Funnykiller Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Mam problem z tą replika, gdy postrzelam trochę, wyjmę magazynek i powącham komorę hop-up to lekko śmierdzi spalenizną. Może ktoś wie dlaczego lub miał podobny przypadek. Proszę o pomoc. :cry: :cry: :!: :!: Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 (edited) Pierwsza sprawa - gdzie i czy jest zamontowany bezpiecznik? W wiatrówkach czasami można spotkać, że smar spala się w tłoku, nie wiem jak jest z ASG. Edited March 30, 2009 by Germ Quote Link to post Share on other sites
Funnykiller Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Jeden jest w środku przy Gearbox-ie, a drugi w kolbie przy akumulatorze. Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Pewnie trzeba wyczyścić komorę hop-up i cylinder (zmniejszyć ilość smaru). Quote Link to post Share on other sites
Funnykiller Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 oddałem go do sklepu żeby go sprawdzili, zobaczymy co powiedzą :-o Quote Link to post Share on other sites
Funnykiller Posted April 11, 2009 Author Report Share Posted April 11, 2009 0kazało się, że musi się wypalić sma w komorze HOP-UP :D Replika działa bez zarzutów :D Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 0kazało się, że musi się wypalić sma w komorze HOP-UP :D Replika działa bez zarzutów :D "0kazało" się, że co musi się wypalić :-o ? AEG'i raczej nie imają się ogniem, tudzież jak będziesz chciał coś wypalać to może ci twój AEG strzelić focha i nie "już więcej nie podziałam"... Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Chyba chodzi o analogie do wypalającego się smaru w broni palnej, tutaj kulki zbierają jego małą ilość z gumki i dlatego znika Quote Link to post Share on other sites
Funnykiller Posted July 9, 2009 Author Report Share Posted July 9, 2009 Koleś ze sklepu powiedział tak : "Styki są ok, jednak jest możliwość, że mogą się zacząć przypalać ale w tych modelach to się raczej nie zdaża. Taki zapach może się też wydobywać z gearbox-u smary mogą się powoli wypalać". Nie ważne jest teraz jest już wszystko ok. 8-) Quote Link to post Share on other sites
Drakiva Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 A może poprostu masz tyle FPS,że kulka wylatuje z taką prędkością,że po zetknięciu z gumą hop up ci ją przypala?? :D Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 GB robi coś z czym nie radzi sobie wiertarka udarowa -wypala smar :D poległem jak odpowiedź serwisu usłyszałem a jak Smar się wypali do końca to co sie stanie ? :| ..coś się zapali od tarcia ? Drakiva chcesz powiedzieć że kolega po fachu fireballami strzela ? :P Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Nieważne słownictwo. Miałem rację. A kolega Funnykiller pisze tak zapewne z powodu mojego wyrażenia "W wiatrówkach czasami można spotkać, że smar spala się w tłoku, nie wiem jak jest z ASG." - dosłownie czuć smród palonego smaru, gdy jest go za dużo w cylindrze wiatrówki (lub gdy jest niewłaściwy. Nie wiem, co tam dziadek wlał do wiatrówki. :P ) Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 W wiatrówkach jest to tzw. dieslowanie*, ale w ASG tego nie spotkałem, no, chyba, że kolega miał olej silnikowy, a nie silikonowy w tłoku. *wysokie ciśnienie, temperatura spowodowana tarciem i odrobina oleju ropopochodnego. Analogicznie jak w dieslu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.