pandziol Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 I ja od siebie napiszę, że chińskie zębatki całkiem dają radę, obecnie mam XYT w 2 replikach, jedna ze sprężyną 120 druga 140 obie na dość mocnych bateriach LiPo. Niewiele mogę powiedzieć na temat wytrzymałości przy sprężynie 140 (mam ją od jakiś 3 strzelanek i narazie wszystko ok) ale wcześniej na 130 dawały radę bez problemu. W replice ze sprężyną 120 po ok 1,5 roku od włożenia owej sprężyny musiałem wymienić tłok (stock chiński) bo już się wyjechał ale na zębatkach zero śladów zużycia. Dodam tylko, że nie mam porównania do firmowych zębatek (bo chińskie działają nad wyraz dobrze). Wśród replik w których wymieniałem cokolwiek tylko w jednej znalazłem XYT-y bez zębów (straciły je przy sprężynie 120 - przy zacince tłoka w tylnym położeniu - prawdopodobnie bo to było w replice kolegi i wnioskuję to z jego opowiadania). Quote Link to post Share on other sites
slavo Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 Trochę mnie zmartwiliście Koledzy... Kupiłem jakiś czas temu helikalne TU Systemy i czekam ze zmianą, aż mi się stockowe CA rozlecą. Może dobrze, że się nie spieszę... bo jak dotąd to zębatki stockowe CA w G36 spokojnie wytrzymują M140 i lipola 11 V. A Systema może nie wytrzymać...? No cóż, w ostateczności sprzedam komplecik komuś, kto ceni cichą pracę i ma niewysiloną replikę. Quote Link to post Share on other sites
Walker86 Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 Ja miałem zamontowane Helikalne z systemy na 140 z GFC po 3 miechu używania (strzelania na semi) i na dobrych podkładkach środkowa zębatka miała powykrzywiane zęby przez co zablokowała cały układ, pomijając sam fakt iż zerwało ostatni ząb na zębatce tłokowej na pierwszym strzelaniu. Nie wiem może felerna partia mi się trafiła ale wystarczająco żeby żałować ponad 350 zł Quote Link to post Share on other sites
kerth Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 (edited) Eej, a właśnie chciałem jutro kupić takie zęby. Ale z tego, co czytam, to spring 140, systema magnum i lipol 11,1 je zabiją. To może to: ARES - Shooter - Zębatki Oryginal Gear Set - 18.7:1 Edited July 30, 2009 by kerth Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 Z jakimi maksymalnie sprężynami można używać zębatki Prometheusa : Double Torque i Triple Torque ?? (W połączeniu z mocnym lipolem, silnikiem ITU Guardera i tłokiem DF FT / Hardpiston Prometa). PS .Kerth - Zastanowiłbym się też nad STU Classic Army - Miałem je na M130, później M150 Guardera, przy 10.8v po parudziesieciu k kulek trzymają się nadal. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 double chyba 120 lub m130 triple max 140 chyba a maximum juz do końca. ( sprawdź na asgshopie podają wartości.) Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 Nie żebym miał coś do Twojej odpowiedzi Seger, ale nic mi nie pomogła ;) Sam nie znasz dokładnych wartości, coś tam strzelasz i odsyłasz mnie do strony sklepu. Ogólnie to zapoznałem się z wartościami w w/w sklepie. Sam na DT używałem M150 Guardera przez ~2k kulek, ale jako, że nie było dostępnych mocnych tłoków w sensownych cenach, miałem tylko stock KA i DF z 1 zębem, które padały po paruset kulkach (Na M130 już jest ok). Mam nadzieje, że przy mocnym tłoku będzie lepiej. Mam nadzieję, że ktoś próbował poszukiwane kombinacje i będzie mógł mi pomóc. A najbardziej mnie interesuję jaką najmocniejszą sprężynę wytrzyma komplet TT, ponieważ do DT i tak mocniejszej niż M150 nie będę pakował. Wiem, że Kicpa miał na DT M150 z tego co pamiętam, ale nie wiem jak długo itp. Może tutaj zajrzy ;) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 Będzie źle jak na ITU dam M100? Będzie śmigać? Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 kossa: nie pamiętam wszystkiego wybacz :) grzechotnik: będzie źle. przełozenia zebatek sa dobierane pod odpowiednie spręzyny chodzi o to aby rozpędzony tłok nie spotkał ci sie na drodze z zębatką. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 (edited) http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2159 jak widać triple torque są przeznaczone do max m150. Używam je na sprężynie sp150. Strzelam głównie singlem a czasem auto pociągnę. Wiem że te 5k bb które na nich wystrzelałem nie zrobiło na nich wrażenia. Wcześniej jeszcze chodziły na sp140 parę tysięcy bb. Edited August 2, 2009 by kermit Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Ja używałem DTU Promyka przy M150 guardera i działają dalej ale już na M120. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Witam, Szukam dobrych zębatek do 250zł, żeby ładnie śmigały na M130 lub M140. Co sądzicie o tych dwóch: STU Classic Army ITU Guardera Te, czy może jeszcze jakieś inne? Do tego myślałem o silniku ICSa. Zależałoby mi na dobrej reakcji na spust. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Guardera ja bym brał ;) Wiele osób je chwali, ja bym się zastanowił poważnie nad zębatkami JG ;) Na M140 full auto nie robi na nich wrażenia, więc ja bym je wziął. Zębatki JG III. gen. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 No właśnie czytając Twoje posty też o nich myślałem. W sumie to niedużo kasy, może najpierw je kupię i zobaczę, jak będą śmigać xD Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Tylko są niedostępne, ale warto je wypróbować, są naprawdę świetne ;) a najbardziej je katuje zwierzu, więc jego się pytaj ;) Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 ITU guardera mam w dwóch replikach z sp140 na auto i sp 150 na semi. Mogę powiedzieć że po przemieleniu kilku tysięcy kulek na auto przy sp140 nie widać śladów zużycia to samo na semi z sp150. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Guardera ja bym brał ;) Wiele osób je chwali, ja bym się zastanowił poważnie nad zębatkami JG ;) Na M140 full auto nie robi na nich wrażenia, więc ja bym je wziął. Zębatki JG III. gen. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Potwierdzam, zębatki JG są mocne ale dają taki dźwięk że pożal się boże, to jest najmniejsza linia oporu, BTW czy zębatki helical STU z CA dają szybsze przełożenie niż te z JG?, i o ile bardzo są od nich cichsze? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 na stu będziesz miał mniejszy rof. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 na stu będziesz miał mniejszy rof. A na double torque z promyka?, super torque up są wolniejsze od torque up? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 (edited) na stu będziesz miał mniejszy rof. STU CA miałem co prawda dawno temu ale świetny ROF pamiętam do dziś . Edited August 10, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Jak wyżej - bardzo fajny rof M130, M150 Guarder STU CA silnik ITU Guarder 10,8v 3300 G&P na 9.6c RC 3600 też było bardzo ładnie. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 a na sp130, silniku JG 3 gen i batce 9,6V Sanyo RC 2400 jaki będzie rof przy tych zębatkach? Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Myślę, że dobry ale nie jakaś kosiarka. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 A czy ktoś wie bardziej pewnie? Quote Link to post Share on other sites
Master Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 a na sp130, silniku JG 3 gen i batce 9,6V Sanyo RC 2400 jaki będzie rof przy tych zębatkach? Mam podobny zestaw: -zębatki PJ ( A&K ) -silnik PJ, -sp130 -batka sanyo 9.6 RC 3600 -Łożyskowana cichac głowica tłoka PJ -Łożyskowana prowadnica PJ Bardzo dobre semi, ROF około 11-13/s Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.