SHARK82 Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Prawie rok temu kupiłem M4A1 RIS za prawie 700zł i nawet miesiąca nie miałem bez awaryjnego.Na dzień dzisiejszy w sumie ta broń kosztowała mnie około 2tyśi i dalej lipa !!!Na początku postrzelałem troszke i zacięcie co sie okazakło w GB nie było łożysk tylko tandetne tulejki plastikowe które miały tendencje do wyskakiwania z gniazd.Po którymś z kolei zacięciu wpadłem na pomysłby je przykleić i miałem spokój na ok.1500 kulek :-P .I Znów zaczeły się jaja :evil: wyłamalo ząbek z tłoka wymieniłem juz myślałem , że już moge iść w bój gdy chcialem ustawić ją do lasera znów zacięcie!Okazało sie że owe tulejki są tak ciękie że już sie wyrobiły!!!A w między czasie dolne łoże z szynami musiałem dopasować bo potrafiło sie wysunąc.A i przełącznik zmiany ognia zaczoł się kręcić do okoła.I z magazynkiem też nie jest rewelka bo przy oddawaniu strzału musiałem ułozyć go w odpowiednim ułożeniu bo nie podawał kulek.kolesie podpowiedzieli żeby po oklejać magazymek w odpowiednich miejscach taśmą izolacyjną kombinowałem jak koń pod góre a i tak nic to nie dało.Baterie 8.4 znajdowały się w tandetnej atrapie lasera(w której latały jak przysłowiowy żyd po pustym sklepie) którą odłamałem gdy zachaczyłem o gałązke!!!JUŻ NIE WYTRZYMAŁEM!!!Kupiłem : 1 baterie 9.6 3000mAh fire fox koszt ok 160zł 2 kolbe(i tam baterie wlożylem) koszt ok 70zł 3 ładowarke batimex (niby już lepsza bo procesorowa a i tak żekomo mi batke ufajczyła)koszt ok 130zł 4 gearbox wzmacnianego(ze spręrzyną m 120 czy 130 nie pamietam) koszt tylko 700zł po załozeniu przez serwis okazało sie że nie pasuje komora 5 komora koszt ok80zł! I JAK NIE DZIAŁALA TAK NIE DZIAŁA TO JAKIEŚ SPIĘCIE TO ZACIĘCIE TO STRZELA KILKOMA KULKAMI NA RAZ TO ZNÓW BATKA SIĘKOPCI!!! CZY JA MAM TAKIEGO PECHA DO TEJ BROMI CZY NIE TAKI SERWIS!!!! PROSZE PLEĆCIE JAKIS DOBRY SERWIS!!!! :wink: :wink: Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 (edited) A więc tak - po pierwsze jeżeli już serwis, wymiana części to radziłbym wszystko u jednego fachowca, żeby wiedział z czym ma do czynienia. Miałem taki przypadek, robiłem dla kolesia M15 CA (pękł szkielet GB) - siedziałem nad nim 2 miesiące po kilka godzin tygodniowo. Bo to szkielet nie pasował, bo to łożyska były innych wymiarów sratatatata. Złożyłem gearboxa z jakiegoś JG + części tuningowe z M15 przed uszkodzeniem i działa elegancko, a ja mam wreszcie spokój. Jeśli jesteś na tyle zdesperowany, żeby wysłać broń do Białegostoku to mogę się nią zająć. Trochę dziwnie to może wyglądać, ale wiesz, robiłem przeglądy ok. 40 replik, robię za lokalnego serwisanta. Moja zasada jest taka, żeby nie zrobić gorzej niż już jest narobione. Miałem naprawdę wiele przypadków bardzo takich dziwnych, o których mi się nie śniło nawet. Przemyśl sprawę i daj znać. Nie polecę Ci żadnego sklepu-serwisu, bo musiałem poprawiać broń po ASGShopie oraz Krakmanie. Ogólnie trafiali do mnie kolesie właśnie po wcześniejszych doświadczeniach z serwisami pokroju wyżej wymienionych. Edited July 17, 2009 by BuZz Quote Link to post Share on other sites
SHARK82 Posted July 17, 2009 Author Report Share Posted July 17, 2009 DZIĘKUJE ZA PROPOZYCJE ALE TROSZKE SIE BOJE BO WSADZIŁEM W NIĄ JUŻ KUPE KASY. A JAKĄ MAM GWARANCJE NA TO ZE JĄ ODZYSKAM, OSTATNIMI CZASY DUŻO LUDZI MNIE ZAWIODŁO A ZAUFAŁEM IM NA SŁOWO. Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Wyłącz caps lock, bo się czytać nie da. A tak poza tym to poszukaj niedaleko Ciebie kogoś, kto umie rozbierać repliki, weź namiary i oddaj mu replikę. Ona na pewno poskłada Ci do kupy i git. Quote Link to post Share on other sites
