I3ongo Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 muszkę w G&P trzeba naprawdę na chama zdejmować, nie pierdzielić się. podobnie jak choćby z z tłumikiem ognia. Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Właśnie, po kupnie śrubokręta, doszedłem do wniosku, że zjechałem śrubkę. Macie jakiś pomysł, żeby ją odkręcić, zniszczyć lub uniknąć ? Cała muszka mnię już powoli zaczyna wkurzać, lata na boki i nie da się ustabilizować :/ Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Możesz rozwiercić tą śrubkę mocującą. Ewentualnie ściągnąć muszkę na chama - zostanie rysa na lufie zewnetrznej przez tą śrubkę, to trzeba będzie wyrównać papierkiem ściernym i pomalować. Swoją droga dziwne - u mnie pod muszką jest imbusik a nie torx. I jak zdejmowałem muszki u dwóch kumpli to też były imbusy :) Quote Link to post Share on other sites
PvG Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Może zmienili? ja mam wersje z 2007 roku z hop-upem z niebieskimi pokrętłami. Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Javelin - a jakiej wielkości imbus ? Myślałem nad ściągnięciem muszka na chama, ale po odkręceniu tłumika płomienia, widzę pewien dziwny pierścień nałożony na lufę tuż przy gwincie i najprawdopodobniej będzie blokował muszkę. Co to jest ? I jak to zdjąć ? ^^ Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Wersje właśnie były różne - jedna eMka pochodzi sprzed 3 lat, inne są zupełnie "świeże". Szymon - był to imbusik 1,5mm. Co do tego pierścienia - on nie jest w żaden sposób przymocowany, wystarczy go ściągnąć. Może się zapiekł i dlatego wygląda jakby był przymocowany. Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 hm, a takie pytanie, moja m4 na semi ma bardzo fajne skupienie, ale kiedy wrzucę auto, kulki już latają dość humorzaście - raz seria poleci celnie, raz się rozproszą srogo, raz prawie cała celnie i ostatnia kulka w kosmos, czego to może być przyczyna? HU? może w ogóle kulek? mam lvl 1, stock HU, gumka systemy, dystanser madbulla "H", precrura systemy, strzelam kulkami GFC. Quote Link to post Share on other sites
Lajon Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 strzelam kulkami GFC. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Kulki to raz - szczyt osiągnięć techniki to to nie jest :) Ale skoro na semi lecą dobrze, to przychodzi mi do głowy jedna rzecz - do wczoraj miałem to samo w m16. Odkryłem to przypadkiem, dzięki temu że wstawiłem tam ciut dłu ższą lufę - 550mm - która sięga do końca tłumika płomienia. Otóż "posmyrałem" ją palcem i okazało się, ze ma straszne luzy w lufie zewnetrznej. Widać podczas strzelania serią zaczyna mocno drgać i przez to spada celność. Owiń końcówkę lufy wewnętrznej izolką, tak żeby ciasno wchodziła. Może pomóc. Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 no z tym usztywnieniem lufy bajer nieziemski, faktycznie działa! Odkręciłem tłumik płomienia i wcisnąłem bardzo mały kawałek wycięty z typowego plasticzanego kalendarzyka jakie to rozrzuca się jako reklamówki i voila, wali jak trzeba :D Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 28, 2009 Author Report Share Posted January 28, 2009 Z którego roku macie wersję, bo ja takiego problemu nie mam? Chyba Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Ja tam nie wiem z którego, mam z WGC. Ale łożyska mam 7mm, czyli wersja nie-najnowsza. Komora HU miała czarne pokrętła - to chyba też pomaga ustalić wersje. Ale nie wiem jak było na stockowej lufce wewnętrznej, nie sprawdzałem. Mam teraz KM-Heada i to on miał luzy. Podejrzewam, ze każda lufa wew. i zew. ma minimalnie ine wymiary i w zależności jak trafisz - możesz mieć lekkie luzy a możesz ich nie mieć :) Quote Link to post Share on other sites
