Widmo34 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Ja niestety jestem na fb z przymusu (informacje na temat studiów...) ale napisz w takim razie do asgshopu bo oni sa chyba ich oficjalnym dystrybutorem w pl. Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 nie korzystam z fb - więc opcja odpada .... ale dzięki za pomoc... Miałem ten sam problem. Replika musiała przejść serwisowe zagraniczne wojaże, gdzie po miesiącu to naprawili. Przed wyciągnięciem magazynka trzeba zawsze mieć pewność, ze w tulei nie ma kulki. Dzisiaj, o godzinie 20:34 stwierdzono zgon SWD poprzez pęknięcie szkieletu. Do tego doszły pewne problemy z elektryką, ale nie mają one większego znaczenia przy obecnym stanie skorupy. Zastanawiam się teraz, czy sprzedać go na części, czy kupować nowy gearbox/szkielet. Jeżeli ktoś ma zamiar sprowadzać gb również, lub inne części, to niech da mi znać. Dołączę się, zawsze taniej przy kosztach transportu. Pozdrawiam Matt Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Ja swojego doprowadziłem do porządku. Rozwierciłem gniazdo wejsćia kulek do komory (ten mostek) i wstawiłem tam odpowiednio ściętą tuleje. Działą. Niestety na pęknięte body nie mam sposobu. W związku z tym stwierdziłem że nie może to coś dłużej kalać nazwy SWD i... uciachałem lufę, wywaliłem przednie okładziny, i zrobiłem z tego STALKER'owego szturmiaka na styl Wintorez'a (oczywiście jest to duże uproszczenie ) Mati - co dokładnie Tobie pękło w body ? a co zmieliło w gearbox'e ? P. PS - tak na marginesie odradzam każdemu kupno wersji znalowej od CA - u mnie kruszy się to coś jak zeschnięta plastelina. Naprawdę można zacząć się zastanawiać czy proces odlewu nie został spartolony. Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted December 29, 2011 Report Share Posted December 29, 2011 W gearboxie poszedł szkielet, z przodu- dokładnie na przedłużeniu końcowej linii cylindra, gdzie brak jest górnego wzmocnienia poza tą rachityczną blaszką. Cała reszta się trzyma, bebechy się nie pomieliły strasznie (na szczęście). W body to strzeliło mi zapięcie bączka- ta mała dźwigienka trzymająca obejmę okładzin na przedzie w miejscu i listwa szczerbiny. A co do wybierania kulek- podejrzewam, że dokładnie tak, jak u Ciebie. Rzucam zdjęcie, z jakim posłałem go na gwarancję (oj, dawno to było) klik Trochę kazali czekać, ale profesjonalnie naprawione. Jak dotąd działa w porządku, ale już zawsze pozostaje w pamięci. Ha, Wintorez! Chyba rozumiemy się doskonale nie tylko w kwestii SWD. Udało mi się zdobyć, i odrestaurowuję zgrabną replikę WSS- niestety na podstawie AK, ale piętno nie jest rzucające się w oczy. Obecnie planuję zostawić sobie CA, i jeżeli zdobędę GB dokonać zmartwychwstania i zetrzeć go jak nieboskie stworzenie do nadania klimatu (ewentualnie sprzedać, jeżeli to się nie uda). Poluję na RS-a. Muszę tylko dotrzymać do 1 stycznia ;) Oby wtedy obecnie jaśniejący na horyzoncie nie znikł. Matt Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted December 29, 2011 Report Share Posted December 29, 2011 (edited) W moim egzemplarzu ułamanie wyglądało niemal identycznie. Teraz po naprawie wygląda tak: Zdjęcie zniekształca "dziubek", w realu jest on niemal idealnie symetryczny. Natomiast tak wygląda SWD CA po moich przeróbkach: Rozważam jeszcze skrócenie lufy... ale to w przyszłości. https://picasaweb.go...feat=directlink Edited December 29, 2011 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
Kudlatov Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Mam pytanie do użytkowników SWD CA, czy w środku siedzą standardowe zębatki? czy coś bardziej kosmicznego? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 (edited) Standardowe, stalowe, do gearboxa long (takiego jak w SR25), czyli tłokowa ma więcej zębów. EDIT: Nie mogę edytowac, więc nowy post: Jak jesteście zainteresowani, to mam do sprzedania nowy szkielet z wersji stalowo-drewnianej i dolne body z wersji pierwszej. Edited February 4, 2012 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Gallain - czy GB się różni jakkolwiek pomiędzy wersjami znal-stal ? Czy jedyna różnica to materiał z jakiego wykonano body ? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Na oko jedyna różnica w budowie modelu 1 i 2 to body, okładziny i kolba. Robiłem jeden i drugi i każda część gearboxa wygląda tak samo. Quote Link to post Share on other sites
