Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zmiana części TM na JG


Recommended Posts

Witam

Zakupiłem kompletny gearbox od G36C JG. Ponieważ w mojej G36 TM już osiągnąłem szczyt możliwości tuningowych (M110) zacząłem się zastanawiać nad tańszą alternatywą dla szkieletu np. Deepfire, dlatego też zakupiłem owy gearbox. Plan mój jest taki, aby do gearboxa TM wstawić :

 

*szkielet JG

*zębatkę środkową i silnikową JG (tłokowa to wzmocniona CA)

*silnik

*tłok

*prowadnicę sprężyny

*sprężynę M120

 

Z tego co wiem szkielet JG wytrzymuje M120(a nawet M130 - taki wariant też rozważam - choć z tego co się orientuję aluminiowa głowica tłoka wywołuje większe obciążenie szkieletu - posiadam Promyka) , także tym się nie martwię, natomiast zastanawia mnie czy jest sens wymieniać części TM na części JG - mowa tu o tłoku i prowadnicy?

 

W gearboxie mam również stockową głowicę cylindra CA, jest sens wymieniać ją na tą od JG, chociażby pod względem wytrzymałości ?

Edited by Azur
Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że te cześci, które chcesz wstawić, wszystkie są od JG? Polecam jeśli już zmieniać zębatki, to całymi zestawami, lepiej daj trzy zębaty XYT od JG. Na M120 i alu głowicy na szkielecie JG przestrzelałem ponad 40 tys. i nic (dodam, że była też Al'u głowica cylindra) co też ma niemałe znaczenie, jeśli Ty chcesz smigać na plasticzanej, wiadomo. Możesz wsadzić M130 i resztę części JG (głowicę cylindra w sumie też), szczególnie jeśli ta CA ma jakiś większy przebieg, jeśli nie, to będziesz miał w zapasie jedną ;-).

Link to post
Share on other sites

M130 z tego co czytałem rozrywało (między innymi Tobie chyba) tłoki Systemy, dobrze kojarzę?

 

Tak, wszystkie części podchodzą z JG. Tylko sprężyna będzie jakaś porządna, Systema albo cuś.

 

Trochę lipa z tymi zębatkami w sumie, masz na myśli możliwość niespasowania tych zębatek z zębatką CA i w efekcie otrzymania mielonki ? :D

 

Głowicę cyl. sobie zostawię, przebieg nie dość, że nieduży to jeszcze repliki nie katuję w jakiś specjalny sposób. Oprócz tego jest tam uszczelniona dysza CA, głowica alu Promyka, łożyskowanie ślizgowe bodaj, Promyka oraz wzmocniona zębatka tłokowa od CA - chciałbym aby ona tam została ;)

Edited by Azur
Link to post
Share on other sites

Zębatki chińskie wbrew pozorom są całkiem dobre :) (najlepsze są te z emek JG z III generacji, bo o dziwo w gietach sa gorsze czesci w gb)

 

Juz nie jednej osobie tuningowałem replike na m120/m130 a nawet m140 i do tej pory w zadnej nie padły chińskie zębatki (zazwyczaj właśnie były to gietki JG)

Wstaw najlepiej cały gb od JG, ale wymień w nim:

- Prowadnice bo stockowa to plastik ;)

- Lozyska bo stockowe to plastik :)

- Tłok, bo w kazdej giecie na m120 tłok stockowy sie rozwalał

 

Reszte sie nie pyli wymieniac. Poza tym uklad cylindra itp. jest podobno bardzo szczelny (mowie podobno gdyz sam osobiscie testow nie robilem).

Ale w mojej giecie na stockowym cylindrze, glowicy cylindra, glowicy tloka i dyszy - wyciagnalem 460fps na m130 systema

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...