AlamoHT Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Witam. Ładowarka mi nie działa, batki rozładowane i niemam jak zwolnić tłoka który został w tylniej chociaż bardziej w środkowej pozycji. Co mam zrobic? Proszę o pomoc. PzDr. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Wyciągnij dżirboks z repliki, wyciągnij silnik i w tej dziurce gdzie widać zębatkę silnikową jest obok anti reversal, który ją trzyma - weź śrubokręt i go zwolnij, cały mechanizm też się zwolni. Tylko uważaj, żeby nie uszkodzić zębatki. Edit: Mały błąd Edited April 15, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Nie musi wyjmować całego gearboxa,wystarczy ze wyjmie silnik i odkręci chwyt i już ma ten otwór na wieszchu ,ale samo odblokowanie nie jest takie proste,musisz najpierw wkrętakiem cofnąć zebatkę zapierając o ząb w zebatce wkrętakiem i w tym samym momencie odciągnąć dzwidnię anti reversala (najlepiej drutem wygiętym w chaczyk) w innym przypadku sprężyna tak napina zębatki że ciężko odciągnąć blokadę Edited April 15, 2009 by mxsebek Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 ...a potem wszystko się dzieje zbyt szybko żeby reagować, zatem bój się boga żeby się nic nie wkręciło w zębatkę. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 (edited) Szczególnie jak nie wyciągniesz całego dżirboksa, odkręcając sam chwyt i wyciągając silnik, mając otwór na samiutkim wieszchu PS. Nie, nie jestem wredny. Edited April 15, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Albo nigdy tego nie robiliście i teoretyzujecie ,albo nie wiem o co wam chodzi odblokowywałem tak tłok chyba z 4 razy i nic sie specjalnego nie działo ,tłok wracał do pozycji startowej ,sprężyna sie luzowała i już ,a pozatym co by niby się miało wkręcić w zębatki ? wkrętak? proszę was , jakoś sam wymieniłem sprężyne ,wypodkładkowałem zębatki ,wymieniłem okablowanie,przesmarowałem gearboxa i hula jak ta lala Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 co by niby się miało wkręcić w zębatki ? wkrętak? nic nie wkręciło NIC, czyli ani chiński wkrętak, imbus, patyczek, wykałaczka, palce, zęby, kut**, głowa, nogi, cokolwiek co ma charakter wkręcania się :) Trzeba przyznać, że sposób jest dobry i się sprawdza... P.S. Mogę tak cały dzień :) Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Ok spox ,chciałem tylko pomóc ,pozdro Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Po prostu z lenistwa szkoda ryzykować zębatki za kilkadziesiąt, czasami >100 zł - "bo mi tak wygodnie", nie mam na celu czepiania się ciebie, ale jednak tutaj jest czego się przyczepić. NIECH ŻYJE SPAM ;-) Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 naładuj batke i strzel.Nic sie nie stanie po 2 dniach Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Borol Alamo napisał że ładowarka mu się rozwaliła :/ Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Ja zwalniałem antyrewers takim ustrojstwem jak mają dentyści, nie mam pojęcia jak się to nazywa, końcówka jest wygięta w takie półkole. Zwalnia zawsze bez konieczności kombinowania z zębatką, nawet M170. Najważniejsze wg mnie to nie puścić zbyt szybko antyrewersu, żeby nie przerwać zwalniania np w połowie, to raczej źle się skończy. A co do batki, to może po prostu pożycz od kogoś z ekipy naładowaną baterię. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Borol Alamo napisał że ładowarka mu się rozwaliła :/ Dla mnie logiczne jest naladowac baterie albo ( jak ladowarka sie zepsula) strzelic z pozyczonej batki. No i kupic nowa dobra ladowarke:) Quote Link to post Share on other sites
AlamoHT Posted April 18, 2009 Author Report Share Posted April 18, 2009 Dobra styka już. Replike miałem odesłać do AsgShop-u poprostu i chciałem żeby miała loozik w gaciach podczas drogi. Aczkolwiek śrubokrętem nic nie zdziałałem to nie chciałem na siłe. Pojechała i tyle. Ps. A to aż tak negatywnie może wpłynąć na GB? ; P Zawsze poprawiałem po serii na semi więc nie wiem. Troszku stresik mnie przeleciał. :) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Ps. A to aż tak negatywnie może wpłynąć na GB? ; P Zawsze poprawiałem po serii na semi więc nie wiem. Troszku stresik mnie przeleciał. :) Głównie na logikę to ząbki tłoka - to trochę jakbyś specjalnie zjadł cukierka przed spaniem i nie umył zębów :mrgreen:, no i sprężyna główna się ubija - na same zębatki chyba, aż tak to nie wpływa - nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Panowie warto dodać, że przy zwalnianiu antireversala trzeba zatkać paluchem dyszę, bo rozpędzone zębatki mogą czasem zajechać zęby tłoka i go po prostu zniszczyć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.