SHARK82 Posted July 18, 2009 Author Report Share Posted July 18, 2009 Posiedziałem przy niej i już zaczeła strzelać. Jednak został mały problem kiedyś miała 415fps a teraz to nawet puszki z 5m nie ma siły przebić a w dodatku kulka po wylocie z lufy przeleci około 10m i zaczyna opadać(gdy kiedys przy 415fpsach skutezcnie waliła na około 60m)jeszcze nie które kulki zachowująsię tak jakby wręcz wypadały z lufy. Jaka może być przyczyna tych problemów?Prosze pomóżcie! Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Twardy dystanser w połączeniu z gumką np. guardera i skręcony hop up na maxa dają podobny efekt . Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Moim zdaniem Hop Up'a nie wyłączałeś po strzelaniu dość często i się zrobił grzyb ;-). PS. Tyle władowałeś w replikę, a nie wymieniłeś nawet gumki/lufy? :wink: Quote Link to post Share on other sites
SHARK82 Posted July 19, 2009 Author Report Share Posted July 19, 2009 Spoko spoko nie wszystko na raz! Ale chyba właśnie teraz to zrobie, a co za tym idzie w jaką lufe i gumke mam się zaopatrzyc aby osiągnać jak najlepszy efekt zmian? A odnośnie powyższego problemu diagnoza jest taka: Gumka hop up'a została pozbawiona swoich właściwości w wyniku kontaktu olejem czyli zrobiła sie twarda i nie powraca do swojego pierwotnego kształtu po przejściu przez nią kulki. Pytanie tylko jak tam znalazł się olej i skond(bo do smarowania tłoka chyba jest smar sylikonowy)? Podejrzewam, że olej pochodzi GB a dokładniej jest to olej do smarowania tłoka innej opcji nie ma.Pwenie serwisant dał olej zamiast smaru i to w dużej ilości. Podczas sprężania powietrza olej wraz z powietrzem dostawał się do hop up'a. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 (edited) Silikonem się niczego nie smaruje! Czasami się tylko przydaje do posmarowania mechanizmu hi-cap'a czy sprężyny w low/mid-cap'ie no i włożenia gumki HU do ciasnej komory... Gdyby gumka HU miała stracić swoje właściwości od owego oleju to co na to O-ring na głowicy tłoka i cylindra? Byś tracił tam kupę fps i żaden serwisant czymś takim by nie posmarował zespołu cylindra od wew., no chyba ze serwisant-idiota. Zaś gdyby było za dużo smaru to kulasy by się ślizgały po gumie, a nie ta ją zatrzymywała - moim zdaniem JAK JUŻ PISAŁEM gumka "została pozbawiona swoich właściwości" tyle, że przez twoją nieuwagę - nie wyłączałeś HU ot co. Tak się odkształciła, że kołnierz się cofnął i tracisz tam cholernie dużo FPS... Kup sobie lufę i gumkę systemy + uszczelnienie izolką komory, wsio. PS. Wybacz, ale dla mnie ktoś kto apgrejduje wszystko prócz najważniejszego zespołu w replice czyli zespołu lufy/komory/gumki jest ograniczony, albo cuś. Musiałem :wink:. Edited July 19, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 a) Nie zaczyna się zdania od "a więc". b) Słownik nie gryzie. Skond!!!11! :F c) 90% problemów z replikami wynika z winy użytkownika, jestes solidnym potwierdzeniem tej reguły. Oddaj replikę do kogoś kto się na tym zna, nie montuj już nic sam, jest to dla Ciebie zbyt trudne. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 (edited) c) 90% problemów z replikami wynika z winy użytkownika, jestes solidnym potwierdzeniem tej reguły. Oddaj replikę do kogoś kto się na tym zna, nie montuj już nic sam, jest to dla Ciebie zbyt trudne. No i niestety, władował mnóstwo kasy w badziewną replikę. Z malucha nie zrobisz mercedesa kolego Shark. Edited July 20, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
SHARK82 Posted July 20, 2009 Author Report Share Posted July 20, 2009 a) Nie zaczyna się zdania od "a więc". b) Słownik nie gryzie. Skond!!!11! :F c) 90% problemów z replikami wynika z winy użytkownika, jestes solidnym potwierdzeniem tej reguły. Oddaj replikę do kogoś kto się na tym zna, nie montuj już nic sam, jest to dla Ciebie zbyt trudne. Zgadzam się z Toba że w 90% to wina użytkownika bo ciężko zepsuć replike która wisi w domu na ścianie!!!! PANIE DOSKONAŁY Ps.Uczył Marcin Marcina...(shift'a się przyciska gdy chcesz postawić ! bo w innym razie będzie 1)!!!!! Quote Link to post Share on other sites
