ebola_85 Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Witam! Czytałem gdzieś jakieś porównanie tych dwóch replik i z tego co pamiętam, body jest to sao, różnią się tylko kilkoma częściami wewnętrznymi. Podobno P&J lepsze. Zbyt mało jeszcze się znam by ocenić, jaki maja wpływ te częsci na różnice w działaniu, zasięgu i celności... Porównanie: http://www.airsoftgunsnh.fora.pl/recenzje-...-ca-ak,826.html Mógłby mnie ktoś uświadomić ? :) Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 P&J to oznaczenie replik, które przejdą jakiś mały tuning u Krakmanów (www.taiwangun.com). Przeważnie polega on na wymianie słabszych elementów na nieco mocniejsze, aczkolwiek "równie chińskie", np. firmy Element. Jak się już pewnie domyślasz - M249 P&J, to M249 A&K z wymienionymi kilkoma częściami przez Krakmanów (zazwyczaj zmiany są wypunktowane u nich na stronie). Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 (edited) Myślałem ze P&J to jakaś bliźniacza firma A&K bo tłumiki mają też P&J a nie sadze by miały one tuning :) Teraz zauważyłem ze temat powinien sie chyba znajdować w dziale porównania modeli... Proszę moda o przeniesienie tematu. Dodam jeszcze że cały czas zastanawiam się czy warto wydać więcej na P&J czy wystarczy taki A&K... Edited January 24, 2009 by ebola_85 Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 (edited) Żeby PJ strzelał dobrze trzeba trochę w niego włożyć , analogicznie , A&K to jeszcze więcej kasy aby otrzymać niezawodną replikę wsparcia , co w końcu wyjdzie na to samo . Edited January 24, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 (edited) tłumiki mają też P&J a nie sadze by miały one tuning Z tego co mi wiadomo - tłumiki P&J, to to samo co tłumiki Element. Pozdrawiam ;). EDIT: Jeśli masz wybór między A&K i P&J, to wybierz P&J. Edited January 24, 2009 by Bajeczny1990 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 P&J różni od A&K mosiężna głowica cylindra (chyba najtandetniejsza jaką w życiu widziałem)... i może inne akumulatory dawane w zestawie. Bierz to co tańsze. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 Olo według informacji które znajdziesz w linku który podałem, różnią się wiekszą ilością czesci. Kwestia tego czy są one warte wydawania wiekszej kasy. A&K moge miec za jakies 200f a P&J za jakies 260f. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 W linku, który podałeś jest recenzja, która od dawna jest już nieaktualna. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 Czyli w P&J nie ma jużtych części co na recenzji? Co w niej jest nie aktualnego ? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Raczej to A&K już tego nie ma , miałem SAWa z tych pierwszych jak tylko wyszły , coś koło grudnia 2007 i miałem drugiego w październiku 2008 , to samo w środku . Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 W A&K jest prowadnica sprężyny plastik.W PJ metalowa. Ale i tak wymieniłem na łożyskowaną SRC. W moim pejocie dzisiaj rozebrałem GB. Tłok plastik fantastik -stock ma 25 tys. kulek zmielone i zero zużycia. Wsadziłem tłok systemy-to nie uciąga sprężyna do końca....heh.... Jak byście ukryli lufę ? Wsadziłem mojego starego promyka 469 mm do minima para i wystaje. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Albo kup lufę od MK2 albo skocz do tokarza niech ci taką zrobi , jest jeszcze opcja tłumika dźwięku , ja kiedyś z nudów założyłem właśnie do PARA i w połączeniu z ACOGiem i rączką taktyczną na chwycie przednim wyglądało bardzo fajnie . Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 To może powtórze moje pytanie, bo tylko Olo odpowiedział a chciałbym poznać zdanie innych :) A&K za 200funtów czy P&J za 260? Mysle że taniej wyjdzie samemu stunować to A&K ? Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Kup pejota. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 A jakieś uzasadnienie ? :) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Olej Borola i posluchaj OLO, on się zna. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 Kurde zaraz kupie oba :P Znalazłem fajny sklepik gdzie mają A&K ciut taniej niż w innych sklepach, maja tez na stanie flight case oraz atrape tasmy. Tak wiec za jednym zamachem dostane wszystko co trzeba, tylko nadal czekam na kilka dodatkowych opinii :) Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 ha ha,dzięki AnR. Kolega sie pyta to odpowiadam. Jakos mam wieksze zaufanie do pejota.Zwłaszcza ze sam go mam Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Nie lubię się powtarzać, ale co tam... P&J wewnętrznie różni się od A&K tylko głowicą cylindra, ale nie jest to coś czym można by się kierować przy zakupie, bo warta jest ona może z 10zł. W A&K są łożyska 8mm kulkowe i metalowa prowadnica sprężyny. Prędkość wylotowa fabrycznego A&K może wynosić nawet 420fps. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 A A&K miałeś i masz porównanie? Daruj sobie takie rady. Kiedyś chodziłem i robiłem podobnie chwaląc pod niebiosa CA36, potem zrozumiałem, że robie tak, bo nie miałem porównania z repliką tej samej klasy. Teraz mam i wiem, że to co robiłem to był błąd. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 OLO, nie zapomnij, że (jeśli się nie mylę) tylko do P&J są dodawane naprawdę niezłe akumulatory Firefox, których koszt zakupu to około 120 zł. Tak czy siak - jeśli różnica między A&K i P&J ma wynosić 60 funtów (300 złotych?), to wg mnie nie jest to adekwatna kwota do korzyści, jakie niesie za sobą P&J i uważam, że lepiej wtedy kupić A&K. Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=39916&st=0 Quote Link to post Share on other sites
sobczaq Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Olo już napisał, że to nieaktualne. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 (edited) http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=39916&st=0 1-Popatrz na 1 post 2-Przeczytaj wątek w którym się wypowiadasz . PS.Ebola , ja bym zaufał wiedzy Olka , jeden z najlepszych serwisantów w Polsce raczej wie o czym mówi do tego ta głowica dodawana w PJ , totalny syf jak dla mnie to jest 1 część , nawet przed gumką którą trzeba wymienić . Edited January 25, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted January 25, 2009 Author Report Share Posted January 25, 2009 Hmm. Kładę lachę na akumulatory firefox bo na ebay można je dostać za 10-15 funtów a itak mam zamiar kupić G&P "V-type" czy jak kto woli łączony (podobno wchodzi). Tak więc biorę A&K. Dzięki wszystkim za poradę i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.