Dragunow Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Witam. Dziś to ja proszę o pomoc. :P Tak jak w temacie jaki silnik jest najcichszy (wiadomo ze EG1000) ale na m140 to on wyje a nie działa... Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Może Turbo-3000, m140 to dla niego nic. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Ten silnik pejota co jest w najnowszych ich replikach.Jak wyjąłem robi takie fajne ciche "ziuu" w porownaniu z innymi. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 A systemy guardery itd a może te hammery. Quote Link to post Share on other sites
Joker_007 Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Hummera nie polecam do takich sprężyn Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Słyszałem, że Hummer padł komuś na jakiejś słabej sprężynie po kilkudziesięciu kulkach, ja bym się od tego trzymał z daleka, bo drogie i widać lipne, cały czas myślę, że najlepszy Turbo-3000, bo tańszy od Systemy i baardzo mocny, no i jednocześnie cichy. Quote Link to post Share on other sites
wally Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Panowie, jakie znaczenie ma czy silnik jest cichy czy głośny jak i tak największy "jazgot" tworzą zębatki? Wszystkie silniki bez obciążenia będą tak samo cicho chodzić, dopiero współpraca z zębatkami tworzy charakterystyczny dla GB dźwięk. Jednym z elementów zminimalizowania tego dźwięku jest używanie zębatek helikalnych. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Mam helikalne i tyle smaru, że uwierz to nie one hałasują xD Quote Link to post Share on other sites
wally Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 I pewnie połączenie silnika z zębatką silnikową w GB też masz zrobione na zębach skośnych? Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 xD Dobra poddałem się. To jaki silnik? W tej chwili mam jeden CA i jeden G&P -wyją jak głupie to samo z EG'iem Quote Link to post Share on other sites
wally Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 NIe silniki wyją tylko styk zębatki silnikowej w GB z zębatką silnika wyje. Spróbuj porządnie wyregulować docisk silnika i problem powinien zniknąć. Pozatym sprawdź czy zębatki w GB nie mają luzów w miejscu styku "zębatka - łóżysko" i "łożysko - obudowa GB". Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Uczysz ojca dzieci robić?! xD Porównaj sobie replikę stockową do której wepchniesz EG'a a silnik CA. Zapewniam Cię że usłyszysz o czym mówię. Quote Link to post Share on other sites
wally Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Wiesz, widziałem i używałem silników TM, CA, G&G, VFC, i do jakich giwer bym ich nie wsadzał to za każdym razem musiałem od nowa regulować docisk. Jeśli uważasz że zamieniając jeden silnik na inny nie będziesz musiał niczego wyregulować to życzę powodzenia w poszukiwaniu cichego silnika. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Nie pytam o rady... Tuninguje nie od dziś, pytam o silnik który generuje najmniejszy hałas. Aż takie trudne to chyba nie jest. No wcale się nie dziwię ze regulujesz docisk przy każdym silniku. Pomyśl sobie że nie tylko Ty tak robisz... Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Ale to już nie jest problem samego silnika. Poziom hałasu zależy też od kąta nachylenia całego silnika względem pierwszej zębatki w GB i profilu zębów na kołach zębatych. Spróbuj inaczej ustawić sam silnik za pomocą stałych docisków. Możesz spróbować wymienić zębatkę na inną lub zeszlifować zęby na niej. Napisz co to za GB. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Naprawdę nigdy nie słyszeliście jak chodzi silnik TM a jak CA (nie podłączone do niczego). Konfiguracja: Szkielet V3 CA silnik CA łożyska kulkowe 7mm zębatki infinity borek prowadnica wszystko guarder oraz spring m130 (no widzicie aż taki słaby w te tuningi nie jestem skoro wyszło prawie 490 fps na m130...) batka 9,6 1100. I jak na moje to silnik nie daje rady z m130 prfzy takiej batce i dlatego wyje. A ustawiłem go na 124758129984 różnych sposobów. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Naprawdę nigdy nie słyszeliście jak chodzi silnik TM a jak CA (nie podłączone do niczego). Konfiguracja: Szkielet V3 CA silnik CA łożyska kulkowe 7mm zębatki infinity borek prowadnica wszystko guarder oraz spring m130 (no widzicie aż taki słaby w te tuningi nie jestem skoro wyszło prawie 490 fps na m130...) batka 9,6 1100. I jak na moje to silnik nie daje rady z m130 prfzy takiej batce i dlatego wyje. A ustawiłem go na 124758129984 różnych sposobów. Po pierwsze to to 490fpsów jakoś nie pokrywa się z Twoim podpisem. Po drugie zmień baterię bo to normalne że będzie Ci jęczało. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Z tą baterią to ciężko bo to jest Gieta xD Co do fps to pracuje nad tym. Sam tyle nie chciałem. Wyszło przypadkiem Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Z tego co pamiętam to silnik ICSa był dość głośny - mocny, ale głośny. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 To pamięć masz słabą. Używam ICS'a od 1,5 roku, chodzi jak marzenie z M150 guardera, cicho i sprawnie :) Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 (edited) ICS Turbo 3000 i dobre podładowanie zębatek i gwarantuje że będzie bardzo ale to bardzo cichutko. Mam taką konfigurację w 3 replikach i praktycznie słychać tylko zderzenie się głowic tłoka i cylindra. P.S Zębatki jakich używam to takie CA i takie ICS'y Edited April 3, 2009 by adrIan Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted April 3, 2009 Author Report Share Posted April 3, 2009 No a widzisz ja mam helikalne xD Podkładkowanie już jest takie że hej! Panowie bo my się źle zrozumieliśmy. U mnie absolutnie nie słychać nic po za silnikiem który chciałbym aby był cichszy. Powiedziałem że wyje... po prostu przejęzyczenie. Quote Link to post Share on other sites
Silk Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Jak ICS poradzi sobie z M120 + Zębatki Helikalne STU CA i Batka 8,4 Sanyo na małych ogniwach? Quote Link to post Share on other sites
ParQ Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 (edited) ICS Turbo 3000 i Sanyo 8,4v na M120? Ba, będzie ładnie chodziło. Wykazałem się i znalazłem potwierdzenie naukowe :-F "Podczas testów przeprowadzonych przez serwis Zbrojowni bez najmniejszych problemów działał ze spręzyną M120 na standardowej baterii 8,4 Cyma." Edited October 21, 2009 by ParQ Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 STU i M120? Niepotrzebne są takie zębaty na zwykłą M120 - tylko obniżają ROF. Takie o zwykłym przełożeniu jak najbardziej dadzą radę M130 w dół. Co do najcichszego silnika, to na pewno nie jakiś wysokoobrotowy - bardziej jakieś zwykły, stock'owy np. EG1000 lub chiński Cymy/JG. Taki silniczek bierzemy i rozbieramy, pakujemy łożysko kulkowe, zamiast ciernego plastikowego, które z reguły w takich silnikach jest, smarujemy, składamy i cieszymy się efektywniejszą i cichszą pracą silnika. Przy okazji rozbierania silnika, polecam go wyczyścić pod biężącą wodą, a potem wysuszyć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.