Grey Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 W styczniu zaczęła się tworzyć grupa graczy FPS, którzy poza zwykła grą multiplayer szukali możliwości wprowadzenia w świat strzelanin 3D realistycznej taktyki. Tak jak istnieją grupy, które zbierają militaria i informacje o jakiejś konkretnej jednostce i starają się ją odwzorowywać, tak ta grupa, nazwana TEAM TACTICAL obrała sobie za wzór 75-ty Pułk Piechoty Rangers. TT nie jest klanem i nie bierze udziału w sportowych meczach, ladderach czy innych konkurencjach. Przede wszystkim szukamy informacji o taktyce, a następnie, podczas treningów, staramy się ją opanować i płynnie wykorzystywać. Oczywiście jest to żmudna i czasochłonna praca, ale to właśnie jest w tym piękne. Naszym celem jest osiągnięcie pełnej płynności i szybkości w wykonywaniu poleceń i dowodzeniu. Oczami wyobraźni widzę 9-osobowy squad TT sprawnie przeczesujący teren zabudowany w America's Army, czy penetrujący gęstą dżunglę w Operation Flashpoint. Na razie daleko nam do tej wizji, ale na każdym treningu robimy jeden krok w przód. Poza samymi treningami umawiamy się w mniejszym gronie na serwerach publicznych i szlifujemy umiejętności w ogniu walki. Materiał do tej pory wprowadzony: - wchodzenie do pomieszczeń (drzwi zamknięte, drzwi otwarte, z granatem, bez) - wchodzenie / schodzenie schodami - poruszanie się w mieście (MOUT) - formacje: the stack, wedge, file, line - w otwartym terenie: bounding overwatch, travel - wycofanie z ogniem osłonowym Jak widać jest jeszcze mnóstwo materiału. Od kolejnych szczegółów jak powyższe, po koordynacje na poziomu squadu (może kiedyś plutonu), przygotowanie planu ataku, marszu i obrony przez dowódcę, współdziałanie z innymi siłami (śmigłowce, APC, czołgi) itd. I dlatego zapraszamy wszystkich fascynatów militariów, taktyki, realizmu i gier komputerowych w nasze szeregi. Nie wymagamy żadnych umiejętności na początek. Jedynie szczerej chęci doskonalenia się i subordynacji. Obecnie wykorzystujemy do ćwiczeń: - America's Army: Special Forces 2.1 - głównie do ćwiczeń taktyk MOUT - Operation Flashpoint: Resistance 1.96 - ćwiczenia w terenie otwartym i współdziałania z innymi formacjami. - Team Speak 2 - do komunikacji głosowej (wraz z mikrofonem i słuchawkami) Powyższe oprogramowanie jest konieczne by być pełnoprawnym członkiem TT, ale wystarczy jedna z gier i TS, aby móc z nami ćwiczyć. Obecnie treningi odbywają się co środa, domyślnie o 22.00. HOOAH! Krzysiek Studziński Team Tactical link do forum (należy się zarejestrować, aby mieć dostęp do większosci materiałów) http://tt.szarego.net Quote Link to post Share on other sites
Grey Posted June 28, 2004 Author Report Share Posted June 28, 2004 Pragnę poinformować wszystkich zainteresowanych działalnością TT, że od tego tygodnia będzie się odbywać dodatkowy trening. Trening ten będzie powtórką materiały z treningu środowego. Ustaliłem go na sobotę, godz. 11.00, ale moze się on w najbliższym miesiącu przesuwać, tak, aby pasował jak największej ilosci chętnych. Quote Link to post Share on other sites
Zjawa Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 eeee... dobrze, ze wam lańcuch nie spadł :roll: Quote Link to post Share on other sites
Grey Posted June 29, 2004 Author Report Share Posted June 29, 2004 Zjawa, jesli masz AAO lub OFP, to zapraszam Cię na nasz trening jako recenzenta. Przyjdź, poćwicz, zobacz co robimy. A później napiszesz tutaj krytykę. Co Ty na to? Trening trwa zazwyczaj ok. 1h. I w środę przesunął się na 21.00. Quote Link to post Share on other sites
Zjawa Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 jak wroci kumpel i mi da aao2.1 bo mi sie moje rozkraczylo to moze i tak :wink: Quote Link to post Share on other sites
