VIPER-RT10 Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 A przypadkiem nie wpadła Ci kulka przed cylinder? I powoduje trudności w domykaniu "zamka" czytaj cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Turi Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Między cylindrem a komorą nie było żadnych kulek. Czy na tej sprężynie: PDI Sprężyna APS 220 Replika osiągnie 450FPS i czy wytrzyma ją stocowy cylinder? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Sprężyny PDI są ****. Na ich sprężynie SS5000 na której powinno być 620fps +/- 10% (tak podaje producent bo ich sprężyny są robione ręcznie) miałem bodaj poniżej 550 chyba o ile pamiętam. Mogło to oczywiście być spowodowane nieszczelnością ale do tego samego gnata zamontowałem m160 guardera i wtedy było pod 700. W dodatku guarder o dziwo, przeładowywał się lepiej! Sprężyn PDI więc nie polecam. Ekhm..... Viper Quote Link to post Share on other sites
painball Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 A Ja mam pytanko do osób które sprawdzały różnicę FPS po zmianach komory HU ze stockowej CA na PDI. Jaki był wzrost prędkości wylotowej kuleczki? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Zazwyczaj 20-60fps. Quote Link to post Share on other sites
painball Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Dziękuje Dexter. Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 pytanie z serii ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... gdzie można nabyć klucz do cylindra do m24 ? pytam, gdyż albo ja robię z siebie lebiegę i nie mogę go znaleźć, albo jest niedostępny... Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Zwykły płaski klucz pasuje, rozmiar to chyba 22 albo 24. Quote Link to post Share on other sites
TheSnake Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Witam, chcę się upewnić M24 CA, Zestaw Cylindra 300 % i Prometheus 509 mm, 6.03 to będzie dobrze? Czy coś trzeba by było jeszcze kupić? Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
nfbt Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 (edited) Masz 15 stron tematów o tym, czyli 284 posty. Sądzę, że jest tam odpowiedź. Ale jeśli już taki z Ciebie leń, to powiem, że będzie dobrze. Dokup komorę HU od PDI, potem spust i mocniejszą sprężynę. Będzie cacy. No i gumkę hu na systemę czarną energy. Pozdrawiam, Krzak Edited June 30, 2010 by nfbt Quote Link to post Share on other sites
rufus477 Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 A ja zadam pytanie odnosnie smarowania repliki.Czytałem, ze sprężyne smaruje się gęstym smarem , ale nie wiem w jakiej ilosci, aczy tłok sie smaruje np.olejem silikonowym i czy gumka Hu powinna być sucha?Krótko gdzie i jak smarowac Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Sprężynę się smaruję gęstym smarem do maszyn, lub smarem grafitowym, nie za obficie z wyczuciem, z tłokiem Ci nie pomogę a gumka powinna być sucha, przecież kulki przez nią przechodzą i mają łapać syf ? x_x Quote Link to post Share on other sites
Beckett Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 (edited) Witam Mam zamiar kupić M24 i mam takie pytanie. Ponieważ przeczytałem ten temat kilka razy to już wiem co polecacie jednak jest mały szkopuł, a chodzi mi tu o lufę precyzyjna Lufa precyzyjna 6.03mm o długości 509mm Prometheus, której nigdzie nie ma. Wszędzie widnieje opis "Produkt niedostępny"a kiedy pytam o termin dostawy, dostaje odpowiedz: "Niestety nie wiadomo". Jest jeszcze systema 6,04 http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=430 czy ona może być? Znalazłem też taką (firmy niestety nie znam wiec pytam) http://www.madonion.eu/Lufa_precyzyjna_509...MHead_p564.html I taką http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesori...arder-2028.html Jest jeszcze coś takiego jednak czy nie będzie za krótka? http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1054 Jak można zauważyć nie chcę dłuższej lufy bo nie chcę tłumika, dlatego pytam o radę. Jaka byście polecili preckę oprócz Prometheusa? Zastanawiałem się nad kupnem dłuższej w celu jej skrócenia. Nie wiem jednak czy złe zeszlifowanie(chodzi mi o niewielkie różnicę) obciętego końca nie będzie miało wpływu na lot kulki. Edited July 29, 2010 by Beckett Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Lufy bez tokarki (dobrej) i kogoś kto nieźle zna sie na toczeniu nie skrócisz bez pogorszenia osiągów. Piłowanie brzeszczotem i poprawianie pilnikiem to sobie mozna w d.... wsadzić niestety. Co do luf to skoro ludzie polecają promyka to pewnie dlatego że promyk jest najlepszy i najlepiej nadaje się do snajperek. Zawsze możesz kupić KMH (niewiele gorszy), systemę (już średnio...) czy nawet JBU. Prawda jest brutalna: to, że nie ma dostępnych luf 509mm to nie jest problem ani nasz, ani sklepu i niestety nikogo nie interesuje los biednych snajperów ;( którzy bez lufy promyka nie mają wyjścia i montują nie-snajperskie lufy. Co do poszczególnych luf precyzyjnych to są na forum tematy o tym, nie ma sensu pisać tego samego po raz setny. Zwłaszcza kiedy sam przyznałeś że wiesz że to lufa promyka jest lufą do snajperki. Quote Link to post Share on other sites
