valdasus Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 czy mozna przerobić te zestawy z gearboxów v.2 czy v.3 by pasówały do V,1? Próbuje wyciszyc Famasa ale do V1 nic nie moge znaleźć ?sa jakies uniwersalne ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 (edited) Opierając się na tym "rewju" klik. Dochodzę do wniosku, że rzeczy takie jak sprężyna, tłok, łożyska, głowica tłoka, dysza, a może i nawet zębatki da się zastąpić tymi z V2/V3. Tutaj prowadnica sprężyny przykładowo... PS. Czemu chcesz go wyciszać? Jeśli to marujec to ta bestyja jest cicha, daj na wylot lufy jakiś tłumicz i wsio. Edited August 14, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 http://translate.google.com/translate?hl=e...0%26Itemid%3D22 Popłakałem się ze śmiechu :D Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 @grzechotnik - fajnie, też się cieszymy, tylko co to wnosi do tematu? Teraz dopiero zobaczyłem w temacie, iż użyłeś zwrotu "cichego cylindra". No z takim możesz mieć mieć problem, bo osobiście z takowymi się nie spotkałem, choć kto wie, może grzechotnik Ci taki zrobi? Quote Link to post Share on other sites
valdasus Posted August 15, 2009 Author Report Share Posted August 15, 2009 Grzechotnik się smiał ale instrukcje roizbiórki gearboxa wysłał i to nawet czytelną i zrozumiała? a faktycznie temat delikatnie żle sformułowałem ale sam wiesz o co Mi chodziło wiec zrozumiany jest hehe Sorry Grzechotnik hehe Quote Link to post Share on other sites
melon Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Co do wyciszania, od siebie mogę polecić smarowanie sprężyny smarem grafitowym :) Patent pewnie przez wielu znany i sprawdzony. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Co do wyciszania, od siebie mogę polecić smarowanie sprężyny smarem grafitowym :) Patent pewnie przez wielu znany i sprawdzony. Tak, tylko ile ten smar przetrwa na tej sprężynie w AEG'u (bo w springu to jest git, sam mam). Zresztą rozbryźnie się po mechanizmie i wtedy masz -20 do ataku. Quote Link to post Share on other sites
melon Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 (edited) U mnie trzymało to parę miesięcy w AEGu, nasmarowałem też zębatki i zęby tłoka i wszystko chodziło cicho przez kilka miesięcy (dokładnie to będzie z 8 ), strzelana raz tygodniowo z przewagą strzelania na auto. Edited August 18, 2009 by melon Quote Link to post Share on other sites
valdasus Posted August 18, 2009 Author Report Share Posted August 18, 2009 spróbuje Zestaw Wyciszonej Głowicy tłoka i cylindra i do tego ten smar grafitowy , skoro juz kilka osób widziałem pisało o tej formie wyciszenia mechanizmów Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Tja, "wyciszonego cylindra" no i smar grafitowy, no miodzio! Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Tak, tylko ile ten smar przetrwa na tej sprężynie w AEG'u (bo w springu to jest git, sam mam). Zresztą rozbryźnie się po mechanizmie i wtedy masz -20 do ataku. Nie przywiązuj się tak do menela :-F Shimming porządny też się przyda ;) Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Z tego co kiedys wyczytalem na zagranicznych forach. tlok i glowica wytlumiajaca rzczywiscie wytlumiaja, ale nieznacznie. Anyway, rpeliki byly testpwane na m130, wiec nie dziwota ze klasniecie tloka o glowice bylo dosyc znaczne... Wg mnie najlepszy efekt tego wynalazku jest wtedy jesli zastosuje sie dosyc slaba sprezyna Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 (edited) Czary - mary, chokus - pokus, google - pomoz ;) http://www.airsoftmechanics.com/home/index...&Itemid=26; Cale sprawozdanie w jezyku ichnim tj angielskim Dla leniwych lub nie znajacych agnielskiego : zamiast spodziewanego calkowitego wytlumienia, uslyszelismy tylko wytlumione "TUD" w miescu ostrego dzwieku "PAC" Wytlumiajace zestaw powoduje co najwyzej zmiane tonu klasniecia a przez to obniza o jakis % odglos ,aczkolwiek nie likwiduje halasu postalego podczas strzelania ( producent zastrzela sie na wszystkie bostwa ze to cos faktycznie powoduje 100% wytlumienia ) Edited September 24, 2009 by johny13 Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 25, 2009 Report Share Posted September 25, 2009 Tu nie do końca chodzi o wyciszenie strzału, a raczej o odciążenie szkieletu przy mocnej sprężynie. Zresztą łatwo opierać się na "TUD i "PAC" - podaj mi różnicę między nimi w decybelach, bo zmysły ludzkie częstokroć są zbyt omylne. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 25, 2009 Report Share Posted September 25, 2009 Bardzo się przydaje wtedy kawałek gumy 0,5mm i taśma dwustronna do luster. Przyklejamy takie coś do głowicy cylindra i mamy dużo ciszej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.