Peter 1-1 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Zamierzam stuningować broń do 400 fps i zastanawiam się czy batka 12 V nie zniszczyla by GB. Chciałem kupic 10.8 V ale zadna nie wejdzie mi do chwytu. A więc kupić 9.6 czy 12 jak sądzicie? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Przepraszam bardzo, ale skoro nie wchodzi Ci 10,8 to jakim cudem wejdzie Ci 12?? :roll: Quote Link to post Share on other sites
Peter 1-1 Posted October 11, 2009 Author Report Share Posted October 11, 2009 Nie ma batki 10.8 w ksztalcie V a 12 jest: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=162 Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Zamierzam stuningować broń do 400 fps i zastanawiam się czy batka 12 V nie zniszczyla by GB. Chciałem kupic 10.8 V ale zadna nie wejdzie mi do chwytu. A więc kupić 9.6 czy 12 jak sądzicie? Zależy od repliki ja w M16A4 boyja jadę na M120 guardera i 12V , zero śladów zużycia a przemielone grubo ponad 10K BB . Quote Link to post Share on other sites
Peter 1-1 Posted October 11, 2009 Author Report Share Posted October 11, 2009 Zależy od repliki ja w M16A4 boyja jadę na M120 guardera i 12V , zero śladów zużycia a przemielone grubo ponad 10K BB . Mam M15 A2 carbine CA. Zamierzam ja stuningowac tak: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2038 Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Do M100 dał bym max 9.6 . Quote Link to post Share on other sites
Peter 1-1 Posted October 14, 2009 Author Report Share Posted October 14, 2009 A do M110? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 też. ja do m140 dawałem 9,6 sanyo Rc i było ok. chyba ze chcesz rof nieziemski. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 A ja do SP130 Guardera i kabli z podwójnym MOSFETem mam 12V RC Sanyo :mrgreen: Tylko że mam silnik i zębatki stock Boyi :) No i replika zablokowana na sinlgu. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 (edited) A ja do SP130 Guardera i kabli z podwójnym MOSFETem mam 12V RC Sanyo :mrgreen: Tylko że mam silnik i zębatki stock Boyi :) No i replika zablokowana na sinlgu. A ja do M140 Systemy i kabli z podwójnym MOSFETem mam też 12V Sanyo RC NiCD :mrgreen: Tylko też mam silnik, zębatki, szkielet i tłok JG, i replikę zablokowaną na singlu. I co? Pozdrawiam. Edited October 14, 2009 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Peter 1-1 Posted October 14, 2009 Author Report Share Posted October 14, 2009 ja po prostu chce mieć nieziemską szybkostrzelność ale boje sie ze spali mi to silnik Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 jak chcesz kozacki rof daj li-po potezne silnik wysokoobrotowy zebatki super hi speed miekką sprezyną np. m100 lekki tłoczek i inne, łożyska kulkowe mosfet i wyciagniesz ze 35 kulek na sekunde :) tylko po co ? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 (edited) Ludzie, co Wy macie z tym paleniem silnika :roll: Co kto nową batkę chce kupować to "spali silnik" i "spali silnik" :wink: Chcesz ROF to to co napisał Seger, ewentualnie zamiast batki LiPO możesz wziąć 12V Sanyo RC (ale to już kolba SF/stała na taką zabawę) i też będzie zapier%$&*@. Aczkolwiek lepiej LiPO z dużym prądem rozładowania i grube kable coby ten prąd miał którędy przejść. Tylko szykuj się na to że jak złapiesz zacinkę i za późno to zauważysz to będziesz miał co wymieniać. Chyba że będziesz miał szczęście i jakiś kompozytowy tłok (broń boże jakikolwiek z metalowymi zębami!!) to wtedy Ci tylko z niego ząbki zetnie. No i przy takim ROFie szykuj dużo kasy na kulki bo będzie Ci ich szłooooo. Edited October 14, 2009 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Peter 1-1 Posted October 15, 2009 Author Report Share Posted October 15, 2009 Dzięki za odp. Teraz tylko trzeba będzie trochę kasy uzbierać na to wszystko ,ale się opłaci. Czemu chce mieć taki rof>? Wystarczy 1 sekunda od strzału żeby się za coś ukryć. Jak w tym czasie pośle 5 kulek i żadna nie trafi to tanio. Ale przy 25 na sek to już coś. Przyda się też przy osłanianiu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 wg mnie wysoki rof jest poązdany w pm'ach i w km'ie a km raczej bz precki bo po co np. do SAW'a walic precke i kupowac super hiper kulki jak to ma siać i dawac miażdżacy ogień zaporowy zmuszajacy przeciwnika do glebienia . to nie snajpa :P Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 wg mnie wysoki rof jest poązdany w pm'ach i w km'ie a km raczej bz precki bo po co np. do SAW'a walic precke i kupowac super hiper kulki jak to ma siać i dawac miażdżacy ogień zaporowy zmuszajacy przeciwnika do glebienia . to nie snajpa :P I tak komara w dupsko nie trafisz ;) A przy takim ROFie, to słabe kulki też kiepski pomysł jak te PJ-ty nawet się tną w zwykłych lufach. Dobre kulki to podstawa, aczkolwiek te GG nie są takie drogie ;) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 ale ja nie mówie zeby kupowac pj'ty bo to gówno. :) ale jakies takie zwykłe kulasy :) no G&G sa po 38zł wiec tanio:) Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Miałem dwie M15 CA ( M15A4 RIS i M15A2 car) W RIS miałem właśnie tuning asgshopu lvl 1 Przy batce 12 V w M15 CA z tym tuningiem musisz jeszcze zmienić tłok. Stockowy może nie dać rady - niestety tłoki CA do najlepszych nie należą, drugim słabym ogniwem jest silnik - daje niezły rof ale niestety dość łatwo pada. Jeżeli chcesz mieć spokojny sen o swoją replikę to albo wrzuć 9,6 dwuczłonową do fronta, albo zmień tłok i silnik w replice We froncie mieści się i 12V mini - jednak na styk i ciężko wtedy ułożyć kable tak aby i ch nie połamać. Batki typu V odradzam - lubią się rozpadać Osobiście wybrałbym dwuczłonową 9,6 np taką http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2474 - da naprawdę niezła szybkostrzelność - powyżej 18 k/s i naprawdę przyzwoity zaskok. Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 hmm, jak ostatnio testowałem na paru bateriach stare silniki na magnesach ferrytowych i jeden II gen. JG na neodymach, to najwiękiększy rof miały na 9.9V LiFe i zarazem równy 12V na akku żelowym i Pb. Podłączyłem jeszcze do 4s1p 4000mAh Kokam, to tak iskry na styku pierdyknęły że mi z rąk wypadł (test przeprowadzony tylko na IIg. JG). Wniosek? Silniczki nie są stworzone do napięć powyżej 10-11V, no chyba że bateria może mu małą niespodziankę sprawić w postaci silnego impulsu. Ja z autopsji wiem, że najlepiej się sprawuje dobrej jakości NiMH lub NiCd 9.6v. 10.8V już PRAWIE żadnej różnicy na stockowych bebechach nie daje, tak samo jak 9.9V LiFe Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 (edited) li-fe są fajne :) daja spory prąd rozładowania i możliwosc szybkiego ładowania ale tez wymagają balancera :P a aku żelowe i pb to nie to samo :P ? (różnią sie płynem ;) ale oba maja płyty z ołowiu ;) Edited October 20, 2009 by seger Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.