tomjag11 Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 Mam tuningowany gearbox v3. Po wystrzelaniu ok 5000 kulek pojawił się problem- karabin nie strzela i słychać jakby zębatki się z czegoś ześlizgiwały.myślałem że to problem przy silniku, jednak wyprubowałem z innym i dzieje się to samo. rozłożyłem i złożyłem gearboxa w nadziei że problem minie. Przez "dziurę" w cylindrze wiszę, że tłok kawałek naciąga się, potek kawałek puszcze i znowu się naciąga(tak jakby zębatka tłokowa przesuwała się o połowę) Nie wiem czego to wina. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 to jest raczej nie możliwe :) słychać strzał ? sprawdź łożyska lub trzpienie zębatek Quote Link to post Share on other sites
tomjag11 Posted July 10, 2009 Author Report Share Posted July 10, 2009 Są nowe wogóle nie zniszczone. Może to wina szkieletu?(tłok lata w środku?) Quote Link to post Share on other sites
Mamlas Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 Gsyby zablokowała się jedna zębatka, to na 100% miał byś po niej, jak nie po wszystkich. A jak by tłok miał ją blokować, to na 1000% miał byś po zębach tłoka, ale pierwsze słyszę, żeby takie cuś się działo. OLO wypowiedz się. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 Jak dla mnie masz tam tłok DF albo inne ustrojstwo które nie ma pełnego kształtu tłoka, zeby najprawdopodobniej wbijają się w konstrukcję (tłoka) Innej przyczyny nie widzę po za startymi zębami tłoka. Quote Link to post Share on other sites
tomjag11 Posted July 10, 2009 Author Report Share Posted July 10, 2009 Tłok aluminiowy jbu Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 To albo zjedzone zeby tłoka albo na zębatce którejś. Zdejmij taki półkokrągły plasticzek osłaniający zębatkę , tuż za spustem. Naciś i patrz czy zębatka też wykonuje ruchy w te i wewte czy całe ładne obroty. Jka obroty to tłok. Jak skoki to któraś zębatka. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 Obstawiam to co Marcinek83 napisał, choć przy "niezniszczalnym" Al'u tłoku JBU? Hm :roll:. Quote Link to post Share on other sites
tomjag11 Posted July 11, 2009 Author Report Share Posted July 11, 2009 Spróbuje dzisiaj powymieniać kolejno zębatki bo tak się składa że mam:) Quote Link to post Share on other sites
tomjag11 Posted July 11, 2009 Author Report Share Posted July 11, 2009 Dzięki wielkie. Okazało się, że to wina zębatki silnikowej. Dziwne bo ona G&P była. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Następny co mysi że G&P jest nie do zdarcia, G&P nie jest wcale świetne i nie jest niezniszczalne a wręcz odwrotnie, to dla potomnych. Do co tłoka JBU to też nie do końca, miałem przypadek z pękniętą gładką powierzchnią zębów, jak kończą się zęby jest gładka powierzchnia, potrafi ona pęknąć jak nie przykleimy zębów może tak :F Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.