Sanders Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Skaut dzieki! zamowilem pare czesci i bede po kolei eksperymentowal :-P jednak za te cene naprawde zenada ze trzeba tyle nad tym kombinowac. W sumie sama kontrukcja repliki jest naprawde prosta ale duzo chyba zalezy os spasowania danego egzemplarza. Ja widocznie nie bylem w tym zakresie szczesciarzem ;-) Quote Link to post Share on other sites
noah Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 (...) gdy przesmarowałem bolta smarem silikonowym. Uszczelka Ra-Tech jakby się go "opiła" i napęczniała. W wyniku tego dysza chodziła opornie jak osioł w bagnie. O, ja tez tak rozwaliłem uszczelkę Ra-Techu. Od tego czasu jadę na stokowym boltcie Ino. Czym przesmarowałeś tą uszczelkę RA żeby chodziła gładko? Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Wazelinka do uszczelek, a na dusze smar grafitowy, w niedużej ilości. Śmiga świetnie. Quote Link to post Share on other sites
Lukas884 Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Witam Jakie magi polecacie do Ino GHK? AGM ?JG itp? Quote Link to post Share on other sites
Sanders Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Nie wiem jak inni ale do mojego Ino ra-tech mam nastepujacy ranking: 1. Bomber 2. GHK 3. JG 4. Pro-win 5. WA Quote Link to post Share on other sites
1beduin Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Są jeszcze magi G&P Co do JG ja mam mieszane uczucia. Na trzy magazynki, wszystkie trzy podawały gaz w ilości niewystarczającej na wystrzelenie kulki. Magazynki zwróciłem do sklepu. Co do magów G&P ciekną, ale jak się odpowiednio nasmaruje, trzymają ok. Czy ktoś już widział, w jakimś sklepie na świecie, magi na CO2? (te które były opisywane w Aktualnościach WMASG) Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Ja mam zratechowane pro-winy. Niestety porównania nie mam ale zastanawiam się nad spróbowaniem czegoś innego bo te nawet ogarniają ale powtarzalność średnia. Może to kwestia magów. Kolejne 4 kupię każdy inny. Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Jak wam magulce JG (i niekoniecznie) nie dają wystarczająco gazu potraktujcie młoteczkiem tą dźwigienkę blokującą zawór tak by ją troszkę dogiąć. Często blokuje ona zawór nie w pełni otwarty. U mnie pomogło uzyskać taką samą wydajność na wszystkich 7 magazynkach. Quote Link to post Share on other sites
1beduin Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 (edited) czy któryś z kolegów stosuje nowe suwadło RaTech-a z NPAS? Chodzi mi o ten nowy typ: http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=4027 http://www.casg.pl/product-pol-738-RA-TECH...A-S-szary-.html Jeżeli ktoś używa to proszę o opis, widać że jest jakaś regulacja z tyłu. Ciekaw jestem jak to działa i co zostało poprawione, polepszone no i czy będzie działał z każdym modelem systemu WA? (co prawda na coyocie piszą "dedykowana głównie do replik Inokatsu" ale to przecież lepsze WA ;-) ) Może warto się przesiąść ze starego na nowe ;-) Edited September 9, 2010 by 1beduin Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 (edited) Ja mam wrzucone to suwadło, ogólnie to z tyłu to tylko jakaś śmierdząca śrubka, z tego co wiem za nic nie odpowiada i tylko trzyma suwadło w kupie. No NPAS jak NPAS, bangla. Edit: moja ocena jest mocno subiektywna, nie mam porównania do starego bolta. Natomiast Kojoci odkryli co za problem miałem z boltem. Problem nie był w bolcie a w całym systemie bolt stop, dokładnie w bloczku CNC który nie trzymał bolt catcha wystarczająco mocno i ten miał luzy dlatego dawał się odgiąć boltowi i powodował wyśliźnięcie bolta. Teraz walczą z tematem ale wszystko wskazuje na to że w końcu będę miał działające Ino :) Edited September 10, 2010 by upadly_skaut Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Ta śróbka z tyłu trzyma dodatkowy ciężarek w środku:) Quote Link to post Share on other sites
1beduin Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 a to, to co jest odpowiedzialne za siłę odrzutu (tak myślę) U mnie bolt nie działa, bo "lotnicze aluminium" się wytarło i nie ma za co łapć ale muszę coś wykombinować, bo jak coś jest to powinno działać ;-) zdjęcie oczywiście poglądowe bo ten u mnie jest aluminiowy, szczerze mówiąc myślałem, że dłużej posłuży. Tu RaTech się nie popisał Quote Link to post Share on other sites
