Glugi Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Witam! Tak jak w temacie. Która emka jest lepsza? Chodzi mi o wytrzymałość części, ROF jak i spasowanie. Oczywiście nie wymieniajcie tutaj różnicy mocy (300 a 380fps). Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Spasowanie Body i wygląd to KA, reszta to G&P Quote Link to post Share on other sites
muminek1985 Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 A można jaśniej bo też mam ten sam dylemat Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 King Arms posiada perfekcyjne body, idealne wsio, działający bolt catch i świetne spasowanie, za to gorzej z bebechami. G&P ma bardzo dobry wygląd zew. ale nie posiada smaczków jak bolt czy spasowanie, za to bebechy ma praktycznie jedne z najlepszych. Quote Link to post Share on other sites
pawelec84 Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Minus G&P - wypadający przedni pin z body, reszta całkiem niezła jest, King Arms przewyższa jedynie tylko w spasowaniu części i jakości wykonania całego body. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Kinga arms ma kaszaniaste bebechy. Powyżej m120 wszystko idzie na śmieci. A wypadający pin w g&p sie klepie w połowie dwa razy młotkiem i już nie wypada. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 (edited) King Arms posiada perfekcyjne body, idealne wsio, działający bolt catch i świetne spasowanie, za to gorzej z bebechami. G&P ma bardzo dobry wygląd zew. ale nie posiada smaczków jak bolt czy spasowanie, za to bebechy ma praktycznie jedne z najlepszych. Ejże! :killer: G&P ma jedne z lepszych części? BA NAJLEPSZYCH? :wink: Prowadnica sprężyny, uszczelniona metalowa dysza i łożyska 7mm kulkowe owszem tak, ale kiedy pękają zębatki w najmniej oczekiwanych momentach czy GB pęka od stock sprężyny to nie zdarza się? Z tego co widzę to są 2 wersje bebechów G&P, z białym tłokiem i silnikiem M120, niebieskim tłokiem i silnikiem EG.700TM. Te pierwsze są dobre i na stocku śmigają bardzo gładko, wersja druga to częste awarie tłoków, selektor się sypie, cały zespół od płytki do przerywacza. Tak jak sie już tych replik na rozkręcałem to zawsze to tak samo wyglądało, nie jestem specjalistą od replik G&P ale są bardzo awaryjne, jednak warte swojej ceny ( te droższe ) BTW. Co do KA, miałem FN FAL Tactikal, wszystko trzeszczało i piszczało, kolba sama się rozklejała ;) Edited December 10, 2009 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
Devito Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Jako posiadacz 2letniego m4a1 od G&P mogę napisać: 1. Korpus i ogólny wygląd jest ładny i solidny, ale brak mu tego wow znanego z np. vfc. 2. Całkiem niezłe spasowanie górnego korpusu z dolnym (przynajmniej u mnie brak luzów). 3. Nic nie skrzypi, trzeszczy (w końcu metal i to dobry). 4. Kultura pracy. Wszystko chodzi ślicznie i ma ładny wydźwięk. 5. Na 9.6v idealny ROF. Nie za szybko, nie za wolno. A teraz in minus 1. Ten nieszczęsny pin 2. Beznadziejne okablowanie (sztywne jak cholera!!!) 3. Drogie części zamienne i akcesoria 4. Plastikowa Kolba w starej wersji choć solidna nie pasuje wizualnie do całości. 5. Gibający się magazynek w gnieździe Polecam tuning lv1 w asgshopie do G&P i baterie 9.6v strike systems 2000mAh Czy jestem zadowolony? I tak i nie. Dobrze strzela, przyzwoicie wygląda, bezawaryjna, ale... Nie budzi emocji :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Marcinek: z silnikiem eg700 były dość już stare g&p zanim firma zaczęła robić swoje nalepki na silniki ;-) . I to według mnie były znacznie lepsze produkty niz te z białymi tłokami. Biały tłok pęka od patrzenia na niego. Niebieski po 2 latach na m120 nei miał śladu zużycia. Quote Link to post Share on other sites
fojciech Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 ja mam biały w g&p i na stokowej sprezynie po 3 latach zero śladów zużycia Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 U mnie biały tłok w G&P już latał na stoku około 5k kompozytu ,pózniej na sp120 Guardera 2k ,a teraz na borku Guardera i SP130 narazie jakieś 3k komozytu i jak na razie nie chce sie skończyć, oby tak dalej :lol: Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Do tej pory na kilogramy niebieskie wymieniałem, białe ani razu, BA! Nawet z M150 radziły sobie świetnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.