Nok Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Hallo!!! Jaki silnik najlepiej kupić do sprężyny m120 w miarę szybki i po przystępnej cenie ??? Quote Link to post Share on other sites
vegosan Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 GP lub G&G m120 Quote Link to post Share on other sites
siridar Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Hallo!!! Jaki silnik najlepiej kupić do sprężyny m120 w miarę szybki i po przystępnej cenie ??? To zależy jaki masz stockowy silnik. Większość chińskich silników, jak montowane w G36 JG, daje radę przy M120 bez żadnych problemów. Quote Link to post Share on other sites
Nok Posted October 20, 2008 Author Report Share Posted October 20, 2008 gearbox v.2 ,a silnik mam stokowy z mp5 JG 2 gen. i wlasnie cos niebardzo daje rade. Strzela tylko gdy batka jest naładowana na full, a po jakis 500 bb`s juz wogule nie naciaga sprezyny.(bateria tez stokowa w dobrym stanie na m110 daje rade) Wogule to zważaj na ortografię/Antol Quote Link to post Share on other sites
vegosan Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 polecam ten silnik http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=182 pociągnie spokojnie.Sam mam na sprzedaz taki 1 - nowka sztuka. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Silniki G&G odradzam. Za to polecam ten z pełną premedytacją : http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2957 Nic lepszego w stosunku cena/jakośc nie dostaniesz. Ew jak nie masz pieniążków tyle to poszukaj silnika BOYI, naprawde daje rade. Quote Link to post Share on other sites
Nok Posted October 21, 2008 Author Report Share Posted October 21, 2008 (edited) A nie lepiej dorzucić 10zł i kupić ten http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1778 Edited October 21, 2008 by Nok Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Link coś nie działa, ale zapewne chodzi ci o ten G&P. Miałem EG1000 i był wg mnie rewelacyjny, co do G&P to z nimi jest niestety różnie. Uprzedzając pytania... Tak miałem porównanie w obu przypadkach na m120 guardera. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Strzela tylko gdy batka jest naładowana na full, a po jakis 500 bb`s juz wogule nie naciaga sprezyny.(bateria tez stokowa w dobrym stanie na m110 daje rade) Może jednak czas wymienić baterię? Tez mam taką jedną co na M100-110 bangla bez problemów ale na M120 prawie wcale. A druga daje radę spoko ;) Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 A nie lepiej wymienić batkę? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Bierz eg 1000. Potęgą on jest i basta. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Ale bez baterii i tak nie zdziała nic ;) Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 A Systema Magnum? Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Kolego - zachowaj swoje rady dla siebie. Przy takiej sprężynie nie ma w ogóle sensu wsadzać MAGNUM. Jeśli już Systema TURBO, ale to drogie silniki. Polecam EG1000, a jak dostaniesz to EG1300 ;) Ja sam teraz testuję Guarder High Speed Revolution ( 170zł ) i polecam gorąco. Daje świetny ROF. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 A ja nie polecam G&P za to wiem że EG'i dają ostro radę xD sam używam G&G i nie narzekam. 15 kulek na sek. na m120 przy batce 9.6 1100 Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Guardery revolution rzeczywiście są potężne ;) na kałaszu CYMY z nowej serii chrono pokazał mi 22kulki na sekundę przy 380fps'ach. Niestety mają niski moment obrotowy i powyżej M120 już nie dają rady. Jednak tak jak to już zostało wcześniej powiedziane - bez sprawnej baterii to i najlepszy silnik długo nie podziała :F Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Czy eg1000 jest dobry do m120 to nie jestem przekonany...Nie mówię, że nie, ale ja mam w stockowej tm'ce eg1000 a kumpel w g&p włożył m120(silnik też g&p) i na tej samej baterii on ma podobny(może nawet minimalnie większy)rof na 120 jak ja na m90. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 (edited) Stockowo w G&P są łożyska kulkowe, a w TM są ślizgi plasticzane. Łożyska mają duże znaczenie przy rofie. Pytanie też czy on ma cylinder typ 0 czy typ 1, i jaki ty masz cylinder. Tu raczej chodzi o porównanie na takiej samej, lub bardzo zbliżonej konfiguracji. Najlepiej kupić silnik systemy Torque Up i po sprawie :) . Edited October 26, 2008 by ravic Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Ale co z tym MAGNUM? Nie będzie dobry? Ja pytam do siebie do repliki. Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Do sprężyny M120 to przerost formy nad treścią. Są tańsze silniki, które będą albo lepsze przy tej sprężynie, albo co najmniej takie same. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Będzie dobry ale po co ? Quote Link to post Share on other sites
NeOcRoN Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 (edited) Panowie który lepszy do M120 do G36 : http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1993 czy: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2155 czy: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=419 Zależy mi na tym żeby była dobra szybkostrzelność( kosiarka) i żeby ciągnął bez problemowo sprężynę. Bateria jaka będzie zastosowana to liPo 11V 2000mah ( jak wejdzie, ewentualnie mniejszy amperaż) Zębatki.... jeszcze nie wiem ale myśle nad super torqu up CA i łożyska kulowe. Co o tym sądzicie ?? Czy zastosowanie spowalniacz popychacza będzie konieczne ?? Edited November 12, 2008 by NeOcRoN Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Wziąłbym Silnik krótki High Speed Revolution (40000 rpm) Guarder + zębatki high speed i masz takiego rofa, że szkoda gadać :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
NeOcRoN Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 To an pewno tylko że zębatki HS są zalecane max do sprężyny M100, dlatego STU mi bardziej podchodzą..... Quote Link to post Share on other sites
mag Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Wziąłbym Silnik krótki High Speed Revolution (40000 rpm) Guarder + zębatki high speed i masz takiego rofa, że szkoda gadać :mrgreen: Tylko szkoda, że na pusto (bo kulek Ci nie nadąży opodawać) :roll: i silnik może nie dać rady bez wielkiej baterii (przełożenie i opory sprężyny 120). Do 120 lepiej weź STU i baterię 9,6 o jak największej pojemności najlepiej RC i będzie śmigało jak należy. Ew. odpuść silnik i przy dobrej batce i STU nawet na stockowym silniku będziesz miał dobry ROF ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.