SHARK82 Posted July 20, 2009 Author Report Share Posted July 20, 2009 Silikonem się niczego nie smaruje! Czasami się tylko przydaje do posmarowania mechanizmu hi-cap'a czy sprężyny w low/mid-cap'ie no i włożenia gumki HU do ciasnej komory... Gdyby gumka HU miała stracić swoje właściwości od owego oleju to co na to O-ring na głowicy tłoka i cylindra? Byś tracił tam kupę fps i żaden serwisant czymś takim by nie posmarował zespołu cylindra od wew., no chyba ze serwisant-idiota. Zaś gdyby było za dużo smaru to kulasy by się ślizgały po gumie, a nie ta ją zatrzymywała - moim zdaniem JAK JUŻ PISAŁEM gumka "została pozbawiona swoich właściwości" tyle, że przez twoją nieuwagę - nie wyłączałeś HU ot co. Tak się odkształciła, że kołnierz się cofnął i tracisz tam cholernie dużo FPS... Kup sobie lufę i gumkę systemy + uszczelnienie izolką komory, wsio. PS. Wybacz, ale dla mnie ktoś kto apgrejduje wszystko prócz najważniejszego zespołu w replice czyli zespołu lufy/komory/gumki jest ograniczony, albo cuś. Musiałem :wink:. Dzięki GOGIN za rady bo w sumie to jedynie Ty i LEO podpowiedzieliście mi co i jak.Jeszcze jestem zielony w te klocki i chciałem uzyskać informacje oprzyczynach tych awari od zaprawionych w boju a okazało sie ze wiekszość ma tylko wysokie mniemanie o swojej osobie!!!A pewnie nawet własnej batki nie potrafi naładować tylko leci z tym do serwisu!!! Jak dobrze pamiętam to w orginalnym GB głowica tłoka i cylinder były pociągnięte jakims smarem,tak na przyszłość to czym te części smarować? Nie wykluczam tego ze sam załatwiłem tą gumke chodz by z tego względu że nie miałem o tym pojecia i ani razu nawet tego nie zrobiłem. Chciałbym wiedzieć co sądzisz o tej lufie: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=611 i o tej gumce: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=55 chciałbym jeszcze wiedzieć uszczelke wybrałbyś do swojej giwery: http://www.asgshop.pl/sklep/catalog.php?cat=151&mid=24 Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 (edited) Aż się nie chce Ci pomagać czytając takie teksty. Nikt tu nikomu nie płaci za pocenie się nad Twoim problemem, więc swoje pretensje do całego świata zachowaj dla siebie, bo to Ty jesteś tu winnym. :roll: Jak dobrze pamiętam to w orginalnym GB głowica tłoka i cylinder były pociągnięte jakims smarem,tak na przyszłość to czym te części smarować? Smar silikonowy. Lufa i gumka są ok. Ale z oringami za 9-15 złotych to ostro zluzuj ;). Wiem, że wydałeś na chińczyka już 2000 zeta, ale to nie jest powód, żeby znowu przepłacać... W ogóle to ciężko poradzić Ci coś innego jak tylko wymianę repliki, albo odniesienie jej do kogoś, kto się na tym zna i zrobi z nią porządek. Niestety te, boyie, które miałem na serwisie wymagały mnóstwa uwagi żeby chciały chodzić jak należy, a to i tak tylko prowizorka. Felerna firma jednym słowem. Edited July 20, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 (edited) Wydaje mi się, że ten O-ring ze sklepu i tak będzie jedynym sensowym wyjściem - jak ktoś nie wie, że zespół lufy i komory jest najważniejszy w replice to myślisz Viamortis, iż sam znajdzie odpowiedni takowy w sklepie? Pytanie tylko SHARK82 - po co Ci ten O-ring? Sam to wymienisz? Jak Viamortis wyżej pisze - lufa i gumka jest jak najbardziej OK, możesz brać, ale pozostaje dalej fakt, że jak nie umiesz grzebać przy tej replice to pozwól zrobić to komuś kto się zna. SHARK82 - ogólnie to daj na wstrzymanie, nikt się tu nie będzie kłócił, chcecie się pożalić to róbcie to na PW. Edited July 20, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.