Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dboy rk02, czy będzie pasować


Recommended Posts

Nie będzie bo Boyi mają dłuższą dyszę od markowych odpowiedników, o jakieś 0,15-0,2mm a to na długości dyszy jest sporo. Może akurat to się trafiło chińczykom, które ja składałem - zmierz suwmiarką długość dyszy u siebie i zapytaj się sklepu jaką długość ma dysza w zestawie. Ogólnie to myślę, że nie co tego brać, bo w stocku masz stalowe kulki, stalowe zębatki XYT - nie padną od byle M130. Złożyłbym jakiegoś custom'a, włącznie z wymianą okablowania, a i taniej by wyszło...

Link to post
Share on other sites

Co chinol to inny, choć jak sprawdzałeś tą identyczność? "Na oko", jak większość rzeczy na tym forum? Mi się też tak wydawało, ale różnicy rzędu 0,2mm różnicy ciężko zobaczyć. Jednak spadek 100 fps na chrono widać dobitnie, eh?

 

Co do tych kosmicznych przeciążeń, to co z tego? Mając stalowe łożyska, mam to w pupie, dobry shimming, smarowanko i chodzą nawet dość z dobrą kulturką. Jak ktoś chce płacić dodatkowe 2-3 stówy niepotrzebnie to jego sprawa.

Link to post
Share on other sites

Co chinol to inny, choć jak sprawdzałeś tą identyczność? "Na oko", jak większość rzeczy na tym forum? Mi się też tak wydawało, ale różnicy rzędu 0,2mm różnicy ciężko zobaczyć. Jednak spadek 100 fps na chrono widać dobitnie, eh?

 

Co do tych kosmicznych przeciążeń, to co z tego? Mając stalowe łożyska, mam to w pupie, dobry shimming, smarowanko i chodzą nawet dość z dobrą kulturką. Jak ktoś chce płacić dodatkowe 2-3 stówy niepotrzebnie to jego sprawa.

 

 

W replice wymieniałem też parę innych klamotów i nie stwierdziłem spadku fps , wręcz przeciwnie całkiem spory przyrost a co za tym idzie dysza faktycznie musiała mieć identyczne rozmiary . A jeśli mówimy o sprężynie m130 i stockowych zębatkach Xyt to żaden cudowny smar i idealny shimming nie pomoże . Z autopsji wiem ,że gearboxa dosłownie wykręca w bok przy strzale .

Link to post
Share on other sites

Akurat Leo ma tutaj rację, łatwo to zauważyć, wsadzająć coraz to "mocniejszą" sprężynę na zębatki ze standardowym przełożeniem jaki mają chociażby omawiane XYT. Jak było wspominane nie raz, dobrze jest to porównać do roweru i na jakich przerzutkach łatwiej jedzie się pod górkę.

 

Tak czy inaczej swoje zdanie wyraziłem i takie ono pozostanie. Nie widzi mi się wydawanie 200-300 zł, na co prawda dobre zęby z odpowiednim przełożeniem, tylko po to by odciążyć mechanizm i uzyskać lepszą kulturę pracy. Ponad 50 tysięcy cykli z czego 40 tys. na m120 i m130, a zębatki są jak nowe, nawet zębatka osi silnika (śmiga toto na stalowych ślizgach), a to w sumie miękkie sprężynki.

Link to post
Share on other sites

Osobiście przebolałem parę groszy na zęby od elementa . Różnica diametralna , koszt niski . Swoją drogą mówię o zębach które wrzucano do stockowych boyii 2 lata temu , kiedy jeszcze chińczyki miały "normalne" sprężyny . Z biegiem czasu jakość chińskich produktów nieznacznie wzrosła (przykładem jest choćby jg ) Pewno zęby z innym przełożeniem dają teraz do replik ze stockowymi m120 .

Link to post
Share on other sites
Osobiście przebolałem parę groszy na zęby od elementa . Różnica diametralna , koszt niski . Swoją drogą mówię o zębach które wrzucano do stockowych boyii 2 lata temu , kiedy jeszcze chińczyki miały "normalne" sprężyny . Z biegiem czasu jakość chińskich produktów nieznacznie wzrosła (przykładem jest choćby jg ) Pewno zęby z innym przełożeniem dają teraz do replik ze stockowymi m120 .

Weź mi idź tu z tym syfem kupiłem te zęby i były tak krzywo zrobione, że nawet bez shimmingu na m110 silnik się cholernie grzał i wszędzie było widać porysowane śłady i te zęby nie chodziły gładko. 130 zł na marne.

 

EDIT: Już nawet zęby cymy tak nie rzężą.

Edited by decigner12
Link to post
Share on other sites

Weź mi idź tu z tym syfem kupiłem te zęby i były tak krzywo zrobione, że nawet bez shimmingu na m110 silnik się cholernie grzał i wszędzie było widać porysowane śłady i te zęby nie chodziły gładko. 130 zł na marne.

 

EDIT: Już nawet zęby cymy tak nie rzężą.

 

Tja... Tak czy inaczej XYT miotą, tanie jak barszcz, a wytrzymują wszystko. Widzisz za te 130 zł miałbyś przynajmniej 2 komplety nowych XYT.

Link to post
Share on other sites

Zębatki XYT - m130 jakieś 30-40k przebiegu - zero śladów zużycuia

Zębatki A&K - m140 koło 80k kulek przebiegu w m249 - zero śladów

Zębatki JG - m130 10k, m140 30k, m210 6k - małe ślady zużycia na silnikowej

Zębatki 300 % torque element - nie zdążyły naciągnąć m150 i pękła środkowa ...

Link to post
Share on other sites

Element to syf jedyną rzecz którą robią dobrze to silniki, łożyska i podkładki.

Nigdy więcej tego shitu.

 

Na podkładkach widziałem zadziory, na ich dystanserach (P&J na taiwainie) również. A silniki i łożyska pewnie jak się trafią. Piece of shit, nie kupujcie tego syfu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...