Rambo93 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Aha. Czyli dzisiaj robię modding AK-47. Ide po kable 1.5mm super wypas i 2mm i te rzeczy do MOSFETA. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Jak dołączysz układ odcinający napięcie z bramki po odpowiednim czasie to masz bursta, i to regulowanego. A co do przewodów 2,5mm^2 w V2. Pasują i mają się dobrze. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 (edited) Ktoś chce kupić mosfeta??? Mam do sprzedania :-P Edited December 8, 2008 by rumak Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 A tak btw to po co wy kupujecie przewody głośnikowe? Przewody z miedzi beztlenowej stosowane w modelarstwie są dużo lepsze. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Kable głośnikowe z miedzi beztlenowej to jest to samo :-P Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 W szkole technicznej mówili mi co innego. Jak tam chcecie. Różnią się domieszkowaniem i przekrojem i ilością żył składowych przewodu. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 No i kołnierzem, czy jak to się tam nazywa. Zresztą wygodniej jest kupić po jednej żyle silkonowych modelarskich niż dwużyłowe głośnikowe. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Jak kto tam woli :-P Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 A jak jest z izolacją? Czy modelarskie mają cieńszą od głośnikowych? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Zależy jakie przewody. Modelarskie mają cienką silikonową. Quote Link to post Share on other sites
mag Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Oj też zależy jakie. Widziałem już modelarskie silikonowe 1,3, a były grubsze niż 2 ;) Ale ogólnie to tylko silikonowe modelarskie - z głośnikowymi nie warto IMO kombinować, bo bardzo różne bywają i widziałem już opłakane efekty takich zabiegów. Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 (edited) Panowie chce zamówić sobie kabel silikonowy do GearBoxa ver.2 (HK416 JG) tylko, który: 1)Kabel silikonowy 1 mm http://www.rcabc.com/product_info.php?cPat...;products_id=33 2)Kabel silikonowy 1,5 mm http://www.rcabc.com/product_info.php?cPat...;products_id=34 3)Kabel silikonowy 2,5 mm http://www.rcabc.com/product_info.php?cPat...;products_id=35 Wszystko ma śmigać na batce 9,6 V 4000 mAh pzd. Edited January 1, 2009 by lukasp Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 (edited) Patrz na średnicę kabla ten 1mm ma 2,3mm 1,5mm ma średnicę 2,8mm ten 2,5mm ma średnicę 3,3mm Ja do swojego body w G36 ledwo co upchnąłem kable o średnicy 2,5mm. Powinieneś brać jak najgrubsze ale też musisz pamiętać żeby wziąć taki co ci zmieści się wraz z gearboxem do body. Alternatywnie możesz wziąć ten 1,5mm lub 2,5mm i wypruć z niego środek i całość wsadzić do koszulki termokurczliwej i przygrzać. Wtedy kabel będzie cieńszy ale skrętka pozostanie taka sama. Edited January 1, 2009 by Darg Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 (edited) Zastanawiam się nad 1 mm, lub 0,75 mm ale nie mam pewności czy będzie odpowiedni jeśli chodzi o elekrykę ? 0,75 mm ma 2,2 mm czyli powinien podejść. PZd Edited January 1, 2009 by lukasp Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Nie liczy się średnica tylko przekrój poprzeczny przewodnika podawany w mm^2. Ja mam 2,5mm^2 tej firmy w V2 Hurricane-a. Trzeba było tylko w jednym miejscu troszkę pilnikiem podpiłować ;). Weź sobie 1,5mm^2 powinny wejść bez najmniejszego problemu. Quote Link to post Share on other sites
Retiarius Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Wymieniłem w Ak cymy stockowe kable na kable audio 2x1.5mm* oraz usunąłem jeden styk zostawiając bezpiecznik, trochę trudno je upchnąć, ale efekt opłacalny polepszenie ROFa odczuwalne. Jeżeli ktoś ma lutownice i odrobinę chęci polecam. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Jakie kable by się nadawały do MP5KPDW Galaxy? 1,5mm? Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 IMHO 1,5 mm wystarczy (ledwo je upchniesz), ale unikaj głośnikowych - w każdym sklepie modelarskim dostaniesz odpowiednie przewody z miedzi beztlenowej bielonej z silikonową koszulką. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Aha, thx. A czy wywalić bezpiecznik? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Zostaw bezpiecznik :) albo wsadź bezpiecznik płytkowy (wykorzystywany m.in w samochodach). Grisza czemu unikać głośnikowych? Mam głośnikowe od dłuższego czasu u nie ma z nimi kompletnie żadnych problemów. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Ponieważ są zaprojektowane do zupełnie innych sygnałów? Czemu wszyscy uparli się na głośnikowe? Nie lepiej kupić odpowiednie przewody modelarskie zaprojektowane do przenoszenia takich sygnałów jakie występują w naszych replikach. Przewody głośnikowe można stosować ale po co. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 ja w g36 mam założone 1mm do silnika a do bezpiecznika 1,5mm. batka 9.6rc sanyo ni-cd 2400mAh. na m120. rof boski. drugie g36: systema magnum, kalbe takie same, bezpiecznik siedzi, batka ta sama ,spring m140 rof byłby lepszy bo zebatki ITU. tak samo nie wiem po co ludzie kupują tamiyę. to jest shit jakich pełno. tylko deans'y tyle samo kosztują ( 1,5zł za sztukę) a są o niebo lepsze. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 A ja mam problem. Wymieniłem kable na modelarskie niskooporowe, wszystkie wtyczki zalutował mi kolega super solidnie i.... ....podłączam batkę 8,4 V - rof jest niesamowity, ale po kilku sekundach strzelania grzeje się batka i fajczy się wtyczka na powrocie z silnika (czarny kabel). Nigdzie nie ma przebicia, instalacja sprawdzona przez fachowca i wychodzi na to, że opór jest... za mały. Jaki opornik postawić? Jaka oporność powinna być? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 batka moze jakaś zła ? spróbuj na innej. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Wiesz, czy zgadujesz? :P Próbowane na 2 działających batkach ewidentnie muszę albo dołożyć na wyjście opornik mocowy (ale on duży jest i sie grzeje) albo zmienić kabel do bezpiecznika na mniejszy przekrój Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.