Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Problem jest następujący: wymieniałem sprężynę w gearboxie. Po złożeniu go do kupy sytuacja jest taka: tłok się naciąga maksymalnie, po czym się blokuje (odblokowuje się dopiero po podniesieniu obudowy - zapewne kiedy zębatki wypadają or sth), blokują się również zębatki, tylko silnik chodzi i jego zębatka się trze :/ Zapewne jest to kwestia jakiegoś ustawienia, tylko co konkretnie jest nie tak? Jeśli wyjmę cylinder i tłok (zostawię same zębatki) to działają prawidłowo. Nie patrzałem, którymi zębatkami stykają się zębatki przy ich montowaniu - może to jest przyczyną?

Edited by lecter69
Link to post
Share on other sites

No u mnie właśnie jest tak, że tłok jest naciągnięty, a zębatka tłokowa jakimś sposobem dalej naciąga tłok :/ W ogóle ta końcówka na tłoku jest rozwalona i pęknięta prowadnica sprężyny... Sam nie wiem jak to jest możliwe, że ta zębatka dalej naciąga tłok, mimo iż jest naciągnięty. Ale z kolei jak nie mam sprężyny wstawionej to tłok przesuwa na koniec i wtedy jak tłok jest na końcu to te zębatki kończą się.

Edited by lecter69
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...