lukira Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Witam. Mam problem. Kupiłem M16A3 JG III gen. Wczoraj wszystko działało bez problemu, tylko jak kumplom się zdawało, trochę ciężki dźwięk był. Dzisiaj już nie działa. Ładuje baterię, podłączam, naciskam na spust i nic się nie dzieje. Nic nawet nie słychać. Może mi ktoś napisać porządnie co to może oznaczać i jak dokładnie zlikwidować tą "usterkę"? Widziałem pełno postów o podobnej tematyce, ale w żadnym z nich nikt nie wytłumaczył co i jak dokładnie krok po kroku. Jestem prawie nowy w ASG także liczę na pomoc :D Quote Link to post Share on other sites
Westie Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Może przeciążyłeś replikę i upaliłeś bezpiecznik? M'ki JG mają horrendalnie twarde sprężyny, naciągnięcie ich wymaga sporych nakładów prądu - miałem podobne akcje z F2000 JLS, wymagał jakiegoś absurdalnego bezpiecznika, bodaj 25 A, wszystko słabsze palił. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Powód jest taki, że prąd nie dociera do silnika. Musisz sprawdzić wszystkie miejsca, gdzie potencjalnie może być przerwany obwód - styki bateria/kable, bezpiecznik, styki silnikowe, kostka stykowa. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 17, 2008 Author Report Share Posted November 17, 2008 Otworzyłem bezpiecznik i miałem tam tylko takie 2 a`la półprzekroje rury. czy one powinny być ze sobą jakoś połączone?? Bo moje były luźne. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Owszem, powinieneś mieć jeden pręcik, nie 2 :) jak są dwa to znaczy, że bezpiecznik się przepalił. Musisz kupić nowy, ale nie martw, się bezpiecznik to koszt około 1-2 zł :) Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Tylko nie kupuj takiego o tym samym Amperze tylko większym bo znowu Ci się spali. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 19, 2008 Author Report Share Posted November 19, 2008 Ok dzięki ;) tak myślałem, że to coś z bezpiecznikiem ;) By co to będę jeszcze pisał :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Między tymi półprzekrojami powinna być jeszcze szklana rurka a w niej przewód z materiału topliwego. Ewentualnie zasypany piaskiem ;-) . Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 22, 2008 Author Report Share Posted November 22, 2008 A takie jeszcze pytanie. Jaki jest podstawowy bezpiecznik dawany do takich karabinów? Bo na tym co miałem nic nie pisze, a nie chce dać za dużego żeby mi przez przypadek nie spaliło silnika... Quote Link to post Share on other sites
Kneipenterroristen Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 (edited) Przeważnie masz 20A, wsadź 20-stkę jeśli nadal będzie przepalać to daj 25A. EDIT: PS: Lepiej dokładnie obejrzyj bezpiecznik bo na każdym musi być ;-) Edited November 22, 2008 by Kneipenterroristen Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted November 23, 2008 Report Share Posted November 23, 2008 CA stockowo ładuje 20A z tego co pamiętam. Ja w swoich replikach również z takowych korzystam :) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 23, 2008 Author Report Share Posted November 23, 2008 Ok dobra dzięki. I jeszcze zauważyłem dzisiaj takie coś, że na kilku kulkach miałem czarne paski na około. Czy to znaczy, że muszę przeczyścić lufę i wymienić gumkę hop-up`u?? Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Przeczyść lufę zobacz czy to występuję. Możesz też wymyć gumkę Hop-Up. Pewnie tam jakieś gówno się nazbierało, tzn. w lufie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.