Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CTW - Celcius Training Weapon


Recommended Posts

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W moim CTW jest ten sam problem, do tego padła mi dziś bateria GePower 11.1V 1520mAh na styokowym Cylindrze, podczas testów. To już druga bateria która zepsuła się w czasie strzelania z CTW. Czekałem 3 tygodnie aż CASG odeśle mi nową i po weekendzie muszę znów ją im odesłać, to jakiś żart...

 

Szczerze to chyba chciałbym zwrot pieniędzy za baterie i CTW. Wolę dołożyć i kupić Systemę.

 

Szukałem niezawodnej repliki a dostałem "chińczyka", do którego nie mam zaufania. Mam nadzieje że w poniedziałek CASG zaproponuje mi jakiegoś rozsądne rozwiązanie naszego problemu.

Edited by fizjog
Link to post
Share on other sites

Własnie generuje reklamacje do casg. Po wystrzeleniu (cylinder cs350) ok 8 magów załadowanych po 50 kulek (TM, 0,25) ctw po prostu przestało strzelać i zaczęło piszczeć :/ Dioda sygnalizuje, że bateria jest naładowana, ale nie moge oddać strzału. Rozłożyłem karabin, jednak nie mogę go złożyć. Dopiero z wyjętym cylindrem dało radę.

 

Ciekawe jak na to zapatrują się chłopaki z casg. Najlepiej aby wypowiedzieli się w tym temacie.

Edited by Dudek Javny
Link to post
Share on other sites

nadto w tym wątku jest są posty nt BB's...

 

Wiem, czytałem.

 

Ale chodzi mi o inne niż te rekomendowane przez Winterski'iego (GG, KSC, TM).

Ponadto nie wiem, która waga jest dedykowana do ktorego cylindra w ctw.

Mam tylko stock-owy, (który - jeszcze - działa :???:) , a wyzsze - jak czytam - nie dzialają :wink:

Edited by mat99
Link to post
Share on other sites

mat99 - sorry, nie zrozumiałem w takim razie...

Ja się nastawiłem na takie oto nastawy (hmmmm... masło maślane): do CS300 - 0,20g, do "450" 0,28 lub o,30g (do sprawdzenia), Guardery lub DEVILe Blaster'a (0,28). Niestety nie miałem szansy wypróbować :-( Jeśli chodzi o wagomiary - to 0,28/0,30 mniej więcej przez analogię do SCARa GBB (podobna moc). Do pośrednich cylindrów sugerowałbym 0,23-0,25g.

Edited by macio68
Link to post
Share on other sites

mat99 - sorry, nie zrozumiałem w takim razie...

Ja się nastawiłem na takie oto nastawy (hmmmm... masło maślane): do CS300 - 0,20g, do "450" 0,28 lub o,30g (do sprawdzenia), Guardery lub DEVILe Blaster'a (0,28). Niestety nie miałem szansy wypróbować :-( Jeśli chodzi o wagomiary - to 0,28/0,30 mniej więcej przez analogię do SCARa GBB (podobna moc). Do pośrednich cylindrów sugerowałbym 0,23-0,25g.

 

Nie ma za co :mrgreen:

Dzięki za wyjasnienie.

Oby nam było dane sprawdzić te wyższe cylindry :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Moja niby na cs350 na sucho strzela. Stan zdrowia skutecznie uniemożliwia terenowe testy. Dudka padła na takim samym cylindrze po kilku magazynkach.

Z niecierpliwością czekam na stanowisko casg.pl, choć znając załogę sklepu liczę na szybkie rozwiązanie tego problemu.

 

P.S.

Kiedy zakupiliście swoje egzemplarze? Mój jest z zeszłego tygodnia.

Link to post
Share on other sites

W sprawie stanowiska Kojotów to musicie panowie chwilkę poczekać - do popołudnia/wieczoru w poniedziałek lub do wtorku. W tej chwili kolega z firmy jest w kontakcie z Celciuszem i rozprawiają nad tym tematem.

 

Zgłaszajcie wszyscy reklamację uważnie wpisując numer seryjny. Z pierwszych, niepotwierdzonych informacji wynika że jest to wada fabryczna konkretnej serii produkcyjnej modułów ECU. Sprawa jak najbardziej rozwiązywalna. Nie jest to informacja potwierdzona - szczegóły i potwierdzenia jak napisałem w ciągu doby.

 

Spokojnie także - sprawa nie jest rzeczywiście przyjemna - ale bynajmniej ekipa Kojotów nie zostawi was na lodzie i sprawę załatwi tak szybko jak to możliwe. Na pewno nie będzie żadnego czekania na Gen4 jak któryś z was zdążył zażartować ;-).

Link to post
Share on other sites

Vintersky, wobec tego pytanko do Ciebie: poza samym zgłoszeniem reklamacji, z Twoich informacji - rozumiem, że jeśli to wada konkretnej serii, to mamy szansę na SZYBKĄ wymianę replik? I co z batkami, bo - jak widać w tym wątku - kilku z nas straciło swoje aku GE...?

Edited by macio68
Link to post
Share on other sites

Świetnie, liczę na szybkie rozwiązanie bo replika jest świetna poza tą wadą. Poza tym zainwestowałem trochę kasy w akcesoria i nie chciał bym się ich pozbywać.

 

Tak wiec czekamy na rozstrzygnięcie sprawy... trzymam kciuki...

Link to post
Share on other sites

Na pewno nie będzie żadnego czekania na Gen4 jak któryś z was zdążył zażartować ;-).

 

To ja, to ja :uśmiech:

I proszę by nie traktować tego inaczej jak czarnego żartu. Jestem szczerze zainteresowany w miarę szybkim upewnieniem się, że sprawy wróciły do normy a następnie dorwanie repliki w wersji gen3_Kojoty_noproblem ;)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Najbardziej przerażającym faktem jest brak jakiegokolwiek zabezpieczenia na wypadek zablokowania mechanizmu.

Kiedy zębatka tłokowa nie jest w stanie wykonać pełnego cyklu (z powodu zbyt słabej/rozładowanej baterii lub mechanicznego zacięcia), ECU cały czas trzyma załączonego MOSFET'a czekając w nieskończoność na impuls z fotokomórki informujący o wykonanym obrocie.

Oporność zatrzymanego silnika spada do minimalnych wartości, a większość energii idze na rozgrzewanie baterii poprzez jej rezystancję. Co ciekawe, prąd w takim układzie nie powinien przekroczyć wartości bezpiecznika, więc on nas nie uratuje (a jeśli już, to po zdecydowanie zbyt długim czsie).

Jedyną możliwością wyjścia z tej sytuacji jest przełączenie selektora na "safe" lub po prostu odłączenie baterii.

Podczas kontrolowanych testów, już przez niecałe 2 sekundy lipole rozgrzewały mi się znacznie.

Gdyby jednak taka sytuacja pozostała niezauważona, np. podczas strzelanki .. sami zobaczcie sobie na youtube, co się dzieje ze zwartym/przebitym/przeładowanym akumulatorem litowo-polimerowym ..

Prawdopodobnie w ten sposób zostały uszkodzone Wasze baterie.

 

Nasi skośnoocy przyjaciele powinni zrobić genialne w swojej prostocie zabezpieczenie:

Jeśli po naciśnięciu spustu mechanika nie wykona pełnego cyklu przez określoną część sekundy, niech odłączy zasilanie silnika. Mikroprocesor jest, wystarczy program poprawić i uaktualnić.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...