1beduin Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Koledzy czy mieliście problem z "dzwoniącą" sprężyną powrotną po każdym strzale? Brzęczy tak jak by miała za małą średnice w stosunku do tuby. Nie ma to wpływu na strzelanie, ale jest denerwujące, kolega posiadający M4 WE nie ma takich objawów Sorka, że zadaje to pytanie w M4A1 WA i w INOKATSU ale obydwa karabinki są systemu MANGA a nie znalazłem tematu "WOC system WA" czy "karabiny systemu MANGA" Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Ja miałem taki objaw. Niestety dawno nie strzelałem z mojego Ino bo od miesiąca jest na serwisie. Jak dostanę je z powrotem to będę mógł powiedzieć jak wygląda sprawa. Fakt było to irytujące jak cholera, ale odpuściłem, bo strzelał dobrze. Bolt nie zatrzymujący się z tylnym położeniu jest jeszcze bardziej irytujący. Trzeba było kupić VFC :) coś tak czuję. Quote Link to post Share on other sites
BushidoTM Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Inokatsu MTW jest firmą jakiego kraju ? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 (edited) Numer telefonu sugeruje Tajwan, pytanie tylko co to ma za znaczenie?! Edited October 11, 2010 by Nath Quote Link to post Share on other sites
BushidoTM Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Wykonanie :) Japańce robią repliki dobre ,Chińczycy beznadziejne :) Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 I znowu.. www.google.pl -> "inokatsu" -> pierwszy link(!) -> 'about us' i czytam: Li Ming Road, Taichung City, Taiwan 40-757 Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 No dobrze Panowie, czekam na moje inokatsu, które ostatnie 4 miesiące spędza na serwisie. Jutro ponoć zjawi się u mnie i będę mógł z niego normalnie strzelać i korzystać ponownie do treningu. Dam znać co było nie tak gdy dostanę taką informację od serwisanta. Quote Link to post Share on other sites
Sanders Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 No dobrze Panowie, czekam na moje inokatsu, które ostatnie 4 miesiące spędza na serwisie. Jutro ponoć zjawi się u mnie i będę mógł z niego normalnie strzelać i korzystać ponownie do treningu. Dam znać co było nie tak gdy dostanę taką informację od serwisanta. Skaut a co wymieniales, ze tyle byl w serwisie? powiem szczerze, ze po zakupie postanowilem sam go serwisowac, wiec rozebralem go na czesci, pare wymienilem i jestem zadowolony i jest fun z serwisowania dodatkowo. Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Sanders problem jest następujący. Okazało się że moje inokatsu ma wadę fabryczną polegającą na złym odlewie body z tego co pamiętam, w wyniku czego cały system Bolt Stop był źle umiejscowiony. Dlatego u mnie bolt ścierał się po 5 magazynkach i już nie zatrzymywał się w tylnym położeniu. Odesłałem do kojotów, tam męczyli się i dłubali i niby coś wydłubali. Dziś niby mam go otrzymać z powrotem, wieczorem zrobię sobie ostry trening piwniczny na jakieś 30 magazynków i zobaczymy czy działa, jeśli nie, to sprawa dla mnie wygląda tak, że gdy produkt jedzie na trzecią naprawę gwarancyjną to należy się nowy lub zwrot kosztów zakupu produktu. Bo trochę zmęczony jestem niemożliwością używania tej giwerki. Otwierałem wcześniej swoje WE i wiem że konstrukcja GBB nie jest może prosta ale logiczna i przyjemna, jednak na razie wolę korzystać z naprawy gwarancyjnej :). Quote Link to post Share on other sites
kerth Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Czy ktoś wie może, jakie różnice są między M4A1 2009 i 2010? Inokatsu się chwali: INOKATSU 2010 NEW M4-SOP (GBB) DX SUPERVERSION Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Wie ktoś czy na tłumik płomienia Inokatsu (v2009, ale raczej bez znaczenia) pasuje kopia tłumika QD Knightsa od G&P? Quote Link to post Share on other sites
noah Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Ja jakiś przymierzałem, miał oryginalne oznaczenia, ale nie było na nim napisanego producenta (więc nie wiem czy to G&P czy jakaś kopia ACM). W każdym razie pasował bez problemu do wersji 2008, aczkolwiek nie strzelałem z nim. Quote Link to post Share on other sites
noah Posted November 9, 2010 Report Share Posted November 9, 2010 (edited) Można gdzieś w Polsce dostać tą gumkę? (pod tylni pin) Edited November 9, 2010 by noah Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.