Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem po Tuningu!Tylanie silnika!Pomocy


Recommended Posts

Witam ostatnio zachciało mi się małego tuningu.Do mojej m4 boyi zamontowałem sprężyne 120Guardera,Silniczek nowy CA HT,Baterie 10,8V G&P 3300mAh,mosfet Gate - Mosfet GDS-4003 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4781 ,Nowe kable.Wszystko idealnie zrobione.Zębatki super podkładkowane(chodzą lekko),Nie mam prowadnicy łożyskowanej tylko zwykłą.Bateria naładowana a karabin nie chce strzelać,słychać tylko tykanie silnika.Odgłos taki jakby batka była rozładowana.Co może być nie tak??Pomóżcie proszę bo już nie mam siły na to próbowałem wszystkiego.

Link to post
Share on other sites

Możliwe, że źle spodkładkowałeś pierwszą zębatkę i siedzi zbyt nisko.

 

Rozbierz gearbox i włóż tą zębatkę na swoje miejsce w prawej połówce (tej bez styków). Włóż silnik do chwytu, dokręć pokrywę i przyłóż go do wcześniej spreparowanej połówki gearboxa.

Pierwsza zębatka powinna mieć minimalny luz pod zębatką osi silnika.

Link to post
Share on other sites

Ten silnik jest badziewny. Ma bardziej cechy silnika Hi-speed niż High Torque - Mi co prawda działał na M120 Systemy ale SP130 Guardera już nie udźwignął a z racji tego, że sprężyny Guardera są zazwyczaj mocniejsze od innych to kto wie - Może nie jest w stanie udźwignąć SP120 Guardera - Jak masz możliwość to sprawdź na innym silniku - Np na stocku ;)

 

Inna opcja moim zdaniem to zamienione bieguny - Może coś skopałeś jak montowałeś mosfet..?

Edited by HustleR
Link to post
Share on other sites

Witam sprawa załatwiona.Mosfet działa super!!Silniczek daje rade aż miło.Problem był zpowodowany złym podkładkowaniem.Nie uwzględniłem ułożenia zębatki pierwszej i zębatki osi silnika.Dzięki!!P.S.Mam jeszcze pytanie.Nie chce mi się szukać ani zakładać nowego tematu.Mam problem z ogniem pojedyńczym.Jak strzele to spust ześlizguje mi się z lącznika styków i nic wtedy nie mogę zrobić tylko muszę otwierać GB.Jak to naprwić??

Link to post
Share on other sites

Mi też się tak kiedyś zdarzyło że złożyłem i klikało tak, winą było złe włożenie spustu choć pewien byłem że inaczej go włożyć nie da rady, rozbierz gearboxa, wywal zębatki,, zespół cylindra, złóż dokładnie wsadzając spust i zobaczy czy problem nadal istnieje, u mnie po takim dokładnym zbadaniu spustu wszystko ładnie wlazło i problem zniknął

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...