tobi Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) Udało nam się nakręcić filmik prezentujący problem. Bateria była dedykowana przez ASGShop do Systemy PTW MAX. http://www.youtube.com/watch?v=4S0-4cf55fw Edited February 28, 2010 by tobi Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) W moim CTW jest ten sam problem, do tego padła mi dziś bateria GePower 11.1V 1520mAh na styokowym Cylindrze, podczas testów. To już druga bateria która zepsuła się w czasie strzelania z CTW. Czekałem 3 tygodnie aż CASG odeśle mi nową i po weekendzie muszę znów ją im odesłać, to jakiś żart... Szczerze to chyba chciałbym zwrot pieniędzy za baterie i CTW. Wolę dołożyć i kupić Systemę. Szukałem niezawodnej repliki a dostałem "chińczyka", do którego nie mam zaufania. Mam nadzieje że w poniedziałek CASG zaproponuje mi jakiegoś rozsądne rozwiązanie naszego problemu. Edited February 28, 2010 by fizjog Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) Własnie generuje reklamacje do casg. Po wystrzeleniu (cylinder cs350) ok 8 magów załadowanych po 50 kulek (TM, 0,25) ctw po prostu przestało strzelać i zaczęło piszczeć :/ Dioda sygnalizuje, że bateria jest naładowana, ale nie moge oddać strzału. Rozłożyłem karabin, jednak nie mogę go złożyć. Dopiero z wyjętym cylindrem dało radę. Ciekawe jak na to zapatrują się chłopaki z casg. Najlepiej aby wypowiedzieli się w tym temacie. Edited February 28, 2010 by Dudek Javny Quote Link to post Share on other sites
tomekpl Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 No nic, trzeba poczekać na oficjalne stanowisko Kojotów w tej sprawie. Mam nadzieję, że nie każą nam zbyt długo czekać na odpowiedź :???: Ehh, sam miałem dzisiaj zamawiać swoją 14,5', a tutaj takie kwiatki :< :( Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Ja również zgłosiłem właśnie reklamację, bateria + CTW. W poniedziałek po skontaktowaniu z CASG wysyłam do nich replikę. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Zastanawiam się czy nie reklamować również drugiej ctw, która u mnie leży. Jeszcze nie strzelana. Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Qrteczka, to przyjmuje rozmiary pandemii... Również z tymi batkami... I wiesz co, fizjog - chyba masz rację :-( Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) nadto w tym wątku jest są posty nt BB's... Wiem, czytałem. Ale chodzi mi o inne niż te rekomendowane przez Winterski'iego (GG, KSC, TM). Ponadto nie wiem, która waga jest dedykowana do ktorego cylindra w ctw. Mam tylko stock-owy, (który - jeszcze - działa :???:) , a wyzsze - jak czytam - nie dzialają :wink: Edited February 28, 2010 by mat99 Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) mat99 - sorry, nie zrozumiałem w takim razie... Ja się nastawiłem na takie oto nastawy (hmmmm... masło maślane): do CS300 - 0,20g, do "450" 0,28 lub o,30g (do sprawdzenia), Guardery lub DEVILe Blaster'a (0,28). Niestety nie miałem szansy wypróbować :-( Jeśli chodzi o wagomiary - to 0,28/0,30 mniej więcej przez analogię do SCARa GBB (podobna moc). Do pośrednich cylindrów sugerowałbym 0,23-0,25g. Edited February 28, 2010 by macio68 Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 mat99 - sorry, nie zrozumiałem w takim razie... Ja się nastawiłem na takie oto nastawy (hmmmm... masło maślane): do CS300 - 0,20g, do "450" 0,28 lub o,30g (do sprawdzenia), Guardery lub DEVILe Blaster'a (0,28). Niestety nie miałem szansy wypróbować :-( Jeśli chodzi o wagomiary - to 0,28/0,30 mniej więcej przez analogię do SCARa GBB (podobna moc). Do pośrednich cylindrów sugerowałbym 0,23-0,25g. Nie ma za co :mrgreen: Dzięki za wyjasnienie. Oby nam było dane sprawdzić te wyższe cylindry :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) Sprawdziłem - nie działają... :killer: Edited February 28, 2010 by macio68 Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Moja niby na cs350 na sucho strzela. Stan zdrowia skutecznie uniemożliwia terenowe testy. Dudka padła na takim samym cylindrze po kilku magazynkach. Z niecierpliwością czekam na stanowisko casg.pl, choć znając załogę sklepu liczę na szybkie rozwiązanie tego problemu. P.S. Kiedy zakupiliście swoje egzemplarze? Mój jest z zeszłego tygodnia. Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 P.S. Kiedy zakupiliście swoje egzemplarze? Mój jest z zeszłego tygodnia. Moja (custom 14,3') dotarła do mnie w zeszły piatek, tj 19.02. Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Moja też strzela na CS350, ale to nie o to chodzi, zapłaciłem za produkt który działa na cylindrach do M150. Jak bym chciał mieć 350fps to wystarczył by mi zwykły AEG. Kupiony w środę 24.02.2010. Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Tobi ja się z Tobą w 100% zgadzam. Cs350 jest niezbędny w Olsztynie, bo mamy limity. W planie mam zakup mocniejszego cylindra na zloty. Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 (edited) Moja była zakupiona 6 stycznia. Podsumowując: 2 strzelanki, zepsuła już 2 baterie GePower i nie strzela na czerwonym cylindrze. Porażka... Się nastrzelałem... :killer: Edited February 28, 2010 by fizjog Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Moja zamówiona w preorderze, otrzymana 17.02.2010. Tobi, Raq i fizjog - zgadzam się z Wami w 100%, a rzedko mi się to zdarza...;-) Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 W sprawie stanowiska Kojotów to musicie panowie chwilkę poczekać - do popołudnia/wieczoru w poniedziałek lub do wtorku. W tej chwili kolega z firmy jest w kontakcie z Celciuszem i rozprawiają nad tym tematem. Zgłaszajcie wszyscy reklamację uważnie wpisując numer seryjny. Z pierwszych, niepotwierdzonych informacji wynika że jest to wada fabryczna konkretnej serii produkcyjnej modułów ECU. Sprawa jak najbardziej rozwiązywalna. Nie jest to informacja potwierdzona - szczegóły i potwierdzenia jak napisałem w ciągu doby. Spokojnie także - sprawa nie jest rzeczywiście przyjemna - ale bynajmniej ekipa Kojotów nie zostawi was na lodzie i sprawę załatwi tak szybko jak to możliwe. Na pewno nie będzie żadnego czekania na Gen4 jak któryś z was zdążył zażartować ;-). Quote Link to post Share on other sites
WEGA rysiu Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Właśnie zgłosiłem na CASG 2 reklamacje z godnie z instrukcją od Kojotów. Mam nadzieje, że sprawa zostanie szybko rozwiązana. Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 (edited) Vintersky, wobec tego pytanko do Ciebie: poza samym zgłoszeniem reklamacji, z Twoich informacji - rozumiem, że jeśli to wada konkretnej serii, to mamy szansę na SZYBKĄ wymianę replik? I co z batkami, bo - jak widać w tym wątku - kilku z nas straciło swoje aku GE...? Edited March 1, 2010 by macio68 Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Z batką nie było problemu, odesłałem do CASG i dostałem nową. Niestety musiałem na nią czekać, sklep nie miał ich na stanie ale po dostawie od razu mi odesłali nową. Niestety znów się zepsuła... Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Vintersky, wobec tego pytanko do Ciebie: (...) Musicie uzbroić się w cierpliwość. Tak jak napisałem potrzeba doby na ogarnięcie tematu. W tej konkretnej chwili czekamy na informację od Celciusa. Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Świetnie, liczę na szybkie rozwiązanie bo replika jest świetna poza tą wadą. Poza tym zainwestowałem trochę kasy w akcesoria i nie chciał bym się ich pozbywać. Tak wiec czekamy na rozstrzygnięcie sprawy... trzymam kciuki... Quote Link to post Share on other sites
crogool Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Na pewno nie będzie żadnego czekania na Gen4 jak któryś z was zdążył zażartować ;-). To ja, to ja :uśmiech: I proszę by nie traktować tego inaczej jak czarnego żartu. Jestem szczerze zainteresowany w miarę szybkim upewnieniem się, że sprawy wróciły do normy a następnie dorwanie repliki w wersji gen3_Kojoty_noproblem ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Najbardziej przerażającym faktem jest brak jakiegokolwiek zabezpieczenia na wypadek zablokowania mechanizmu. Kiedy zębatka tłokowa nie jest w stanie wykonać pełnego cyklu (z powodu zbyt słabej/rozładowanej baterii lub mechanicznego zacięcia), ECU cały czas trzyma załączonego MOSFET'a czekając w nieskończoność na impuls z fotokomórki informujący o wykonanym obrocie. Oporność zatrzymanego silnika spada do minimalnych wartości, a większość energii idze na rozgrzewanie baterii poprzez jej rezystancję. Co ciekawe, prąd w takim układzie nie powinien przekroczyć wartości bezpiecznika, więc on nas nie uratuje (a jeśli już, to po zdecydowanie zbyt długim czsie). Jedyną możliwością wyjścia z tej sytuacji jest przełączenie selektora na "safe" lub po prostu odłączenie baterii. Podczas kontrolowanych testów, już przez niecałe 2 sekundy lipole rozgrzewały mi się znacznie. Gdyby jednak taka sytuacja pozostała niezauważona, np. podczas strzelanki .. sami zobaczcie sobie na youtube, co się dzieje ze zwartym/przebitym/przeładowanym akumulatorem litowo-polimerowym .. Prawdopodobnie w ten sposób zostały uszkodzone Wasze baterie. Nasi skośnoocy przyjaciele powinni zrobić genialne w swojej prostocie zabezpieczenie: Jeśli po naciśnięciu spustu mechanika nie wykona pełnego cyklu przez określoną część sekundy, niech odłączy zasilanie silnika. Mikroprocesor jest, wystarczy program poprawić i uaktualnić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.