Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielet Gearboxa + Bore-up


Recommended Posts

Jestem posiadaczem repliki GR16 firmy G&G. W Gb było kilka modyfikacji ( łożyskowana prowadnica JBU, spring M120 MadBulla, blokada przeciw-powrotna Boya i łożyska 6mm JBU ), wszystko było ,, opakowane " szkieletem DeepFire 6mm. Niestety zachwalany szkielet DF nie poradził sobie z baterią li-po 11,1 V 2000 mAH oraz silnikiem M120 G&P, jednym słowem pękł. Stwierdziłem, że warto byłoby sprawdzić chińskie szkielety, gdyż ponoć są równie mocne. Chodzi mi dokładnie o ten szkielet - http://allegro.pl/item724499227_szkielet_g...cniony_agm.html. Przy wymianie szkieletu chciałbym również wymienić tłok na aluminiowy JBU oraz zestaw Bore-up od Guardera. Tu pojawia się moje pytanie - Czy szkielet AGM wytrzyma na dłuższą metę ?

Link to post
Share on other sites

Agm'owi ja bym nie ufał zwłaszcza na długą metę . Prędzej już tym wyciągniętym z boyi tudzież pj oraz nowych jg . Po 2 latach nie oszczędzania repliki na m130 mój szkielet wygląda jak nowy . Posiadam szkielet od boyi .

Edited by Leo_111
Link to post
Share on other sites
zwykły sensowny szkielet

Zapewne rozwiałeś jego wątpliwości . Tylko nigdzie nie mogę znaleźć takiego producenta...??Już pomijając fakt ,że w naszym kochanym kraju takiego czegoś nie dostaniesz , a koszty zakupu za granicą przekroczyły by koszt "Super-wzmocnonego....szkieletu".

Edited by Leo_111
Link to post
Share on other sites

Leo_111 - Również myślałem nad tym, aby zakupić szkielet BOYA w Specshopie. Tylko , że on ma niestety łożyska 7mm, a zakup łożysk to kolejny wydatek rzędu 50-60 pln :wink: . Pieniądze są tylko wolałbym wydać więcej na części znajdujące się w środku GB. Dlatego wolałbym, aby szkielet był na łożyska 6mm, które już posiadam. W sumie P&J jest też dobrym rozwiązaniem tylko jak on wygląda cenowo ?

Link to post
Share on other sites

Może rzeczywiście niezbyt jasno się wyraziłem.

Pisząc "zwykły sensowny szkielet" miałem na myśli standardowy stockowy szkielet, np. jakieś CA czy Marui, często pojawiają się za małe pieniądze na allegro, w sklepach coś najtańszego markowego też raczej dużo nie wyjdzie.

A jak kolega zdesperowany, to i chiński ujdzie.

 

V2fix u nas nie ma, ale wysyłają z Nashville z $10, czyli naprawdę niewiele drożej, niż kurier po Polsce.

Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że ten wynalazek ma zmniejszyć napór na ściankę GB i w ten sposób uratuje go przed pęknięciem. Patent wydaje się genialny, ale Angielskiego nie znam na poziomie komunikatywnym, więc niestety nie zamówię niczego zagranicy. No chyba, że jakimś cudem uda się to dorwać na allegro 8-) .

Link to post
Share on other sites

Wystarczy podeprzeć komorą szkielet :???:. M120 + BU? I co to znaczy "dobra szczelność" - każdy interpretuje rzeczywistość inaczej i wybacz, ale kompletnie nie znam definicji twojej dobrej szczelności, tak jak nie znam firmy tej M120 i firmy BU. Bo równie dobrze to może być M120 Guarder'a i BU Guarder'a, lub M120 Prometheus'a i BU Elementa, wyniki będą różnić się kolosalnie...

Link to post
Share on other sites

W takim razie powtórzę to co napisałem w pierwszym poście tego tematu. Obecnie w GB siedzi spring M120 MADBULLA ( możliwe, że przy wymianie szkieletu zmienię go na sprężynę Guardera ) i chciałbym zamontować Bore-up od GUARDERA. Mówiąc o szczelność, miałem na myśli to, że złoże replikę tak, aby nie było żadnych strat fps spowodowanych nieszczelnością komory i borka. Mimo iż wykonałem docisk ,,własnej roboty " jednak nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu.

Link to post
Share on other sites

grzechotnik - Zapewne chodzi Tobie o ten model -http://allegro.pl/item724500200_szkielet_gearboxa_v2_wzmocniony_jg.html. W sumie mnie nawet pasuje bardziej niż Boya, gdyż lożysk nie trzeba będzie kupować i szkielet nawet trochę tańszy ( zostanie więcej kasy na inne częsci.

Co do BU to myśle, że właśnie m120 jest tą dolną granicą do montażu. Wiele osób ma m120 + BU i są z tego zestawu zadowoleni. Co do spring to pamiętam, że jak go pierwszy raz mierzyłem miał 410 fps, teraz nie wiem dopiero w tygodniu wybiorę się do specshopa, więc i emke zabiorę za pomiary 8-) .

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Kiedyś na strzelaniu ktoś wspomniał o STSie... i się zaciekawiłem ale w Polsce nie ma tego typu wzmocnień, trudno...

No więc czy ktoś zrobił samodzielnie shock transfer system do GB.2 z gumy ??? Ponieważ chciałbym to zrobić sam, może ktoś już coś takiego stworzył ? Narazie to włożyłem kawałek twardej gumy między szkielet a komorę HU... Nie wiem czego się spodziewałem ale wygląda to tandetnie... nie wiem czy spełnia dobrze swoje zadanie... nie wiem też czy to wystarczy, aby GB był naprawdę dobrze wzmocniony i zabezpieczony przed pękaniem, przy mocnych tuningach GB2

Założyłem Bore-Up i chce dodatkowo wzmocnić szkielet GB, jutro zabieram się za budowę amortyzatora na oko ze zdjęć i później napisze jak to wygląda i działa.

Edited by Kac3r
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...