zwierzu93 Posted February 8, 2010 Author Report Share Posted February 8, 2010 (edited) Dysze polecę Ci JBU, gumke systemki. na m150, cześciach stockowych + gumal systemy, lufa stock GP 510mm i dysza jbu mam 555-560 fps więc na m130 możesz dorobić sie nawet 500 fps :) Zalezy kto i jak Ci to złoży. Kulki polecę Ci 0.28g madbulla Edited February 8, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
Dorson Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Co do fps do zależy mi żeby nie przekroczyły one 450(więcej nie potrzebuje a nie chce nikomu robić krzywdy) więc myśle, że ta CYMA, nie wyżyłowana będzie najlepszym wyborem Ej a jak Ci bebechy wyglądaja z tą M150 :-F ?? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Jak chcesz mieć do 450fps to M120 max bo na 130 trzeba się postarać żeby mniej wyszło ;) Quote Link to post Share on other sites
Dorson Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 (edited) Ej szumitek widziałem Twój filmik na YouTubie i jak żeś zrobił ten system wyłączania silnika po opróżnieniu magazynka?? :wink: PS: Chodzi mi o AK Edited February 8, 2010 by Dorson Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 (edited) O bebechy się nie martw moje :) po 30k kulek było wszystko wzorowo mała ryska na zębatce i brak sladów zużycia na częściach, dobrze złożyc i jazda :) Co do systemu Szumitka - just for vip :) Zostaw tą swoją cymke w stocku, wymień jedynie gumke na systemke, lufe precke iteflonfix w komorze. 450 będziesz miał :) Moja cyma w stocku miała 455fps stabilnie, ale jako że lubie krzywdzić, to podkręciłem lekko :) Edited February 9, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
Dorson Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Dobra dzięki, a co do sprężyny to tak sie zająłem Slr'em(320fps), że zapomnialem , że CYMA ma 440 :roll: wymienie tylko lufe i hop-up to będzie git ;-) Jeszcze raz wielkie dzięki zwierzu i uważam moją sprawe za zamkniętą Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Ja prosił bym o rade jeszcze względem zasilania tej repliki. Chodzi o to żeby reakcja na spust była dobre, rof jest nie ważny. Spring 135/140 nie więcej. I czy lepiej pójść w stronę lipo czy pozostać przy bardziej klasycznych? Zastanawiałem się nad jakimś lipo 11.1V ale czy jest sens przy takim springu? czy może wystarczy 10.8-12V? Przy lipo dochodzi dość kłopotliwa obsługa i drogie ładowarki.(Wiem ze nie temat o ładowarkach ale...) Miał ktoś kontakt z tymi ładowarkami od krakmanów? Nadają się do czegoś? http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_lad...refox-1868.html Co do batek zastanawiałem sie nad tymi http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2764 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1646 Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Jeśli taka pogoda utrzymywać się będzie dłużej a sroga zima stanie się standardem w tej części europy to radzę poważniej pomyśleć nad zas. li-po :) Co do systemu i pytania jak go zrobiłem to odpowiedź brzmi: bardzo prosto ;) jak masz jakieś pytanka to zapraszam na PW... Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Piotro: Co do baterii ja polecam Li-po. Te baterie są niezniszczalne jeśli chodzi o zasilanie :). W zimę to latasz cały dzień a one dalej działają. Baterie od kolegów siadają jak mucha rozgnieciona na szybie jedna po drugiej a ta dalej działa ;). Co do ładowarki nie kupuje szmelca z taiwanu, speca czy innych sklepów bo to co oni mają to jest pośmiewisko cena-jakość. Kup sobie balancer firmy E-sky koszt 35zł. KILK + do tego zasilacz. Jak poszukasz kupisz po 45zł z zasilaczem. Miałem więc polecam. Balancer ładuje ci lipo równomiernie każdy cel + po naładowaniu odcina prąd ładowania. Proste i tanie. Swojego czasu ja zakupiłem baterie lipo + tą "ładowarkę" i wyszło mi tyle ile bym zapłacił za batke 10,8v mini 1500mAh. A kupiłem lipo 7,4 1800mAh i "ładowarkę" w sumie wyszło mi 120zł. Aha li-po 11.1v ładuje się do 12,5v ;-) Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Cholercia tanie jak barszcz. No coraz bardziej jestem przekonany do tego lipola. A jeszcze jedno pytanie, umieszczał ktoś baterię w nakładce na rurę gazową? Co prawda jest tam taka metalowa rurka ale z jej wycięciem nie ma problemu, pytam ponieważ poszukuję miejsca na ten akumulator (modelarze nie robią chyba takich pakietów który bedą dobrze pasowały pod dekiel a produkty AS w tej dziedzinie wyraźnie odbiegają od produktów modelarskich w kwestii cena/parametry. