Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tłok w tylnej pozycji. Jak zwolnić?


Recommended Posts

Wyciągnij dżirboks z repliki, wyciągnij silnik i w tej dziurce gdzie widać zębatkę silnikową jest obok anti reversal, który ją trzyma - weź śrubokręt i go zwolnij, cały mechanizm też się zwolni. Tylko uważaj, żeby nie uszkodzić zębatki.

 

Edit: Mały błąd

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Nie musi wyjmować całego gearboxa,wystarczy ze wyjmie silnik i odkręci chwyt i już ma ten otwór na wieszchu ,ale samo odblokowanie nie jest takie proste,musisz najpierw wkrętakiem cofnąć zebatkę zapierając o ząb w zebatce wkrętakiem i w tym samym momencie odciągnąć dzwidnię anti reversala (najlepiej drutem wygiętym w chaczyk) w innym przypadku sprężyna tak napina zębatki że ciężko odciągnąć blokadę

Edited by mxsebek
Link to post
Share on other sites

Albo nigdy tego nie robiliście i teoretyzujecie ,albo nie wiem o co wam chodzi odblokowywałem tak tłok chyba z 4 razy i nic sie specjalnego nie działo ,tłok wracał do pozycji startowej ,sprężyna sie luzowała i już ,a pozatym co by niby się miało wkręcić w zębatki ? wkrętak? proszę was ,

 

jakoś sam wymieniłem sprężyne ,wypodkładkowałem zębatki ,wymieniłem okablowanie,przesmarowałem gearboxa i hula jak ta lala

Link to post
Share on other sites
co by niby się miało wkręcić w zębatki ? wkrętak?

 

nic nie wkręciło

 

NIC, czyli ani chiński wkrętak, imbus, patyczek, wykałaczka, palce, zęby, kut**, głowa, nogi, cokolwiek co ma charakter wkręcania się :)

 

Trzeba przyznać, że sposób jest dobry i się sprawdza...

 

P.S. Mogę tak cały dzień :)

Link to post
Share on other sites

Ja zwalniałem antyrewers takim ustrojstwem jak mają dentyści, nie mam pojęcia jak się to nazywa, końcówka jest wygięta w takie półkole. Zwalnia zawsze bez konieczności kombinowania z zębatką, nawet M170. Najważniejsze wg mnie to nie puścić zbyt szybko antyrewersu, żeby nie przerwać zwalniania np w połowie, to raczej źle się skończy.

A co do batki, to może po prostu pożycz od kogoś z ekipy naładowaną baterię. ;-)

Link to post
Share on other sites

Dobra styka już. Replike miałem odesłać do AsgShop-u poprostu i chciałem żeby miała loozik w gaciach podczas drogi. Aczkolwiek śrubokrętem nic nie zdziałałem to nie chciałem na siłe. Pojechała i tyle.

 

Ps. A to aż tak negatywnie może wpłynąć na GB? ; P Zawsze poprawiałem po serii na semi więc nie wiem. Troszku stresik mnie przeleciał. :)

Link to post
Share on other sites

Ps. A to aż tak negatywnie może wpłynąć na GB? ; P Zawsze poprawiałem po serii na semi więc nie wiem. Troszku stresik mnie przeleciał. :)

 

Głównie na logikę to ząbki tłoka - to trochę jakbyś specjalnie zjadł cukierka przed spaniem i nie umył zębów :mrgreen:, no i sprężyna główna się ubija - na same zębatki chyba, aż tak to nie wpływa - nie wiem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...