Blake Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Właśnie w tym problem, że po pierwsze przy zerowym kontakcie nie wiem czy to zrobią a po za tym u innego sprzedawcy za TACTICALA zapłacę 424 zł czyli prawie o połowę więcej :???: Najgorsze jest to, że przez ich "ekspresową" wysyłkę minęły mnie już dwa wypady. Teraz 25 stycznia nasza grupa (Drużyna A) organizuje w Tarnowskich Górach wypad, na który zaproszonych zostało parę grup. Będzie nas tam minimum 35 osób i jak ta replika nie przyjdzie mi do tego czasu to stracę na serio wyjątkowy wypad :/ Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 (edited) jeśli nie odpowiadają, to wyznaczasz im termin wykonania umowy z zastrzeżeniem prawa do odstąpienia. Ale pismem zwykłym, podpisanym przez siebie (jeśli jesteś pełnoletni). Jeśli Ponieważ masz 15 lat, to o ile pamiętam masz dwie opcje. Twój prawny opiekun wysyła do nich pismo, że nie zgadza się na zawarcie przez Ciebie umowy kupna i żąda zwrotu kasy. Albo pismo wspomniane na początku, tylko podpisane przez opiekuna prawnego (rodzica). Nie jestem na 100% pewny, bo mi się nie chce szukać tych przepisów, ale mniej więcej jakoś tak to było. Pozdrawiam. EDIT: Kupujesz replikę w normalnym sklepie i czekasz na zwrot pieniędzy z cog. Jak nie oddadzą, to masz wałek. Edited January 15, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Blake Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Właśnie mam jeszcze jedno pytanie. Kupował ktoś tam ostatnio replikę??? Czy oni w jakiś sposób informują klienta o wysłaniu paczki (czy na statusie zamówienia na ich stronie pisze cały czas Przyjęte czy potem pisze już "wysłane") ?? Quote Link to post Share on other sites
Tasior1982 Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) Sprzedawca nie ma prawa odmawiać gwarancji i basta. Blake - wyślij im maila z rezygnacją z zakupu i z żądaniem bezzwłocznego zwrotu pieniędzy. Masz do tego pełne prawo. Właśnie że jak najbardziej ma prawo odmówić, albo nie udzielić gwarancji wcale. Tylko co z tego, skoro w myśl prawa i tak i tak każda firma handlowa ( za wyjątkiem spożywki) musi respektować przepisy odnośnie rękojmi, która trwa dwa lata od zakupu i w przeciągu tych dwóch lat, jeżeli sprzęt się zepsuje firma ma obowiązek wymienić, bądź zwrócić kasę. Naprawić nie musi. Więc jeżeli sprzęt zawiódł nie z Twojej winy, to masz prawo żądać wymiany lub zwrotu kasy w przeciągu tych dwóch lat. Wiele osób nie ma pojęcia, że jest coś takiego jak rękojmia i jak Im padnie replika tydzień po wygaśnięciu zazwyczaj rocznej gwarancji to płaczą, lamentują i sprzęt sprzedają za bezcen na Allegro, a mogli by się cieszyć nową piękną repliką. Ale cóż, za głupotę i niewiedzę się płaci!!! Rękojmia dotyczy jak najbardziej producenta jak było wyżej napisane, ale Ty oddajesz zakupiony towar do sprzedawcy, a to jego problem jak rozwiąże sprawę z producentem. Obowiązuje normalna droga w tym przepisie: Producent->Hurtownik->Detalista->Klient Żądasz skorzystania z rękojmi tylko od tego u kogo trefny towar kupiłeś, nigdy nie brniesz głębiej. Mie piszesz do producenta, on dowiaduje się od hurtownika, który dowiaduje się od detalisty, który dowiedział się od Ciebie. Ty dostajesz kasę, albo replikę od Detalisty, a jak on to sobie potem rozliczy i będzie dochodził swoich praw u kontrahentów, to już nie Twój problem. Edited January 17, 2009 by Tasior1982 Quote Link to post Share on other sites
tank Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 COG Nie znalazłem nigdzie opinii o tym sklepie. Jestem ciekawy, ponieważ ceny replik są niezwykle niskie (AEGi cymy/jg poniżej 300 zł?) Zastanawiam się gdzie jest haczyk (jeśli jest), ponieważ to się zdaje nieopłacać. Za odzew dziękuje z góry. Quote Link to post Share on other sites
Piotru26 Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Szukajcie a znajdziecie a będzie wam dane. Dosłownie przed chwilą sam szukałem i znalazłem. Są co najmniej dwa tematy z czego w drugim jest odnośnik do pierwszego. Sklep o tyle specyficzny że nie daje gwarancji a to jest w sumie niezgodne z prawem. Quote Link to post Share on other sites
Don Drzewuu Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Witam, Wysłałem do nich 2 maile odnośnie magazynków do empepięć ii... cisssza. Taka se po prostu głucha, denerwująca cisza. Długo nie pociągną z tym sklepem. Pozdrawiam, TS PS. Może ktoś się orientuje czy ich krótkie real capy do MP5 pasują do JG? Dzięki Pasują ;) Szmeru Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted February 25, 2009 Report Share Posted February 25, 2009 Sklep o tyle specyficzny że nie daje gwarancji a to jest w sumie niezgodne z prawem. Otóż nie jest. Danie lub nie gwarancji jest wyłącznie dobrą wolą sklepu/producenta. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Kontakt mailowy jest praktycznie zerowy, ja się kontaktowałem telefonicznie i nie było problemów. Ale chyba to wina kolesi którzy tam handlują i ich podejścia do sprawy, kto odbierał towar osobiście zapewne wie ocb ;) Quote Link to post Share on other sites