Beckett Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Dzięki wielkie za info, zatem KMH, a jak tylko pojawia się promyki to na pewno kupię. Jeszcze raz dzięki. Quote Link to post Share on other sites
rufus477 Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 a czym smarować spust i tłok? Quote Link to post Share on other sites
rufus477 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 http://yfrog.com/mt30072010113jx Kupiłem dziś replike i od razu zauważyłem ten problem.Cylinder jakby nie dochodzil do konca i trzeba mocno popchnac zeby wszedl na miejsce.Bardzo prosze o szybka pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Peterus Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Dzieje się tak gdy w replice jest pusty magazynek. Wyjmij magazynek lub naładuj go kulkami i załaduj. Powinno pomóc. Quote Link to post Share on other sites
rufus477 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 (edited) niestety nie pomaga, nawet z pełnym magazynkiem jakby brakowalo pary milimetrow , bo cylinder nie dochodzi do końca.Mze cofnac komore HU?Proszę o pomoc.A moze w kazdej replice kulki są "tknięte" przez dysze i pozostawiają swój slad Edited July 30, 2010 by rufus477 Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 A nie zmiażdżyłeś przypadkiem kulki, między komorą HP a całym zespołem cylindra ? Quote Link to post Share on other sites
rufus477 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 raczej nie, ale sprawdze.Ale czy dysza normalnie zostawia ślad na kulce? I jeszcze jedno:jak kręcę śrube od HU w dół to kulka będzie sie bardzej kręcić czy odwrotnie? Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 U mnie też były dokładnie takie same objawy, czyli kulka miała ładny okrągły ślad na sobie po dyszy. Nie wiem od czego to jest, ale po zamontowaniu na nowo stockowej komory HU (komora od PDI już do mnie leci :twisted: ) wszystko zaczęło działać normalnie. Tak więc, pogrzeb przy swojej komorze HU. Quote Link to post Share on other sites
rufus477 Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Tak więc mam wyjąć komore z lufy i ją rozebrać?Szczerze mowiac to nie chce tego robić bo boję się ,ze cos zepsuje.Mozesz napisać taką mini instrukcje?Z góry dziękuje? Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 (edited) Jak to ciągle powtarza Dexter, całość trzeba prawidłowo złożyć, inaczej będą problemy. Moja komora HU była przesunięta do przodu i przekręcona o kilka stopni. Szybka instrukcja, hmm...: 1. Odkręcasz dwie śruby przy spuście aby wyciągnąć lufę zewnętrzną z łoża 2. Odkręcasz dwie kolejne śruby przy zespole spustowym, 3. Wyciągasz zespół spustowy, wyciągasz cylinder, 4. Odkręcasz śrubę trzymającą komorę HU i wyciągasz komorę z lufą (z tym się nieraz można poszarpać ze względu na dystansery nałożone na lufę wewnętrzną aby trzymać ją jednej pozycji w lufie zewnętrznej) Filmiki demontażu można znaleźć na YT. W moim przypadku wystarczyło po dokręcać śrubki mocujące lufę do komory, zmienić gumkę, założyć teflon fixa (gdyż lufa z gumką szalały po komorze) i całość złożyć tak, aby dziura na wieżę magazynka pokrywała się z dziurą w lufie zewnętrznej. A, jeszcze możesz sprawdzić stan powierzchni gdzie śruba z lufy zewnętrznej trzyma komorę, ja to musiałem spiłować na płasko, gdyż komora się przesuwała na nierównościach pod tą śrubą. I tyle. EDYTA Jeśli ktoś poszukuje komory PDI to tutaj !!!_KLIK_ME_!!! jeszcze są. I dwa pytanie ogólne... 1. Czy ktoś wie do czego służy ta sprężynka na zdjęciu ? 2. Jakich dystanserów używacie, samoróbek z kabli czy kupnych w sklepie ? Edited July 31, 2010 by blackest Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Ta sprężynka wchodzi pod albo nad (już nie pamiętam bo nie używam jej, ale jest pokazane dokładnie w instrukcji co z nią zrobić) listki dociskające dystanser. Sam dystansem mam madbull'a typu H, z tymże jeszcze nie testowałem wszystkiego dokładnie bo czekam żeby odchudzić jeszcze robiony przez siebie tłok, no i zastanawiam się czy nie zrobić drugiego podtoczenia, w którym był by drugi o-ring uszczelniający. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.