heini Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 (edited) Ja mam z kolei taki kłopot. W prawdzie to nie M4 tylko SR 16 URX ale bardzo podbne, body jak w M tlko risy i kolba SF. Kupiłem ASG shopie. Prosiłem o tun I lev. lufę systemy+gumkę. Moje zastrzerzenie było takie, że tak dobrali sprężynę, by replika nie przekraczała 410 fps. Serwisant zrobił wszystko jak trzeba, tlko zapomniał o mojej prośbie, włoży GUARDERA 120 i według serwisowgo przestrzelenia replika ma 415 do 423. Wszystko ładnie i pięknie, tylko grupa, z którą chodzę na gry ma normę mocową do 400 fps z tolerancją 3%, czyli teoretycznie do 412 i nie ma zmiłuj, jeśli ktoś ma więcej, to nie wchodzi do gry. Moje pytanie jest następujące. Replika jest nowa więc, wali mocno. Czy po kilku tysiącach kulek "uleży" jej się te 10 fps, czyw G&P raczej na to nie liczć. Mogę co prawda odesłać karabin do serwisu i prosić o zmianę sprężyny na 110, ale to już i tak długo trwa, nie chce mi się czekać. Jeśli po przestrzeleniu worka kulek lub dwuch mam i 10 fps uciec to wolę i iść do lasu przestrzelić work kulek w karton z kocem i nie martwić się. A może któraś 120 jest słabsza od GURDERA (który podobno uchodzi za producenta najmocniejszych sprężyn). Jeśłi ktoś ma jakąkolwiek radę to będę wdzięczny. POZDRAWIAM ---TEN POST JEST ZDUBLOWANY W INNYM TEMACIE--- [i następnym razem za taką akcję będzie ban.] Edited February 9, 2009 by Foka Quote Link to post Share on other sites
KR3T Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 (edited) Mój karabin kupiony w asgshopie (ok 370fps) jak mówi opis po 8 miesiącach strzleania miał już 350 fps'ów. Nie wiem od czego to ale spadło. pozdrawiam Edited February 9, 2009 by Foka Quote Link to post Share on other sites
Neskey Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Zapewne sprężyna się trochę "zbiła" i nie jest już tak twarda jak na początku. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 Czy po kilku tysiącach kulek "uleży" jej się te 10 fps, czyw G&P raczej na to nie liczć.Tak. Ja po ok 1,5 roku "straciłem" 15-20 fpsów. Quote Link to post Share on other sites
PvG Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 Foka to i tak mały ubytek jak na taki okres. A może niech kolega spróbuje cięższych kulek jeżeli mu na to pozwolą Quote Link to post Share on other sites
heini Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pomysły. Pomysł z kulkami odpada, bo pomiary są zawsze robione na 0,2 i otwartym HU. Na razie dałem sobie spokój z przejmowaniem się i po prostu przestrzeliwuję replikę ile fabryka dała i za jakiś czas zobaczę jak jest z tymi fpsami. Dzięki wielkie i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Ew. na specshopie widziałem tłumik płomienia zmniejszający ilość fps, ale obawiam się, że zanadto by ci je zmniejszył i nie zapewniam, że on działa. http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3137 Quote Link to post Share on other sites
heini Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Już rozkminiłem ten ogranicznik :/ Generalnie to nawet sam sprzedawca ze SpecShop'u mówi, że to nie za bardzo działa, poza tym HU jakby znika po założeniu tego ogranicznika i nie polecał mi go. Zresztą doszedłem do wniosku, że to jest tylko 8-9 FPS ponad normę. Do tej pory (3tyg.) wysypałem 2k kulek. Wysypie jeszcze z pięć i powinno ubyć kilka fps, przynajmniej biorąc pod uwagę to co czytam od innych ludzi. Nie zmienia to wszystko faktu, że serdecznie dziękuję za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
yery Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 (edited) siemka mam tego g&p jakieś 2 miesiące i zaczęły się teraz problemy , otóż jeśli zmieniłem tryb ognia z SAFE na SEMI albu z AUTO NA SEMI to na SEMI(na sucho bez batki) i po naciśnięciu spustu jakby strzelało coś w srodku. spust nie dochodzi płynnie do końca tylko do połowy a potem cichutki trzask.. wszystko mija na pare minut jak podłącze batke włączę AUTO pocisnę z 2 serie i z powrotem na SEMI i działa.. płytka selektora i wszystko jest w dobrym stanie, GB nie rozbierałem na razie bo nie wiem gdzie tkwi problem ? :D ;) może ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc :) Edited February 21, 2009 by yery Quote Link to post Share on other sites
blomd Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 siema, yery, najlepszym rozwiązaniem będzie oddanie broni do serwisu. Jeśli jednak na to się nie zdecydujesz to myślę, że problem tkwi w stykach. Sam mam tą M4 , ale dopiero od 5 dni, i kiedy ostatnio się strzelałem na -7C to z SEMI miałem podobne problemy(musiałem czasami przełączać na auto, bo spust był zablokowany, albo w połowie było słychać malutkie trzasknięcię). Teraz już nie będę ryzykował na tak drastycznych temperaturach dla mojej repliczki 8) . Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.