Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Co się dzieje G&P


Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dla mnie to jest czysta logika, rozkręcasz giwere, wymieniasz jeden element i giwera nie działa, a gdy wkładasz spowrotem i działa to chyba nie będziesz o to winił gumki hop up ? :) tylko zbyt mocną spręzyne, której być może silnik niema już siły ruszyć ;)

 

poza tym różni producenci sprężyn różnie oznaczają ich moc, w sensie na opakowaniu pisze jedno a sprężyna uzyskuje inne wartości ;)

Link to post
Share on other sites

No ja doskonale rozumiem, że to wina sprężyny, ale pytam dlaczego tak się dzieje. Bo to chyba nie jest normalne. Poza tym NIE WIERZĘ, żeby silnik nie mógł jej uciągnąć, skoro spokojnie naciąga m130 dając znaczną szybkostrzelność.

Link to post
Share on other sites

Ponownie mam problem, może nie poważny ale jest.

 

Mianowicie zauważyłem że strzelając przez okno (1 mid cap), połowe magazynka na SEMI oraz połowę na AUTO, kable wtyczki są ciepłe(nie wiem jak bateria).

 

Czy to normalnie ?

 

Tuning I LVL G&P

Bateria FireFox 9,6V

Link to post
Share on other sites

Moja ładowarka Batimex BCH 001,jak podłączam batkę wciskam tryb rozładowywania (trwa to około 0,5 do 1,5 godziny,zależy w jakim stanie była batka) pózniej sama przełącza sie na tryb ładowania i po naładowaniu(nigdy nie patrzałem ile to trwa) przechodzi w stan podtrzymania ,wszystko full auto

Link to post
Share on other sites

Ponownie mam problem, może nie poważny ale jest.

 

Mianowicie zauważyłem że strzelając przez okno (1 mid cap), połowe magazynka na SEMI oraz połowę na AUTO, kable wtyczki są ciepłe(nie wiem jak bateria).

 

Czy to normalnie ?

 

Tuning I LVL G&P

Bateria FireFox 9,6V

 

Nagrzewające się kable to naturalna sytuacja. Jest to spowodowane zwiększonym napięciem oraz w pewnym stopniu od wydajności silnika. Póki kable nie osiągają niepokojącej temperatury nie ma się czego obawiać. Kable nagrzewają się bardziej, kiedy strzelasz auto lub kiedy napięcie jest zbyt niskie, aby cofnąć tłok w 100% (trzymając cały czas za spust). Mam M4A1 G&P z lv. I i batką Strike Systems 9.6v 2000 mAh. Póki co sobie chwalę i polecam!. I takie 2 rady:

 

1. Level I - jeżeli bardzo chcesz mieć batkę 8.4 v to nie oszczędzaj! Kup najlepsze ogniwa i jak największą pojemność. Natomiast przy 9.6 dobór batki jest mniej rygorystyczny.

 

2. Przy 9.6v Jeśli czujesz, że chwyt pistoletowy jest cieplejszy od dłoni to daj replice odpocząć. Schowany silnik może już być bardzo rozgrzany i się zepsuć. Od biedy możesz podmuchać w stopkę chwytu. Są tam szczeliny ;)

Edited by PvG
Link to post
Share on other sites

A wracając do pierwszego posta. Na tej śmiesznej baterii P&J niby 1800 uciągnąłem m140 xD na stockowym silniku CA. Ale uwaga batka spaliła się na m120. Więc radzę wszystkim nieszczęsnym użytkownikom wyrzucić ją czym prędzej lub upchnąć na Alledrogo.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Wróciła moja replika M16A3 G&P z serwisu ASGSHOP "G&P I LEVEL".

W dołączonych dokumentach napisali że zalecana bateria to 8,4V.

Więc naładowałem baterię 8,4V i podłączyłem do repliki oddałem jakieś 10 kulek przez okno, po czym replika robiła takie tk..tk ale nie obracała niczym w środku. Wyciągnąłem baterię z kolb, nacisnąłem na spust na semi (poczułem że kabelki są ciepłe), później przystrzymałem SEMI i kable zrobiły się bardzo ciepłe po czym z baterii uniósł się dym, po tym odrazu odłączyłem kabel i napisałem tą informację na forum.