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 (edited) Zanim rzucisz się na (max-tanie) LiPo i ładowarkę do niej - przeczytaj TEN temat Tak byś miał świadomość pewnych ograniczeń/wymogów/realiów korzystania z LiPo... :) Edited February 10, 2010 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 (edited) Witam Koledzy mam problem z rozrzutem w moim AKM'ie,pod koniec lotu kulki na auto jest dość duży rozrzut (na ok 50m kulki z low-capa pokrywają powierzchnie jakiś 40cm) Siedzi tam lufa prec systemy,gumka hu sytsemy,dystanser biały H,cicha głowica cylindta i tłoka P&J,spr M130 guardera. Może to wina nie uszczelnionej dyszy? Jeszcze mam jedną prośbę mógł by mi ktoś wysłać zdjęcia końcówki lufy systemy 469mm lub podobnej (swoja kupiłem w komisie i boje się że to wcale systema nie jest) aha,kulki 0,25 GnG Edited February 10, 2010 by szymon91 Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Padaka: Max tania ładowarka to może i jest ale bynajmniej nie popsuje baterii. Firma ta jest sprawdzona przeze mnie i mojego kolegę (modele RC) a dokładnie helikopter z tej firmy. Co do baterii to raczej nie jest tania tą co podał w linku. Ja używam baterii li-po modelarskich i jestem hepi w 10000000%. Za baterię wartą np. na specu ~300zł KA ja kupuję za około 80zł. Jedyny minus to ten że nie widziałem baterii typu stick do modeli. Swoją drogą przepłacać 2-3 krotnie za baterię tylko że z końcówka mini to chyba mała przesada. To samo tyczy się ładowarek. Jeśli nie widać różnicy po co przepłacać ;) he . szymon91 Najprościej będzie jak wymienisz lufę z powrotem na standard z cymy i porównasz osiągi. W tedy droga dedukcji można przypuszczać że wcisnęli ci jakiś bubelek lub i nie. A jeszcze zostaje dystanser typu H. Też używam i chyba biały miał lepszy zasięg ale gorszą celność. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 jak na dystansie 50m masz rozrzut 40cm to jest bardzo dobry wynik. dystanserów są 2 rodzaje jeden na celnosc drugi na zasieg. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Brzuski - oczywiście - broń boshe nie jestem propagatorem "hasła drogie równa się dobre" :) Chodziło mi tylko o wskazanie specyfiki LiPo i mitów wokół nich narosłych - dlatego podałem link do wątku w którym sam ostatnio starałem się tą kwestię wyjaśnić :) Pozdro Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 Chcesz miec błuskawiczną reakcję na spust przy m140 ? Lipo 11.1 2200mah 35c Dualsky. Przy m150 reakcję mam błyskawiczną, z ROFem gorzej (w końcu m150). Wszystko wina padającego silnika - stary brudny i zniszczony. http://www.nastik.pl/dualsky-2200mah-3s1p-111v-p-2355.html Do tego końcówki http://www.nastik.pl/konektor-typu-deans-p-183.html I kabelki http://www.nastik.pl/kabel-pradowy-silikon...plet-p-654.html Będziesz Pan zadowolony :) Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 (edited) Problem w tym tylko gdzie to w AKSie umieścić? Pod dekiel nic dobrego nie ma. Pod rurę gazową co najwyżej po ostrych cięciach 1600mAa 20-30c Ma ktoś jakieś propozycje? Normalny akumulator można by umieścić gdzieś na zewnątrz ale tutaj jest lekki problem bo delikatne to to. Może jakąś puszkę ochronną i wsadzić to w polski opatrunek? Edited February 10, 2010 by Piotro Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Ładownica na kolbę, albo puszka PEQ na RISie. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Ładownica na kolbę, albo puszka PEQ na RISie. W kalachu?! fuu Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 W niedziele się postaram przymierzyć do AKMa pakiet gepower 11.1v 1280mah 25c trójdzielny, dam ci znać co i jak. Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 W kalachu?! fuu A masz inne patenty na zewnętrzny montaż baterii, tak jak chciał kolega? ;-) Quote Link to post Share on other sites
Sunrise Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Czy do cymy 040 mogę dać batkę firefoxa 10,8v 1500mAh bez obawy że coś mi sie w nim posypie? i czy zmieści się ona pod dekiel? Tutaj link --> http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_lad...refox-1056.html Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 A masz inne patenty na zewnętrzny montaż baterii, tak jak chciał kolega? Bateria na pasie nośnym, ewentualnie jak ktoś namiętnie używa hajkapów, to w atrapę magazynka przyklejoną do normalnego maga. Znałem kiedyś gościa, który w każdy magazynek ładował po baterii i kombinował styki. Trochę drogo to wychodziło, ale gość był zadowolony. Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Witam Panowie,mam problem z moim AKM'em (cm 048) otóż jak dobrze wiemy część trzymająca lufę zewnętrzną do głównego body przymocowana jest na nity,które u mnie się wyrobiły i cały front wraz z i to najgorsze komorą HU lata na kilka mm w boki,do przodu i tyłu,po kilku strzałach odchyla się może z 1mm do przodu i tracę szczelność układu co za tym idzie fps'y celność itp itd Nie mam za bardzo koncepcji jak to mocno do siebie przymocować żeby już nie latało. Jak było to sory. Zdjęcie żeby było wiadomo o co chodzi: http://img706.imageshack.us/img706/1346/tolata.jpg Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 (edited) Usuń nity daj śruby z nakrętkami od wewnątrz? Jak znajdziesz takie z odpowiednimi łbami, albo sam wyprofilujesz i maźniesz farbą to nie będzie wielkiej różnicy. Edited March 8, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.