seger Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 zmiana kabli i wtyków na deansy, markowa sprezyna, li-po ? Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted November 2, 2009 Author Report Share Posted November 2, 2009 e to nie rozwiązanie :D dzisiaj wymieniłem gumke hop-siup, do tego zrobiłem teflonfixa i widać widać różnicę :D tzn może inaczej :D kulek nie widać :D teraz na 1 strzał idzie głowica tłoka, wymienię ją na guardera, a potem się pomyśli :D Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted November 3, 2009 Author Report Share Posted November 3, 2009 a co do komory HU jeszcze, ktoś tu pisał wcześniej, że te od P&J są szczelnie, to albo ja trafiłem na jakiś trefny egzemplarz albo nie wiem.... przy teflonfixie nawinąłem trochę tej taśmy żeby to wszystko było szczelne... i tak nie mam jeszcze pewności czy wszystko jest w 100% szczelne... No ale najważniejsze jest to, że widać różnicę w działaniu repliki :D Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 jak chcesz zwiekszyc rof to kable lepsze sporo pomagaja i wtyki. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 (edited) No ale najważniejsze jest to, że widać różnicę w działaniu repliki :D No to dobrze. a co do komory HU jeszcze, ktoś tu pisał wcześniej, że te od P&J są szczelnie, to albo ja trafiłem na jakiś trefny egzemplarz albo nie wiem.... przy teflonfixie nawinąłem trochę tej taśmy żeby to wszystko było szczelne... i tak nie mam jeszcze pewności czy wszystko jest w 100% szczelne... Na forum jest parę postów o sprawdzaniu szczelności układu, poszukaj sobie. Generalnie rzecz sprowadza się do tego, że uszczelnić się musi dysza w kołnierzu gumki, uzyskanie szczelności przy wylocie z komory (teflon) to akurat najmniejszy problem. Co do rofu - podstawową różnicę w rofie widać po wymianie baterii. Wymiana kabli i wtyków też jest pożyteczna, tym bardziej że zima idzie, ale rewelacyjnych wyników nie daje. Edited November 3, 2009 by michalll Quote Link to post Share on other sites
pupcuch Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Pogubiłem się już w tym temacie i teraz mam konkretne pytanie i liczę na konkretną odpowiedź. Wymieniam lufę stockową na preckę w M4 P&J RIS wiem że będzie to 6,03 tylko nie wiem co do długości 370mm czy 509mm ?? Co doradzacie?? Powiedzcie czym obie długości będą się różnić między sobą :) Quote Link to post Share on other sites
pablito77 Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 do stockowej komory hop-up silikonowa gumka guardera nie pasuje (przynajmniej u mnie nie było możliwości prawidłowego założenia) za to precka systema + czarna gumka systema działają idealnie. wymieniłem też sprężynę na m120 promyka co spowodowało "zmiękczenie" odgłosu strzału i poprawiło wydajność całości. jak już było wcześniej napisane trzeba tez poprawić podkładkowanie, bo u mnie zębatka tłokowa chodzi na lewo i prawo o jakiś milimetr...co jest bardzo fatalnym wynikiem. zmieniam też dysze na uszczelnioną. co do precki to systema ma długość 363mm. dłuższa lufa w tym przypadku nic ci nie da, bez wymiany innych elementów. Quote Link to post Share on other sites
laciupakabra Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Ktos cos pisal o wymianie kabli - w tym modelu kable sa bdb. Mozesz takich nie dostac w "markowych" replikach za 1,5k pln. Silnika nie ma sensu wymieniac jesli nie zmieniasz sprezyny na mocniejsza, jest solidny. Jak sie kiedys spali albo zmieli szczotki mozesz wtedy o tym myslec. Replika jest glosna to fakt. Proponuje solidne smarowanko bo u mnie bylo suchutkio oraz dokrecic glowice tloka do tloka - w trzech znanych mi modelach doszlo do rozkrecenia i blokady mechanizmu. krakmani cos kiepsko robia te przeglady zerowe. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.