Kudlatov Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 To znów ja, mam okropny problem z moim SWD, to znaczy zacina się, tylko ze tak na amen :) ze muszę rozbierać GB. Nie ja jestem pierwszym właścicielem od niego dowiedziałem się że w stocku replika zjadła 2 tłoki dosyć szybko, podziałała podobno dopiero trochę na tłoku z full-metal zębami na m120, później właściciel wsadził m170 i znów kicha i zacinka. Kopiłem go w takim stanie, i nie wiem co z nim zrobić, rozbierałem, smarowałem podkladkowałem, ale zaraz po złożeniu znów zacinka. Próbowałem Dziś ruszać zębatkami bez całej reszty w gb, wszystkie współpracowały, złożyłem GB zaciągnęło tłok do polowy i znów się zaciął. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić? heh się rozpisałem (nie chce tworzyć nowego tematu bo to się możne jeszcze komuś przydać ) Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Jaki masz tam silnik? Jakie zębatki? Quote Link to post Share on other sites
Kudlatov Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Wszystko stock, wczoraj próbowałem podmienić zębatkę środkową na A&K chyba bo słyszałem ze to przez nią mogło być, ale nie pomogło. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Stock na springu 170 ? - hmmm obawiam się że stokowy silnik nie jest w stanie tego naciągnąć - to po pierwsze. Z tłoka 2 ząb został wycięty ? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Stockowy silnik ma bardzo duże problemy nawet z M150. I tak jak mówi Padaka, wytnij drugi ząb w tłoku, bo inaczej to nie ma prawa działać. Quote Link to post Share on other sites
Kudlatov Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Sprężyna tam teraz jest m120, i będę próbował z tym tłokiem (chociaż bez porządnych narzędzi ciężko będzie i się pozbyć metalowych zębów), 2 ząb od strony tłoka ma się rozumieć? Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 (edited) Drugi ząb tłoka!! - od strony z której wchodzi spring. Szlifierka "kontowa" z małą tarczą i wycięcie zęba zajmie Ci mniej niż minutę. Edited February 23, 2012 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Dziś zabrałem ze sobą mojego Drago/Wintka na strzelankę... i złamała się lufa. To jest po prostu porażka. Drago było na 4 strzelankach - na wszystkich coś pękało lub się łamało w niej. Zaznaczę że ani razu z repliką się nie przewróciłem, nie zahaczyłem o nic, nie rzucałem - a wręcz pieściłem jak jajko, mając na uwadze jej "delikatność". Tym razem ułamała się lufa na wysokości gwintu który wkręca się w body, a dokładnie to nagwintowana "wypustka" body w którą się wkręcało lufę... odpadała od body. Ręce mi opadły - bubel produkcyjny jakich mało. Gdyby nie to że kupiłem tą replikę w sklepie ale jako egzemplarz "powystawowy" domagał bym się wymiany na inny wolny od wad produkcyjnych. Jeszcze raz - zanim kupisz wersję ZnAl'ową SWD od CA - zastanów się po tysiąckroć czy nie topisz kasy w błoto. Idąc dalej - kupię body do SWD CA - wersja stalowa!. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 No to ładnie. To tyle osób z A&K lata, które też ZnAlowe i niewiele osób je połamało, dosłownie można policzyć na palcach jednej ręki. Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Padaka coś ty z tym swd robił... Jak jeszcze go miałem to raz przywaliłem nim w drzewo i nic mu nie było... Też znalowa wersja. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Uwierz mi - jak z jajkiem się z nim obchodziłem. pierwsze pęknięcie body wyszło nie mal zaraz po wyjęcie z pudełka. Pierwsze wyjście w teren - wystrzelone 2 magazynki, czy nawet jeden. To był test repliki... i body przy kolbie pękło. Od tamtego czasu obchodziłem się z nią jak z jajkiem "faberge". Wydaje mi się że trafiłem na jakąś bardzo felerną partię odlewów - moje body jest jak wyschnięta plastelina. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 No niestety wersja znalowa nie ma w ogóle startu do stalowej. Mam obie i znal kruszy się w rękach. Zaczep kolby ułamał się od noszenia na zawieszeniu. Za to stal trzyma się jak... stal :] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.