lecter69 Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 (edited) Problem jest następujący: wymieniałem sprężynę w gearboxie. Po złożeniu go do kupy sytuacja jest taka: tłok się naciąga maksymalnie, po czym się blokuje (odblokowuje się dopiero po podniesieniu obudowy - zapewne kiedy zębatki wypadają or sth), blokują się również zębatki, tylko silnik chodzi i jego zębatka się trze :/ Zapewne jest to kwestia jakiegoś ustawienia, tylko co konkretnie jest nie tak? Jeśli wyjmę cylinder i tłok (zostawię same zębatki) to działają prawidłowo. Nie patrzałem, którymi zębatkami stykają się zębatki przy ich montowaniu - może to jest przyczyną? Edited October 9, 2009 by lecter69 Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 A baterię naładowałeś? Spróbuj czegoś o wyższym voltarzu. Quote Link to post Share on other sites
lecter69 Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 Bateria nie jest przyczyną, bo po zamontowaniu starej to samo jest. Czyli coś gdzieś źle zamontowałem. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Podkładkowanie, ew. sprawdź czy tłok jest cały, czy nie ma np. jednego zęba który wpadł gdzieś i robi szkody, popatrz też na zębatki wszystkie trzy sprawdzaj dokładnie czy coś się nie ukruszyło. Możliwe, że masz za słaby silnik. Quote Link to post Share on other sites
lecter69 Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 (edited) Zauważyłem, że jak tłok jest naciągnięty, to ta zębatka z połową zębatek, naciąga nadal tłok... przez co wszystko się blokuje. Edited October 10, 2009 by lecter69 Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Jak? jeśli tłok jest naciągnięty to ta zębatka 'z połową zębatek' (chodzi o zębatkę tłokową) nie ma już co naciągać bo nie ma więcej zębów na tłoku. Quote Link to post Share on other sites
lecter69 Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 (edited) No u mnie właśnie jest tak, że tłok jest naciągnięty, a zębatka tłokowa jakimś sposobem dalej naciąga tłok :/ W ogóle ta końcówka na tłoku jest rozwalona i pęknięta prowadnica sprężyny... Sam nie wiem jak to jest możliwe, że ta zębatka dalej naciąga tłok, mimo iż jest naciągnięty. Ale z kolei jak nie mam sprężyny wstawionej to tłok przesuwa na koniec i wtedy jak tłok jest na końcu to te zębatki kończą się. Edited October 10, 2009 by lecter69 Quote Link to post Share on other sites
lecter69 Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 Znalazłem przyczynę! Zębatka silnika nie stykała, pod silnik podłożyłem nakrętkę i działa, nic się nie blokuje. Gdzieś niby jest śruba do regulacji silnika? Bo musiałem wywalić tą sprężynkę ,a gdzieś kiedyś czytałem, że jest jakaś śrubka. Quote Link to post Share on other sites
lecter69 Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 Gearbox działa, ale ułamała mi się wtyczka co do silnika idzie. Jak się nazywa ta wtyczka, co bym o nią w sklepie zapytał. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Idź z taką do sklepu to Ci dadzą :roll: Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 ja zawsze mówie ze chce wsuwki do głosników najmniejsze :P Quote Link to post Share on other sites
RED (Lone Wolf) Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 to są też dokładnie takie jak w kolejkach elektrycznych "te najmniejsze do kolejek" i też mi dawali za 10 gr pozłacane :) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Konektorki przypadkiem? :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 (edited) A nie lepiej przylutować? Wiem, niewygodne przy serwisowaniu, ale IMO najlepsze rozwiązanie. Edited October 22, 2009 by Germ Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Fastony? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 W v3 akurat warto przylutować. Mniejeszy opór na styku. Choć Bogiem a prawdą konektorki mają w skali całego obwodu tank znikomy opór, ze na moje oko nie warto. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.