ma problemu. komora Ca ma mniejsze bolce trzymajaće, przez co odsuwa sie blizej gb, byc moze bedzie wymagane skrócenie dyszy lub zmiana na inna dysze. dysza stock ma 25,5mm a CA ma 24mm Quote Link to post Share on other sites
ASGKebab Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Właśnie o to mi chodzi, czy przy wymianie komory na tą CA potrzebna będzie wymiana innych części. Jeżeli jest tak jak mówisz, to po prostu skrócę dyszę pozdro Quote Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Było. U mnie komora CA siedzi i-de-al-nie. Quote Link to post Share on other sites
siralos Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 No więc jak w końcu jest z tymi komorami do G36?? [g36c JG] pojechałem w zeszły weekend na zlot w Szczecinie i niestety stwierdziłem, że replika nie działa - rozwaliła się komora HU :/ no i teraz tak się zastanawiam czy jest sens ładować kasę w komorę jakiejś dobrej firmy czy może lepiej załatwić sobie jakiegoś stocka - tzn. czy w przypadku g36 wymiana komory na "lepszą" rzeczywiście zwiększa osiągi (na tyle sensownie, że opyla się w to inwestować) A jeśli tak, to jakiej firmy komora byłaby najlepsza i czy rzeczywiście konieczne są jakieś "przeróbki" jak to było wspomniane powyżej?? Jeśli ma to jakieś znaczenie to w mojej replice jest wsadzona precka systemy. Liczę na rzeczową odpowiedź za którą z góry dziękuję. Pozdrawiam Kolor czerwony jest zarejestrowany dla Moderatorów lub Administratorów, proszę wybierać inne kolory z palety /Antol Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.