kthulhu Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 no ja dosyc czesto gram w AA i tez od jakiegos czasu chcialem wprowadzic elementy taktyczne do gry zamiast pospolitego, ale sprawdzonego rush'a. Napiszcie mi na gg (2079335) kiedy mniej wiecej bedziecie grali i gdzie (ip) to bym moze do was wskoczyl... zawsze chcialem zobaczyc, jak to wyglada w grze Quote Link to post Share on other sites
Wraith Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 Juz kiedys bylem w zespole midzynarodowym o takich samych zasadach. Gralismy w MoHAA i bylo naprawde swietnie - klimat miodzio. Quote Link to post Share on other sites
Grey Posted July 1, 2004 Author Report Share Posted July 1, 2004 http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=7553...=asc&highlight= Quote Link to post Share on other sites
Robson Posted July 12, 2004 Report Share Posted July 12, 2004 co musze robic zeby sie tu dosatc znaczy do takiego teamu??? bo niedlugo zakladam stalke a chcialbym troszke z wami AA:O pocwiczyc... bo OF to jakies zabalaganione jest... :P Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 12, 2004 Report Share Posted July 12, 2004 bo OF to jakies zabalaganione jest... :P czytaj - nie jest to prosta napierdalanka tylko trzeba myslec i planowac? :P Quote Link to post Share on other sites
Robson Posted July 12, 2004 Report Share Posted July 12, 2004 nie o to mi chodzilo... dokladniej... eeeee.... jakbys dluzej w to pogral to bys zobaczyl jak sie dostaje z AK, ktorego wlasciciel jest na drugim koncu wielkiego miasta... mialem pare nieoficjalnych dodatkow i na takiej np. Somalii gdzie miasto jest ogromne dostawalem kulka z drugiego konca danej may... nie jest to przyjemne... dodatkowo malo szczegolowa grafa ktora z wiekszych odleglosci czasami sie sypie albo ciezko rozroznic cokolwiek .... (czasami) Quote Link to post Share on other sites
Robson Posted July 13, 2004 Report Share Posted July 13, 2004 mam dodatek resistance i dla mnie dalej ta gra to nie jest to.. oczywiscie nie podwazam zdania, ze jest gra zla, ale wole inne produkcje z serii "Amerykanscy Bohaterowie"... :P :P :P sam spedzilem wiele godzin przy edytorze generujac sobie jakies bitewki... a w full detal juz gralem w to :D tylko nie na swoim mkompie :D Quote Link to post Share on other sites
Wraith Posted July 14, 2004 Report Share Posted July 14, 2004 Chlopaki troche nie ten temat. Zasmiecanie dyskusje :| Zreszta tak banalne poglady mozecie sobie na privie powymieniac. Nie wszystkich one interesuja. Quote Link to post Share on other sites
PAT_Pinky Posted July 14, 2004 Report Share Posted July 14, 2004 nie o to mi chodzilo... dokladniej... eeeee.... jakbys dluzej w to pogral to bys zobaczyl jak sie dostaje z AK, ktorego wlasciciel jest na drugim koncu wielkiego miasta... mialem pare nieoficjalnych dodatkow i na takiej np. Somalii gdzie miasto jest ogromne dostawalem kulka z drugiego konca danej may... nie jest to przyjemne... Za to wlasnie kocham Flashpointa, ten realizm. Robson poczytaj sobie o broni palnej poczytaj troszke wspomnien ludzi ktorzy walczyli. Dla mnie smaczkiem bylo to ze dostalem kiedys w Flashpointcie zblakana kula, walki byly dosyc daleko ode mnie. Pewnie ze nie jets to przyjemne ale tak samo jest w realu. dodatkowo malo szczegolowa grafa ktora z wiekszych odleglosci czasami sie sypie albo ciezko rozroznic cokolwiek .... (czasami) Flashpoint to nie gra w ktorej podziwia sie ladne widoczki, szczerze mowiac to oprocz modeli pojazdow wisi mi jak bedzie wygladala reszta grafiki. Tu nie chodzi o wodotryski graficzne tylko o taktyke, klimat, i w miare duza realnosc. Jesli chcesz ponaparzac sie latwo szybko i przyjemnie to pomyliles sie instalujac ta gre, tutaj trzeba pomyslec a nie grzac do wszystkiego co sie rusza. Wybacz mi, ten ton ale jestem fanem tej gierki i troszke mnie denerwoje kiedy ktos mysli o niej niczym o zwyklym wygrzewie. Ps. Nawet w ASG bawie sie w mundurku jaki maja rosjanie w Flashpoincie a moja bronia jest AK, wiec zrozum mnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.