Dante666 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Mam AUGa TM i chciałbym przeprowadzić w nim tuning mocowy. 430-450fps. Stockowy gearbox nie wytrzyma m130 więc tu pytanie: Który gearbox wybrać, aby czuć się bezpiecznie? Myślałem nad takim, ale nie wiem czy będzie pasować. Teoretycznie v.3 jakby nie patrzeć. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 O szkieletach G&P słyszałem same dobre opinie, a pasować będzie, w końcu v.3 to v.3. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 450fps? tyle to wytrzyma nawet chiński gearbox ;) W skrócie - bierz dowolny. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Ja bym DF brał. Ale spróbuj na stocku TM'a zajeździć. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Mam auga ktory z borkiem ma 480 fps i smiga na stockowym gearboxie juz prawie pol roku. Wczesniej dlugo na auto - przy 450 fps. Teraz tylko semi - 470-480 fps. Znaczy osiagi takie sa z borkiem CA - spring dosc dziwny m130 z dodatkowa tulejka wewnatrz tloka - ktora jeszcze mocniej spreza springa. Wychodzi cos kolo m135. Z tego co zauwazylem do 480 fps to trzeba mocniejszy geaerbox ale tylko przy wersji v2. Wersje v3 sa troszeczke mocniejsze. (kumpel zajechal juz trzy gearboxy w emce przy springu m130) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.