Faziv Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Witam, Zamowiłem dziś smar do zębatek (o ten http://www.madonion.eu/Smar_do_zebatek_ICS_p506.html) gdyż wyjeżdżam ze znajomymi na 14 dniowe strzelanie. I pytanie moje jest takie, czy mogłby mi ktoś powiedzieć jak nasmarować zębatki aby czegoś nie spieprzyć. Dodam że posiadam m4a1 ics i był on kupiony w styczniu 2008 roku, przez ten czas ani razu nie był smarowany. Pozdrawiam, Fazi :) Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 (edited) Moje zdanie jest takie jak strzela to niema co kombinować i smarować a jak już tak bardzo chcesz nasmarować i zrobić to dobrze to trzeba otworzyć dolną część GB, usunąć stary smar z zębatek łożysk i okolic , nałożyć nowy na szkielet(pod zębatkami), łożyska i zębatki oczywiście bez przesady, przy tej operacji uważaj żebyś nie pogubił podkładek. PS. Zazdroszczę ci 14 dniowego strzelania.:) Edited July 20, 2009 by HUGO_HUGO Link to post Share on other sites
Faziv Posted July 20, 2009 Author Report Share Posted July 20, 2009 Jeżeli masz poniżej 18 lat, to możesz śmiało jechać ; ) Kurcze, bo ja jestem hipochondrykiem, perfekcjonistą i chce wiesz tak trochę na siłę coś z tą repliką zrobić żeby mieć pewność, że bd. wszystko cacy. A nie mogę tak po prostu od gory psiknąć ? : D Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Tak szczerze mówiąc to ten smar mozna spokojnie psikać przez otwory np. w gb V2 przy prowadnicy sprężyny. Przy rozpylaniu jest w fazie płynej, a po odparowaniu rozpuszczalnika pozostaje dość kleisty smar. Dla osób nie chcących rozbierać gearboxa wprost idealny ;) Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Tak OLO, mój kolega tak robił w końcu smar dotarł do styków i trzeba było je wymienić bo się po prostu spaliły. Link to post Share on other sites
Faziv Posted July 20, 2009 Author Report Share Posted July 20, 2009 Olo, Ja mam ics, więc dostęp do zębatek mam bezpośredni. Pytanie tylko czy mogę to otworzyć, psiknąć na każdą zębatkę zamknąć strzelić parę razy i cacy ? Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Tak, tylko odczekaj chwilę, żeby smar stężał. Marcinek, nie ucz ojca dzieci robić ;) Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 OLO, mówię jak było: kolega pchał do GB olej silikonowy i szlag trafił styki, innym razem smar zrobił swoje, gęsty plastyczny. Przy dużej szybkostrzelności masz gwarantowane że podczas obrotu zębatek siła odśrodkowa rozrzuci nadmiar smaru po całym wnętrzu. Jeśli zaś zrobisz to z głową i nie napaćkasz tego ile wlezie to prawdą jest że taki sposób może zadziałać. Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Wystarczy nie lać na zebatkę tłokową i po problemie ;) Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 A obaj się guzik znacie :mrgreen: . Olej rzepakowy to jest to 8) . Dzisiaj mam wybitnie dobry humor więc posłużę koledze radą: po co chcesz otwierać dół gb? żeby podkładki pomotać i unieruchomić giwerę? Po pytaniu widzę, zę nie znasz sie zbytnio na rzeczy. Szkoda se popsuć taki wyjazd. Zdejmij górę GB i spokojnie po kawałku obracając nasmarujesz wszystko co trzeba. Link to post Share on other sites
Recommended Posts