 

Mam nadzieję że pomożecie.

 

Bateria : 8,4V chińska od P&J (ponieważ swoją (9,6V FF wypożyczyłem)

 

P.S Tak zastanawiam się nad podkładkami (opór), lecz przecież przy testach w ASGSHOPie raczej by to zauważyli.

 

Edit//

BOże nie tu umieściłem posta proszę o przeniesienie do Problemów I Klasy :/

 

[Taki stary a nie zna struktury forum. Nie ładnie, nie ładnie.]

 

 

 

Ja mam podobne sytuacje w G&P lev1

Replika na barerii INTELECT (8,4V-1400mAh) oddaje ok 500 strzałów i dzieje się to co u kolegi, z tym że jak poczekam chwilkę to batka wydusza w końcu jeden strzał na singlu i sprężyna zwalnia się. Potem na auto jeszcze kilka razy zachula ale na singlu już nie.

Kupiłem kolejną batkę G&P (8,4) 1100mAh jest trochę lepiej ale nie wiele.

Nie wiem o co chodzi, czyżby repliki G&P były tak prądożerne???...

Kiedy rozmawiałem z serwisantem z asgshopu, to sprzedał mi newsa, że replika podczas strzałów na singlu pobiera o wiele więcej prądu niż trybie auto.

Co wy na to ???

Edited by heini
Link to post
Share on other sites

Że to prawda. Paradoksalnie, wbrew opinią, strzelanie na singlu nie jest to "oszczędzanie repliki". Pamiętajcie, że w tej opcji przy każdym strzale replika wykonuje cały cykl. Każdorazowo. Przy strzelaniu auto sobie kręci i jak jej się zatrzyma tak się zatrzyma.

Winą czegoś takiego może być poprostu zły shimming. Intelect to też nie jest specjalna bajera. Przede wszystkim zmień ten nieszczęsny bezpiecznik 30A na jakiś 20A. Albo go wywal w ogóle. Szczotki silnika jak też i styki mogą być brudne.

Link to post
Share on other sites

Że to prawda. Paradoksalnie, wbrew opinią, strzelanie na singlu nie jest to "oszczędzanie repliki". Pamiętajcie, że w tej opcji przy każdym strzale replika wykonuje cały cykl. Każdorazowo. Przy strzelaniu auto sobie kręci i jak jej się zatrzyma tak się zatrzyma.

Winą czegoś takiego może być poprostu zły shimming. Intelect to też nie jest specjalna bajera. Przede wszystkim zmień ten nieszczęsny bezpiecznik 30A na jakiś 20A. Albo go wywal w ogóle. Szczotki silnika jak też i styki mogą być brudne.

 

 

Czy to się na daje na naprawę gwarancyjną??

Link to post
Share on other sites

Zielono, zielono, zielono…

Wątpię, aby problem leżał tutaj po stronie replik.

 

Heini - jakiej dokładnie ładowarki używasz?

Model, typ, firma?

Jak przechowujesz baterie?

 

Oraz jakiej ilości wystrzelonych kulek oczekujesz na bateriach o pojemności blisko 1000mAh przy tuningu do ok. 400fps. ?

 

Jak na razie wszystkie problemy opisane tutaj rozwiązują się po zastosowaniu odpowiednich baterii czy ładowarek...

Link to post
Share on other sites

Zielono, zielono, zielono…

Wątpię, aby problem leżał tutaj po stronie replik.

 

Heini - jakiej dokładnie ładowarki używasz?

Model, typ, firma?

Jak przechowujesz baterie?

 

Oraz jakiej ilości wystrzelonych kulek oczekujesz na bateriach o pojemności blisko 1000mAh przy tuningu do ok. 400fps. ?

 

Jak na razie wszystkie problemy opisane tutaj rozwiązują się po zastosowaniu odpowiednich baterii czy ładowarek...

