Leo_111 Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Witam , ostatnio zajelem sie gruntownym tuningiem mojej "emki" wymienilem teoretycznie wszytko , stockowych pozostalo pare czesci . Problem...juz 4 w tym tygodniu pojawia sie po zalozeniu sprezyny m130 i podlaczeniu baterii 1800 sanyo 9,6...teoretycznie bateria powinna poradzic sobie ze sprezyna , jednak tak nie jest , po 20-40 strzalach pada...pada? czy moze nie ma sily pociagnac dalej ? nie mam pojecia... prosze o pomoc , pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 A silnik? Zrobiłeś dobrze podkładkowanie? Może smary? Kable? Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted October 3, 2008 Author Report Share Posted October 3, 2008 kable wymienilem na niskooporowe , przed skladaniem upewnialem sie czy podkladki sa na swoim miejscu , smar odpowiedni... do zebatek , silnik stock... ale do tej pory dawal rade . Jest to konieczny wydatek? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Nadal nie dajesz odpowiednich informacji. Jakie dokładnie części wymieniałeś? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Silnik nie da rady. Jest zwyczajnie za słaby. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 (edited) Fajnie, że podkładki są na swoim miejscu, a jak z luzami? W sumie to dziwne jest, bo u mnie Sanyo 8.4 RP 2000 mAh, ciągnie sprężynę 120 promyka, podpartą na łożyskach z obu stron i potrafi to robić przez około miesiąc między ładowaniami ( w tym czasie nie wiem, z 1 k? więcej /mniej? kulek z niej leci). Może źle wydystansowany GB, źle wydystansowany silnik, smaru za dużo, za mało, zukosowane któreś łożysko? Może silnik sam w sobie nie wydala, ostatnio oglądałem silniki PJ czarne i byłem bardzo pozytywnie zdziwiony jakością i możliwościami tego czegoś. @góra: tzn Poldeck: u mnie siedzi silnik KA i to jest dopiero badziew ;-), uwierz mi na słowo, gorszy od stoka z G.5 Galaxy jest ;-). Edited October 3, 2008 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted October 3, 2008 Author Report Share Posted October 3, 2008 pol roku temu wymienilem , tlok , glowice , prowadnice , cylinder , okablowanie,gumke systema , sprezyne na 110... dwa dni temu zalozylem sprezyne m130 oraz baterie 1800 sanyo 9,6 luz na zebatce zniwelowalem po przez podkladke...moze byc to przyczyna? Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Może, zobacz sobie jak powinien być GB wydystansowany i poczytaj jak się luz na zębatce silnikowej ustala ;-). Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted October 3, 2008 Author Report Share Posted October 3, 2008 ale silnika nie musze nowego kupywac ?:D Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Kupywać może nie... Ale może kupić raczej tak. Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted October 4, 2008 Author Report Share Posted October 4, 2008 jak sie dystansuje gearboxa , nie rozumiem i nigdzie o tym nic nie znalazlem. Czyli luz na zebatce silnikowej jest potrzebny ? teoretycznie oddalem z 40 strzalow i dopiero wtedy replika przestala strzelac , co za tym idzie luz powinien byc prawdilowy... a moze sie myle? Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted October 4, 2008 Report Share Posted October 4, 2008 Wpadnij do mnie z gearboxem to ci elegancko wypodkładkuje. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.