Azur Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 (edited) Witam Zakupiłem kompletny gearbox od G36C JG. Ponieważ w mojej G36 TM już osiągnąłem szczyt możliwości tuningowych (M110) zacząłem się zastanawiać nad tańszą alternatywą dla szkieletu np. Deepfire, dlatego też zakupiłem owy gearbox. Plan mój jest taki, aby do gearboxa TM wstawić : *szkielet JG *zębatkę środkową i silnikową JG (tłokowa to wzmocniona CA) *silnik *tłok *prowadnicę sprężyny *sprężynę M120 Z tego co wiem szkielet JG wytrzymuje M120(a nawet M130 - taki wariant też rozważam - choć z tego co się orientuję aluminiowa głowica tłoka wywołuje większe obciążenie szkieletu - posiadam Promyka) , także tym się nie martwię, natomiast zastanawia mnie czy jest sens wymieniać części TM na części JG - mowa tu o tłoku i prowadnicy? W gearboxie mam również stockową głowicę cylindra CA, jest sens wymieniać ją na tą od JG, chociażby pod względem wytrzymałości ? Edited September 30, 2009 by Azur Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Rozumiem, że te cześci, które chcesz wstawić, wszystkie są od JG? Polecam jeśli już zmieniać zębatki, to całymi zestawami, lepiej daj trzy zębaty XYT od JG. Na M120 i alu głowicy na szkielecie JG przestrzelałem ponad 40 tys. i nic (dodam, że była też Al'u głowica cylindra) co też ma niemałe znaczenie, jeśli Ty chcesz smigać na plasticzanej, wiadomo. Możesz wsadzić M130 i resztę części JG (głowicę cylindra w sumie też), szczególnie jeśli ta CA ma jakiś większy przebieg, jeśli nie, to będziesz miał w zapasie jedną ;-). Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted September 30, 2009 Author Report Share Posted September 30, 2009 (edited) M130 z tego co czytałem rozrywało (między innymi Tobie chyba) tłoki Systemy, dobrze kojarzę? Tak, wszystkie części podchodzą z JG. Tylko sprężyna będzie jakaś porządna, Systema albo cuś. Trochę lipa z tymi zębatkami w sumie, masz na myśli możliwość niespasowania tych zębatek z zębatką CA i w efekcie otrzymania mielonki ? :D Głowicę cyl. sobie zostawię, przebieg nie dość, że nieduży to jeszcze repliki nie katuję w jakiś specjalny sposób. Oprócz tego jest tam uszczelniona dysza CA, głowica alu Promyka, łożyskowanie ślizgowe bodaj, Promyka oraz wzmocniona zębatka tłokowa od CA - chciałbym aby ona tam została ;) Edited September 30, 2009 by Azur Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 wstaw cały chiński GB. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Zębatki chińskie wbrew pozorom są całkiem dobre :) (najlepsze są te z emek JG z III generacji, bo o dziwo w gietach sa gorsze czesci w gb) Juz nie jednej osobie tuningowałem replike na m120/m130 a nawet m140 i do tej pory w zadnej nie padły chińskie zębatki (zazwyczaj właśnie były to gietki JG) Wstaw najlepiej cały gb od JG, ale wymień w nim: - Prowadnice bo stockowa to plastik ;) - Lozyska bo stockowe to plastik :) - Tłok, bo w kazdej giecie na m120 tłok stockowy sie rozwalał Reszte sie nie pyli wymieniac. Poza tym uklad cylindra itp. jest podobno bardzo szczelny (mowie podobno gdyz sam osobiscie testow nie robilem). Ale w mojej giecie na stockowym cylindrze, glowicy cylindra, glowicy tloka i dyszy - wyciagnalem 460fps na m130 systema Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted October 3, 2009 Author Report Share Posted October 3, 2009 Dziękuję za porady. Temat można zamknąc ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.