Czarna Owca Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 (edited) Witam właśnie stałem się posiadaczem tej eMki. Problem polega na tym że próbowałem trochę postrzelać i... podłączyłem baterie(taką: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...oducts_id=4876) która była ładowana ta ładowarką (http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_196&products_id=1429) naciskam spust... a tu nic czuje tylko takie małe "rząchenięcie" ale nic dalej... "złamałem" replikę i próbowałem z rozłożoną. Pojawiają się iskry gdy naciskam spust.... ale zębatki w ogóle nie drgną... Powiedzcie mi w czym zawiniłem? Dodam tylko jeszcze że na "dzień dobry" została wymieniona prowadnica sprężyny na metalową w serwisie Mad Onion. :???: :???: :???: WERSJA UNIVERSAL. Edited October 30, 2009 by Czarna Owca Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Sprawdź stan styków, czy nie są przypadkiem osmolone. Iskrzenie pojawia się przy wolnym, delikatnym (czyli niewłaściwym) operowaniem spustu. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Regulacja silnika do bani, albo przetarta izolacja gdzieś na kablach. Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 Czyli co mam zrobić? Dodam jeszcze, że bateria kable i silnik się nagrzewają... :???: Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Czyli co mam zrobić? Dodam jeszcze, że bateria kable i silnik się nagrzewają... :???: Czyli jest duży opór. Sprawdź okablowanie na całej linii, sprawdź czy nie ma przebicia. No i pobaw się regulacją silnika. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 Regulacja silnika to ta największa śruba na spodzie chwytu? Czy trzeba rozkręcać chwyt? A jak sprawdzić okablowanie "wewnątrz" repliki? Bo sprawdzałem w chwycie przednim ale tam nie było żadnego fragmentu kabla bez koszulki. 8) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Tak właśnie ta śruba na spodzie chwytu - pokręć ją kilka obrotów w przeciwną stronę co do ruchu wskazówek zegara, ale okablowanie mi bardziej pasuje. Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 JA odkręciłem całkowicie tą śrubę a pod nią była następna.... co dalej? czyli ta dolna ma iść ze wskazówkami zegara a ta górna na odwrót? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Następna? To nie wiem, nie pamiętam już jak wygląda dokładne toto m4 ics'a :???:. Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 A jak wyjąć okablowanie z "Wnętrza" repliki? Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 W ogóle przy strzale w rękojeść jakby "stuka" ten silnik. Regulowałem i nic... :poddanie: Nie wiem co robić. Okablowanie nie wiem jak wyjąć.Batka po kilkunastu strzałach już się nagrzewa. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Opcja edytuj... Trzeba rozebrać raczej, co nie? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 No tak, ale czy wy mieliście coś takiego żeby wam silnik jakby "stukał"? I żadne zębatki się nie ruszały? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Mam pomysł... Sprężyna Ci się nie zablokowała na tej nowej prowadnicy? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 (edited) Jak silnik stuka to może nie być dokręcony. (sprawdź śrubkę w chwycie) Sorki, nie czytałem Twojego posta o regulacji, jak Ci się batka nagrzewa, to raczej na 95% wina całej elektryki. Edited October 30, 2009 by ajgor_aa Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 To mam wysyłać do Mad Onion? @ Grzechotnik możliwe bo nie działa mi (chciałem raz nacisnąć) ten zwalniacz sprężyny. Znaczy nic się nie dzieje. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Jak stuka to raczej dokręcony za mocno, efekt niedokręconego silnika to rzężenie - tarcie zębatki osi silnika o silnikową z reguły. Prawdopodobna wersja to też taka o której pisze grzechotnik - zaklinowanie się jednego lub kilku zwojów sprężyny na łożyskowaniu prowadnicy, efekt jest taki, że masz blokadę tłoka w tylniej pozycji, a pomoże tylko rozebranie mechanizmu. Wysyłaj do Wściekłych Cebul bo sam nic nie zdziałasz, nie nadajesz się do grzebania w replikach ;-). Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Naładuj batkę. Prawidłowo ustawiłeś pokrętła na ładowarce? Sprawdź na innej baterii. Nie wpadaj w panikę. W ostateczności zadzwoń na serwis. Mam nadzieję że zapamiętałeś ustawienie regulacji silnika, bo jak pokręciłeś samodzielnie to daję głowę że nie ustawisz go w prawidłowym ustawieniu. Jak dla mnie wina batki lub (ostatecznie) wada silnika. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Jak pisał, że grzebał i kręcił, a silnik "stuka" to ja bym obstawiał jak PRESTON, albo niedoładowaną batę, albo przyblokowanie w GB, na springu, na zębatce silnikowej... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 (edited) Tak naprawdę to możemy tylko powróżyć z fusów co właśnie robimy. Sam tego jegomość nie zrobi więc możemy grzecznie czekać co Wściekłe Cebule zrobią, to może wtedy się dowiemy :-P. Edited October 30, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 To może wyśle do mad onionu. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Tak na przyszłość, w ICSach są 2 śrubki przy regulacji silnika: 1 - właściwa regulacyjna 2 - zewnętrzna, kontrująca, zabezpieczająca 1 przed odkręcaniem. Owca, przed wysyłką napisz do Madonionu maila, zadzwoń, lub dokonaj innej formy kontaktu ze sklepem. Zanim to zrobisz to sprawdź na innym akumulatorze (np. pożycz od kolegi). Upewnij się czy ta ładowarka w ogóle ładuje, bo kupiłeś chyba jeden z największych syfów :roll: Quote Link to post Share on other sites
Czarna Owca Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 (edited) Jeżeli chodzi o napięcie to jest bo sprawdzałem. Zadzwonię w poniedziałek do mad oniona i zapytam się (może pana Pawła 8) ) co i jak. To w takim razie zbieram na lepszą ładowarkę. :lol: Póki co dziękuje wszystkim za pomoc. Edited October 31, 2009 by Czarna Owca Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.