 

 

Używam ładowarki ANSMANN http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=149

 

Jak kupowałem replikę w asgshop, to nie było baterii do kolb SF, więc serwisant zaadoptowł mi INTELLECTa mini 1400mAh. Ostrzegł mnie jednak, że ta bateria, nie należy do najlepszych i byłem na to przygotowany.

Ostatnio kupiłem baterię G&P 11mAh, również w asgshopie. Ta działa o wiele lepiej, ale tak jak pisałem, przy częstym używaniu trybu ognia semi ok 1000 kulek.

Baterię ładuję, za każdym razem gdy wracam z gry i przechowuję naładowaną, jak pan Bóg przykazał.

 

Jedyna rzecz za jaką pluję sobie w brodę, to że przy zakupie repliki nie wiedziałem, że do kolby SF G&P wchodzą tylko ogniwa mini, co bardzo ogranicza możliwość zastosownia bardziej pojemnej baterii.

Link to post
Share on other sites

to zmień kolbę na Sf ale innej firmy i włozysz RC 2400 ogniwa.

ogólnie wodorki to bublowate batki polecam ogniwa sanyo kr1700au lub AE.

 

 

na auto wystrzelałbyś minimalnie wiecej :)

 

ładowarka to bubel, nie nałąduje nigdy dobrze baterii.

 

i źle robisz bo przechowuje sie rozładowaną lub nałądowana na 40 % :)

 

jeżeli masz bublowatą baterie to styki sie niszczą :)

Link to post
Share on other sites

to zmień kolbę na Sf ale innej firmy i włozysz RC 2400 ogniwa.

ogólnie wodorki to bublowate batki polecam ogniwa sanyo kr1700au lub AE.

na auto wystrzelałbyś minimalnie wiecej :)

 

ładowarka to bubel, nie nałąduje nigdy dobrze baterii.

 

i źle robisz bo przechowuje sie rozładowaną lub nałądowana na 40 % :)

 

jeżeli masz bublowatą baterie to styki sie niszczą :)

 

 

Ciekaw jestem skąd masz takie mądrości i do jakich Twoim zdaniem kolb SF (oprócz PTW) wchodzą ogniwa RC??

Link to post
Share on other sites

Seger – Jeżeli uważasz że Ni-Mh przechowuje się puste to powodzenia życzę przy „dźwiganiu” tych baterii...

 

 

Heini – ładowarka jest jak najbardziej ok. Sprzedajemy Ansmana od początku istnienia sklepu i są to jedne z najmniej awaryjnych ładowarek i dobrze działających w tej cenie.

 

1000 kulek na takiej baterii i przy ok. 400fps to najnormalniejszy wynik i nie ma się co martwić.

Link to post
Share on other sites

nie powinno sie na full trzymac batki przechowywać przez długi okres czasu bo to szkodzi

 

ale ta łądowarka nie ma nawet wyświetlacza zeby poinformowac ile weszł ow baterię :/ nie mówie juz o mozliwosci ładowania konserwującego lub inych parametrach( czujnik temp.) ma ona chociaż możliwosc ustawiania pradu ładowania ? ale nie np. 500 i 1000mAh tylko rózne ?

Link to post
Share on other sites

Trochę Cię poniosło z tym, co powinna mieć ładowarka do coniedzielnych strzelanek.

99% airsoftowców używa ładowarek typu Ansmanna i są zadowoleni, wierz mi, że gdyby dostali ładowarkę o której Ty mówisz to i tak nastawiony byłby tylko jeden poziom ładowania i ładowarka pracowałaby tylko w trybie "rozładuj - naładuj".

Przez całe swoje ersoftowe życie trzymałem baterie NiCd naładowane na maksa i nigdy nie zauważyłem jakiegoś znaczącego spadku wydajności.

Tyle, że zawsze używałem ogniw typu N-1700SCR, nie było sprężyny z którą by sobie nie poradziły.

Ludzie tu kupują jakieś badziewne ogniwa, które mają kosmiczne opory wewnętrzne i nie zawsze trzymają nominalną pojemność a potem się dziwią, że silniczek nie chce ruszyć.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...