Marek Kiljan Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 W tym że zębatki JG to torque up a poza tym to silnik pj i silnik JG mogą się różnić... Quote Link to post Share on other sites
Master Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Silinki sie nie różnią kolega ma JG i robiliśmy porównanie. A zębatki pewnie tez coś w podobie. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Zamiast słowa pewnie wolałbym usłyszeć napewno, liczyłem na odpowiedź jakiegoś experta w tej dziedzinie... Quote Link to post Share on other sites
Blacha89 Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 No tak czytam i czytam doszedłem do wniosku że kupie ten zestaw: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3369 m150 sprzedam, a wsadzę m140 Guardera, Silnik ITU Guardera tez juz mam, LIpo 11,1V 1200mAh 20c, ale gdzieś doczytałem że tłok można by było wymienić może mi ktoś podsunąć pomysł jaki to może być tłok?? taka konfiguracja mi zagra przez dłuższy czas ?? Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Złota łopata za odkopanie rocznego tematu:p, tłok polecam DF z metalowymi zębami. Quote Link to post Share on other sites
Blacha89 Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Złota łopata za odkopanie rocznego tematu:p, tłok polecam DF z metalowymi zębami. myślisz ze jakiś czas mi dobrze zagra, zapomniałem że wymieniłem również całe okablowanie na modelarskie posrebrzane i jakieś tam złączki pozłacane. A nie lepiej jakiś inny tłok bo wolałbym wymienić tłok niż zębatki w przypadku jak by coś się stało. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.