wiciok Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Ok, potrzebuję małej porady. Powoli zaczynam się rozglądać za silnikiem do mojego G36. Obecnie mam tam SP120, stokowy silnik (nie na neodymach), grube kable z mosfetem AB i lipola 11,1, co na auto daje 20rps. Silnik ogólnie cierpi, grzeje się i na słabszych batkach w ogóle niezbyt chce ruszyć. A w planach mam bajery pokroju M140. Szukam silnika, który zapewni mi bardzo dobrą reakcję na spust (strzelam niemal wyłącznie na semi), zarówno teraz na SP120, jak i na M140. ROF mnie zbytnio nie interesuje, i tak teraz jest już za duży. Preferowana cena Myślałem nad Tornado F1, warto? Silnik Cymy z niebieską dupą też by mi w sumie chyba wystarczył, ale jego obecna cena (porównywalna do GFC) mnie jakoś za bardzo nie przekonuje. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Nie bierz PJ czy Cyme na neodymach. Te silniki są średnie na pakietach 2S, rozwijają skrzydła dopiero przy pakietach 3S z dużym C. Budżetowo to polecę silniki Tornado ale i z nimi bywają czasem problemy. Przy silniku Tornado od razu leci wymiana zębatki a więc dodatkowe koszty. Miałem dwa w swoich AK i obu się pozbyłem na rzecz JBU HT i Guardera ITU. JBU HT szybszy od Guardera lecz na LiPo 3S lubi się zagrzać, na pakietach 2S jest fajnie. Guarder ITU to specyficzny silnik, reakcja na spust bardzo dobra przy pakiecie 3S, na 2S też daje radę jednak nie należy do tej grupy silników HT które wykręcają większe obroty ergo ROF mniejszy. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Nie bierz PJ czy Cyme na neodymach. Te silniki są średnie na pakietach 2S, rozwijają skrzydła dopiero przy pakietach 3S z dużym C. 2S bynajmniej nie mam w planach. Dużym C, czyli jakim? 20-25, czy 30+? Budżetowo to polecę silniki Tornado ale i z nimi bywają czasem problemy. Przy silniku Tornado od razu leci wymiana zębatki a więc dodatkowe koszty. Całkiem od razu, czy jest sens poczekać chwilkę, aż stokowa się zajedzie? Typ O, czy D? Miałem dwa w swoich AK i obu się pozbyłem na rzecz JBU HT i Guardera ITU.JBU HT szybszy od Guardera lecz na LiPo 3S lubi się zagrzać, na pakietach 2S jest fajnie. JBU odpada, trochę drogo, a interesuje mnie tylko 3S. Guarder ITU to specyficzny silnik, reakcja na spust bardzo dobra przy pakiecie 3S, na 2S też daje radę jednak nie należy do tej grupy silników HT które wykręcają większe obroty ergo ROF mniejszy. O, to jest mniej więcej coś co mnie interesuje, aczkolwiek naczytałem się trochę niepochlebnych opinii na jego temat. Zresztą to też już jest cena w okolicach 200zł, za taką kwotę to już pewnie kupiłbym Elementa albo Core. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Jak 2S to tak 30C+. Zębatkę w GF Tornado Ja zmieniałem już po paczce 1kg kulek. Te zębatki są miękkie. Typ D. Core sam rozważałem ale dostałem Guardera za 160zł :teeth: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 BTW, bardziej opłaci się wziąć Ultimate 40000 za 150? Jest taki jeden nowy w komisie. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 Cóż, zamówiłem Elementa Ultra Torque, nałożył mi się rabat z GF i promocja na produkty Elementa, więc zapłaciłem w sumie śmieszne 113zł. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 Ciekawe czy będzie się grzał :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 Ciekawe, czy magazynek poda mi kulki na auto :teethh: Quote Link to post Share on other sites
Said Posted July 17, 2014 Report Share Posted July 17, 2014 Z tym silnikiem neodymowym cyma/pj to racja. Na 2S to raczej padaczka. Reakcja na spust nie różni się od zwykłego nimh. Dopiero 11.1 daje reakcję niemalże natychmiastową. Mówię o zestawie Guarder M150 + 18:1 SHS. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 17, 2014 Report Share Posted July 17, 2014 A z ciekawości, to jaki masz ten pakiecik 11,1? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 Element Ultra Torque to niezły szatan jest. Na lipolach 3S Turnigy 1800mah i standardowych zębatkach ciągnie bez problemu nawet M170. Na SP120 zdarzają się dublety - chociaż mam mosfet z AB... Ogółem rzecz biorąc, silnik świetny, ale przy lipo 3S, to raczej od M140 w górę. Quote Link to post Share on other sites
bastekkk Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Panowie krótkie pytanko: co sądzicie o Systemie Turbo ? http://www.airsoftohio.com/forums/showthread.php?t=28412 tutaj znalazłem troche info, docelowo szukam silnika do Beryla ARESa i nie chce za bardzo przesadzić z rofem. Sprężyna narazie stock, docelowo m120-130(czyli pomiędzy 450-500fps) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.