overs Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 witam. mam kilka pytań, problem polega na tym że dość często zacina mi się kulka w komorze, i tym samym w tłoku zjeżdża przednie początkowe zęby... 1. czy jeśli dystanser jest na zero to kulka przeleci przez komore ( wrzucamy powiedzmy ręcznie ) bez zatrzymania , czy musi się zatrzymać na "kożuszku" gumki ?? 2. czy plastik ( zapięcie w kształcie księżyca ) na komorze HU ma znaczenie jeśli chodzi o głębokość osadzenia lufy i tym samym może powodować to że się kulka zacina ?? bo mam lekko zjechany ten plastik i niewiem... 3. czy standardowe zębatki z JG i bateria 9.6v , silnik S. Magnum może powodować to że zjeżdża zęby ( początkowe ) , chodzi mi o przełożenie. 4. kulka na gumce z Systemy częściej blokuje mi się niż guardera , przypadek ?? dodam ze GB v.2 m16a4 JG , komora KA , lufa precka Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 witam. mam kilka pytań, problem polega na tym że dość często zacina mi się kulka w komorze, i tym samym w tłoku zjeżdża przednie początkowe zęby... 1. czy jeśli dystanser jest na zero to kulka przeleci przez komore ( wrzucamy powiedzmy ręcznie ) bez zatrzymania , czy musi się zatrzymać na "kożuszku" gumki ?? 2. czy plastik ( zapięcie w kształcie księżyca ) na komorze HU ma znaczenie jeśli chodzi o głębokość osadzenia lufy i tym samym może powodować to że się kulka zacina ?? bo mam lekko zjechany ten plastik i niewiem... 3. czy standardowe zębatki z JG i bateria 9.6v , silnik S. Magnum może powodować to że zjeżdża zęby ( początkowe ) , chodzi mi o przełożenie. 4. kulka na gumce z Systemy częściej blokuje mi się niż guardera , przypadek ?? dodam ze GB v.2 m16a4 JG , komora KA , lufa precka 1. Tak 2. Tak - jak za bardzo wepchniesz lufę w komorze to kołnierz gumy może się zawijać i kulas na tym blokować - tłok może stawać w tylniej pozycji. 3. Tak trudno powiedzieć bo to zależy od twardości sprężyny 4. A jak myślisz? A ja dodam żebyś czyścił lufę lub/i pochwalil się jaką masz "preckem". Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 1. Dopiero na kołnierzu powinna się zatrzymywać. A nie na wysepce podkręcającej. 2. Ten plastik to bodaj najważniejsza część komory ;-) . Bez niego lufa się wysuwa jesli nie jest CIASNO wepchnięta i po podwinięciu gumki, następuje wielka zacinka, śmierć tłoka i czasem zębatek. 3. Przełożenie ma się nijak to zjeżdżania tłoka dopóki nie przegniesz i nie zrobisz kosiary. Jaki to tłok? Jaka sprężyna? Powiedzmy, że wedle mnie przy m130-140 i niżej nie ma sensu zakładać Magnuma a patrząc po tym, zę precka/komora KA/Magnum, wnioskuję, zę masz coś a'la m140-150. W takiej konfiguracji nie ma szans na rekord życiowy ROFu więc raczej winiłbym jakość tłoka i zacinki. 4. Guarder jest miękką kupą, pęka od patrzenia na niego. Łatwiej na chama w razie problemów przepchnąć przezeń kulkę. Quote Link to post Share on other sites
wykrojnik Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 od kilku tyg walczę z moją gietą. Zmieniłem lufą na precyzyjną guardera 363 mm i przezroczystą gumkę guardera. I mam straszny problem, gdyż teraz bez problemu strzela na semi, jednak na auto bardzo często się zacina (kulki g&g). Wydaje mi się że właśnie kołnierz się podwija. Rozkładałem to i składałem już dziesiątki razy, próbowałem nawet z zieloną gumką g&g, ale było tylko gorzej. Co do powyższej dyskusji chciałbym odnieść się do punktu 2 a mianowicie do stopnia nasunięcia komory hu na lufę. Ja teraz za każdym razem robiłem to powiedzmy do "oporu", czy to poprawny sposób ? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 Nie będzie to czasem wina dyszy? Że nie nadąża się cofnąć podczas full auto? Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 A może problemem jest popychacz? Zresztą nic nowego... zazwyczaj winny był popychacz lub gumka. Pomijając geniusza od pękniętej gumki wsadzonej na odwrót by nie było nieszczelności :hahaha: Quote Link to post Share on other sites
henno Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Wymieni gumkę guardera na zielona G&G lub inną, gumkę guardera lubia podwijać bez powodu. Powinna pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.