forzamilan Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Zastanawiam się na dkupnem tej repliki : http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3057 To lista części które wstawyłbym do środka: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2221 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1615 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1205 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1637 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4311 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1619 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1323 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1654 Do tego jakiś tłumik i batka9.6v 2200 mAh &P do kolby SF. Czy replika mi będzie długo służyć ? Jaki będzie zasięg ? Skąd można skombinować ładowarke do pakietów z końcówką T-Shape ? Dzieki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Cześci są ok, ale komora King armsa by była lepsza no i sprężyna Guardera. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 Czyli wymienie komorę na KA. Spreżynę SP110(odpowiednik m110) guardera i git. A zasięg jaki bedzie na 0.25 ? Czy giwera mi długo posłuży ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Jedyne co Ci może zdziepsiuć to ośka na środkowej zębatce. Ja bym wymienił, a Poldecki ma jakiś magiczny sposób na naprawę, ale nie chwali się jaki. :F ;) Do tego, nie musisz takich części jak głowica tłoka wymieniać i na pewno nie na aluminiową. Sprężyne daj guardera, komora KA. Warto sobie connectory przerabiać, na T są miejsze opory i generalnie się nie wypina. Dysze też zostaw w spokoju. W środku jest też metalowa. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 A jaki to będzie koszt i jaka firma ? Podajlink ze specshopu Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Na specu takiej nie ma, ewentualnie CA. Najlepiej wyrwać z jakiegoś chinola. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 A jak takowa rzecz się nazywa ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Co? Zębatka środkowa? Nazywa się ona "zębatka środkowa". Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 A zasięg jaki bedzie na 0.25 ? Pińcet metrów Czy giwera mi długo posłuży ? Długo. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 Znalazłem na specu rzecz zwaną: Wzmocniona zębatka środkowa v2,v3 CA. Czy chodzi o to ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Pisałem Ci, że "ewentualnie CA". Na M110 pojedzie, na M120 może nie dać rady. Prosze Cie, czytaj ze zrozumieniem. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 Lepiej brać zębatkę CA, Guardera czy stockową Marui ? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Na M110 ja bym w ogóle nie ruszał zębatek w G&P. Jak się zepsuje, to serwis się będzie martwił. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Niesteś niereformowalny, dzięki takim jak Ty odechciewa się pomagać. Guarder nie pasuje do G&P, przynajmniej ja miałem problem z montażem tego tam, Ty będziesz miał na pewno. Marui nie wytrzyma M120, CA może po czasie się sypnąć. A teraz, Żuczku, idź do działów technicznych i poczytaj zanim zadasz takie pytanie. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Nie ruszaj zębatki aż zdechnie oś. Zębatki środkowe CA maja inną krzywiznę zębów i żrą się z zębatkami G&P. Z G&P dobrze współgra tylko G&P i Systema. A pod m110 w G&P nie wymieniaj NIC. I tak będzie najlepiej. Komory nie zmieniaj na KA od razu. Pierwej zmierz fpsy po wymianie spręzyny. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 Wymienię prawdopodobnie tak jak napisałem w pierwszym poście. Kumpel miał m4 G&P wstawił samą komorę i gumkę. Z 360fps moc się podniosła do około 410fps bez zmiany sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 410 na stockowej sprężynie? To cud na miare niepokalnego poczęcia. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 (edited) Forza, nie sugeruj się tym wynikiem bo to naprawdę rzadkość by coś takiego się zdarzyło. Ja miałem na m130 bez bore upa 505 fps. Czy to znaczy, ze Ty będziesz miał tak samo? ;-) Edited September 27, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 505? Ostatnio było 500. Niedługo dojedziesz do 650. ;) Tak czy siak, Poldeck ma racje, każda replika jest inna. A takie opisywane przez Ciebie przypadki to faktycznie cudy, jak coś takie się dzieje trzeba iść do Kościoła i dać na tace. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 (edited) Dałem nowszą sprężynę to i wyniki wróciły do normy ;-) . Pozdrawiam serdecznie. Poldeck. Edited September 27, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.