murek94 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 (edited) Witam, Wróciła moja replika M16A3 G&P z serwisu ASGSHOP "G&P I LEVEL". W dołączonych dokumentach napisali że zalecana bateria to 8,4V. Więc naładowałem baterię 8,4V i podłączyłem do repliki oddałem jakieś 10 kulek przez okno, po czym replika robiła takie tk..tk ale nie obracała niczym w środku. Wyciągnąłem baterię z kolb, nacisnąłem na spust na semi (poczułem że kabelki są ciepłe), później przystrzymałem SEMI i kable zrobiły się bardzo ciepłe po czym z baterii uniósł się dym, po tym odrazu odłączyłem kabel i napisałem tą informację na forum. Mam nadzieję że pomożecie. Bateria : 8,4V chińska od P&J (ponieważ swoją (9,6V FF wypożyczyłem) P.S Tak zastanawiam się nad podkładkami (opór), lecz przecież przy testach w ASGSHOPie raczej by to zauważyli. Edit// BOże nie tu umieściłem posta proszę o przeniesienie do Problemów I Klasy :/ [Taki stary a nie zna struktury forum. Nie ładnie, nie ładnie.] Edited March 20, 2009 by Foka Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Za słaba bateria ;) Sprawdź na Auto czy bangla. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 (edited) Na Auto i SEMI to samo. Czyli mówisz nowa bateria poprawi ? Może być 8,4 FF ? edit// Zdjęcia baterii Edited March 20, 2009 by murek94 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Zacinka. Nie wiem czemu bezpiecznik Ci nie wywalil. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 (edited) Zacinka czego ?! Tłoka w tylnej pozycji ? Edited March 20, 2009 by murek94 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Coś tam mogło w środku pójść. Rozbierz, zwolnij antyreversal. Prawdopodobnie musisz odsyłać na gwarancje. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 Że tak powiem. Jestem Wqr. Mówisz mi że mam znów im wysłać :/ Nie da się niczego spróbować bez otwieranie GB ? - Co za tym idzie wysyłania do ASGShopu Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 a) Spróbuj na inne baterii. b) Zwolnij antyreversal - do tego musisz wyjać GB z obudowy. To tylko to co możesz bez otwierania GB. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 Podłączyłem jeszcze raz tą samą baterię : tyle iż naładowaną na full. Efekt : Nadal przy naciśnięciu spustu takie TK.. po czym przewód się nagrzewa. Jutro spróbuje jeszcze 9,6V podłączyć i zobaczymy efekt. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Będzie to samo, chyba, że baterie spaliłeś do końca. Uważaj na tą drugą, abyś jej nie ujarał. Zobacz bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 Tłok jest w tylnej pozycji. Czy da radę go jakoś "pchnąć" bez rozkręcania ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Pisze to już trzeci raz chyba, zwolnij antyreversal. Czyli wyjmij GB z body, spójrz w tą dziurke gdzie wchodzi silnik i złap taki mykes co trzyma zębatke silnikową. IMO poszedł Ci albo tłok albo zębatka jakaś. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 Niestety przez tą dziurę silnika nic nie zrobiłem. Więc jutro sprawdzam na 9,6V jak nic to do serwisu. P.S Wiecie czy asgshop przyjmie to jako naprawa gwarancyjna ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 A masz na gwarancji? Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 Oczywiście :) AnR dzięki ci za pomoc - i poświęcenie czasu oraz cierpliwości na moje głupie niektóre pytania :) Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 I tak kończą się sytuacje jak ktoś wysyła replikę na tuning bez dołączonej baterii i prośby sprawdzenia czy owa bateria się nadaje... Tłok zaciął się z powodu za słabej baterii. Jak go mocno chwyciło to nawet mocniejsza bateria czasem nie pomoże - tylko zwolnienie antyrevelsala. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 20, 2009 Author Report Share Posted March 20, 2009 Jutro odzyskam FireFoxa 9,6V więc zobaczę. Teraz mam nauczkę aby wysyłać do was replikę z baterią. Quote Link to post Share on other sites