Don Drzewuu Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Dzięki Szmeru! :-> Potwierdzam to co napisał Slepy, dlatego nie wiem czy warto ryzykować kupienie czegoś. Pozdrawiam, TS Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Ten sklep jeszcze istnieje? Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 A dlaczego miał by nie istnieć? ;) Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Bo od tygodnia nie mogę sie do nich dodzwonić i nie odpowiadają na maile ? :) Aktualizacje sprzętu na stronie z 2007/2008 roku ? :D Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 No fakt... Ja teraz u nich kupuję UMP, więc napiszę czy jeszcze żyją. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Czekam z niecierpliwością.. Quote Link to post Share on other sites
Sveter121 Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 @Ps. co znaczy tylda przy mocy? np. ~330 fps Tylda w takich przypadkach zastępuje "około" (czyli wg nich ta replika ma około 330 fps). Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Sklep żyje! Dzisiaj odpisali mi na gg. Dostawa będzie pod koniec marca. Quote Link to post Share on other sites
Aszur Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Na MP5 A4 od JG czekałem 2 tygodnie, ale jeśli ktoś jest cierpliwy to można się zastanowić. Replika tańsza o ok. 130 - 150 zł niż w innych sklepach, co wg. mnie dyskwalifikuje te drugie - raczej nie warto wydawać 50% ceny sprzętu na gwarancję.. no chyba, że dodatkowo komuś zależy na szybkiej dostawie. Quote Link to post Share on other sites
Tasior1982 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 raczej nie warto wydawać 50% ceny sprzętu na gwarancję.. No wiesz, zależy co Ci się ewentualnie rozwali i ile będzie kosztowała naprawa w razie czego. Kupowałem u Nich raz, z 1,5 roku temu, AK Beta Specnaz od JG. Zakupy robione przez Ich outlet Allegro (nawet nie wiem czy jeszcze się wystawiają), replika doszła w tydzień, posłużyła pół roku i sprzedałem, z tego co wiem działa nadal. Ogólnie wszystko po za kontaktem było ok. Mimo moich maili pierwszym kontaktem od zakupu ze strony sklepu ze mną była wizyta kuriera z paczką :lol: Quote Link to post Share on other sites
Aszur Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 No wiesz, zależy co Ci się ewentualnie rozwali i ile będzie kosztowała naprawa w razie czego. Racja, kupując G&P za 1000 zł gwarancja jak najbardziej ma sens (czy wynosi 25 czy 50% ceny ciężko mi ocenić), ale gdy ktoś ma uszkodzonego chińczyka za 250 zł bez karty gwarancyjnej to prędzej go wyrzuci niż wyda 150 zł na naprawę - większość sklepów każe sobie za nią płacić z góry, a klient któremu replika zepsuje się po 366 dniach jest stratny. Quote Link to post Share on other sites
Mavie Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Ja chciałem u nich kupić replikę. Niby na stanie mieli więc zamówiłem, dostałem numer konta więc wpłaciłem ile trzeba. Próbowałem wcześniej wielokrotnie się dodzwonić, po tygodniu dziś się wreszcie udało i okazało się że już tej repliki nie mają na stanie, mimo że cały czas ludzie ją zamawiają u nich nadal jest jako produkt dostępny na stronie. Na maile ani GG nie odpowiadają, dodzwonić się jest cudem. Ciekawe jak długo będę musiał czekać na zwrot pieniędzy :/ Podejrzane też jest że na Allegro jest użytkownik (http://allegro.pl/show_user.php?uid=8993269) również z Krakowa, który w takich samych nietypowych godzinach pracuje (6:00 - 14:00) i sprzedaje mnóstwo innych chińskich rzeczy w tym repliki po 100 zł droższe niż na COG. Dorabiają chyba na drugim kanale dystrybucji... Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Jakoś ten użytkownik tylko odpustowe zabawki ma.. (np spręzynowe minimi :wink: :wink: :wink: :wink: ) i nie widzę powiązania z COG A inna sprawa że na maile nie odpisują zupełnie..... Quote Link to post Share on other sites
Mavie Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Ten ktoś na allegro sprzedaje też coś co COG ma w sklepie internetowym a gdy się z nimi skontaktujesz okazuje się że tego nie mają. No i jakie jest prawdopodobieństwo że dwie osoby nawet w takim dużym mieście jak Kraków będą pracowały w tak absurdalnych godzinach. Mam nadzieję że pieniądze oddadzą bez łażenia po sądach :/ Quote Link to post Share on other sites
popeksspl Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 siemka ja i dwoch kolegow zamawialismy repliki z COG. ja mialem fart bo czekalem TYLKO 1.5 tygodnia, przyslali bez zadnych brakow/usterek itp. jeden z kolegow czekal chyba ponad 2 tygodnie ale COG dal ogloszenie ze w zw z czymstam "przepraszaja za opoznienia". za to drugiemu kumplowi przyslali szybciutko - tydzien ale zamawial replike + maga a dostal sama replike. probowal sie skontaktowac ze sklepem ok 3 tygodni ze nie dostal magazynka ale bez odpowiedzi na telefon i maile. w koncu gosc ze sklepu oddzwonil do niego i doslali mu ten magazynek. ogolnie nie zaluje ze zamawialem replike na COG. jest sprawna no i zaoszczedzilem sporo pieniedzy bo ceny sa naprawde konkurencyjne w stosunku do innych sklepow a nie zalezalo mi na czasie dostawy, paczka mogla isc nawet miesiac. Ale niestety, kontakt ze sklepem jest TRAGICZNY :???: pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Altair94 Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 to w sumie warto brać coś od nich czy nie warto? Z tego co wiem gwarancja na każdy produkt jest 2lata a na produkty spożywcze(!) chyba 3 dni. Poszukajcie jakiegoś doradcę praw konsumenta. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.