kubinacci Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 po fotce baterii wnioskuje ze prawdopodobnie nadpaliły (nie koniecznie całkiem) blaszki łączące ogniwa(a jesli się tak stało , opor prądu wzrasta i wydajnosc baterii jest mniejsza), jesli masz gwarancje to oddaj, niech oni się tym martwią. Jesli silnik robi tyk tzn nie kreci, jedynie próbuje sie obrocic to wcale nie oznacza że w środku gb coś musi być uszkodzone, ###proponuje sprawdzic na innej mocniejszej baterii, ewentualnie nowszej### , ktora da rade przekrecic zębatki z tłokiem napiętym w tylnej pozycji (silnik teraz trzyma sie na antyreversie i niema sie jak rozpędzic) a tłok zatrzymany w tylnym połozeniu stawia mu dużo większy opór niż normalnie ;) najlepiej polutowac baterie porządnymi przewodami lub blaszkami miedzianymi :) te wszystkie standardowe stalowe są o kant d... Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Z tą baterią to jazda... "Panowie, nie mogę widłami zaorać pola. Co robić? Odesłać pole na gwarancję???". Nie dziwie się, że ta bateria nie ma siły uciągnąć tłoka. Wygląda jak niklowo węglowa z czasów rewolucji przemysłowej. Proponuję spróbować na porządnym pakiecie. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 Z tą baterią to jazda... "Panowie, nie mogę widłami zaorać pola. Co robić? Odesłać pole na gwarancję???". Nie dziwie się, że ta bateria nie ma siły uciągnąć tłoka. Wygląda jak niklowo węglowa z czasów rewolucji przemysłowej. Proponuję spróbować na porządnym pakiecie. Tu akurat masz rację skoro to chińska bateria z P&J. Nie miałem swoich bateryjek pod ręką dlatego użyłem tej. Dziś po 15 powinienem mieć swojego FF 9,6V. Zobaczymy Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 Batka 9,6V rozwiązała problem, bynajmniej tłok ruszył, i na sucho serię oddałem Quote Link to post Share on other sites
blomd Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 a ja chciałem się zapytać, ile mniej więcej moja m4 g&p na akumulatorze ( 8.4 1500mah Batimex ) powinna wystrzelić kulek, bo obawiam się, że za szybko mi się rozładowuje. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Moja półroczna bateria G&P 8,4V 1100 mAh (ładowana okolo 12/15 razy ładowarką mikro) przy temperaturze +4/6 stopni wytrzymuje okolo 1000 kulek i szybkostrzelność jescze znośna Quote Link to post Share on other sites
blomd Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 (edited) ja swoją ładowałem 4 razy, a wystrzeliłem 1000+ kulek ... chciałem dodać, że ładuję ładowarką mikroprocesorową BOL Basic w trybie FAST. Mój kolega ładował swoją batkę G&P 2200 do kałacha z boyia na mojej ładowarce, wystrzelił +/- 2000 kulek, i śmiga mu jak śmigał. Edited March 27, 2009 by blomd Quote Link to post Share on other sites
Pies Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 (edited) Nie ładuj w trybie fast. Nie dziw się, że kolega wystrzelił więcej skoro ma pojmniejszą baterię. Poza tym to zależy jeszcze od sprężyny, podkładkowania, przewodów i innych rzeczy. Przy okazji opiszę mój problem. Ostatnio wpakowałem do mojej M4 Deep Fire spręzyną m120 Systemy. I niestety zaliczyłem po kilku strzałach zacnikę. Po odblokowaniu po kilku strzałach znów się zacięło. Na m110 DF silnik z batką 9.6 dają naprawdę duży rof i wątpię, żeby odrobinę mocniejsza sprężyna sprawiała im taki problem. Jak włożyłem starą sprężynę to problem zniknął. Co może być przyczyną? Edited March 29, 2009 by Pies Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.